Martin Baltimore: Martin 187 Baltimore bio je lagani napadački bombaš s dva motora i koji je izradila tvrtka Glenn L. Martin u Sjedinjenim Državama kao A-30. Model su Francuzi prvotno naručili u svibnju 1940. godine kao nastavak ranijeg Martina Marylanda, tada u službi u Francuskoj. Padom Francuske, proizvodna serija preusmjerena je u Veliku Britaniju, a nakon sredine 1941. SAD je isporučuje kao opremu za zakup. | |
Uzletište Querqueville: Zračno polje Querqueville nekadašnje je uzletište, 4 km (0,25 mi) sjeverozapadno od Querquevillea u francuskoj regiji Normandija. | |
Autovía A-23: Autovía A-23 autocesta je u Aragonu u Španjolskoj. | |
A24: A24 , A-24 ili A.24 mogu se odnositi na: | |
A-242: A-242 je organofosfatni živčani agens. Razvijen je u Sovjetskom Savezu u okviru programa FOLIANT i jedan je od skupine spojeva koji se nazivaju Novichok agensi koje je otkrio Vil Mirzayanov. Mirzajanov daje malo konkretnih podataka o A-242, navodeći da je vrlo toksičan, ali nisu date brojke za njegovu usporedbu s drugim srodnim agensima. Navodno je to čvrsta, a ne hlapljiva tekućina kao kod većine živčanih sredstava, a da bi je se uspješno naoružalo, moralo se samljeti u fini oblik praha koji se mogao raspršiti u obliku prašine. | |
Douglas SBD Dauntless: Douglas SBD Dauntless američki je pomorski izviđački zrakoplov i ronilački bombarder iz Drugog svjetskog rata koji je proizvodio Douglas Aircraft od 1940. do 1944. SBD je bio glavni izviđački / ronilački bombarderi mornarice Sjedinjenih Država od sredine 1940. do sredine 1944. . SBD je letio i američkim marincima, i iz kopnenih zračnih baza i iz nosača zrakoplova. SBD se najbolje pamti kao bombaš koji je zadao fatalne udarce japanskim nosačima u bitci kod Midwaya u lipnju 1942. Tip je u tom razdoblju zaradio svoj nadimak "Polako, ali smrtonosno". | |
Biniville: Biniville je općina u departmanu Manche u regiji Normandy na sjeverozapadu Francuske. | |
Douglas SBD Dauntless: Douglas SBD Dauntless američki je pomorski izviđački zrakoplov i ronilački bombarder iz Drugog svjetskog rata koji je proizvodio Douglas Aircraft od 1940. do 1944. SBD je bio glavni izviđački / ronilački bombarderi mornarice Sjedinjenih Država od sredine 1940. do sredine 1944. . SBD je letio i američkim marincima, i iz kopnenih zračnih baza i iz nosača zrakoplova. SBD se najbolje pamti kao bombaš koji je zadao fatalne udarce japanskim nosačima u bitci kod Midwaya u lipnju 1942. Tip je u tom razdoblju zaradio svoj nadimak "Polako, ali smrtonosno". | |
Autovía A-24: Autovía A-24 predložena je autocesta u Aragonu u Španjolskoj između Daroce i Burgosa. | |
A25: A25 , A 25 ili A-25 mogu se odnositi na:
| |
A250: A250 se može odnositi na:
| |
Bolleville, Manche: Bolleville je bivša općina u departmanu Manche u Normandiji na sjeverozapadu Francuske. 1. siječnja 2016. pripojena je novoj komuni La Haye. | |
Curtiss SB2C Helldiver: Curtiss SB2C Helldiver , poznat i kao A-25 Shrike , ronilački je bombarder koji je razvio Curtiss-Wright tijekom Drugog svjetskog rata. Kao bombaš s američkom mornaricom (USN) na bazi nosača, u pacifičkim je kazalištima dopunio i zamijenio Douglas SBD Dauntless. Nekoliko preživjelih postoji. | |
Curtiss SB2C Helldiver: Curtiss SB2C Helldiver , poznat i kao A-25 Shrike , ronilački je bombarder koji je razvio Curtiss-Wright tijekom Drugog svjetskog rata. Kao bombaš s američkom mornaricom (USN) na bazi nosača, u pacifičkim je kazalištima dopunio i zamijenio Douglas SBD Dauntless. Nekoliko preživjelih postoji. | |
Quebec Autoroute 25: Autoroute 25 je auto-put u regiji Lanaudière u Quebecu. Trenutno je dug 49 km (30,4 milje) i pruža usluge izravno sjeverno od gradskog područja Montreala. A-25 ima jedan most za naplatu, što je prva moderna cestarina u MMA-u i jedan od dva ukupno u Quebecu. | |
Pjesma A-25: U zračnom oružju flote Kraljevske mornarice, obrazac A25 bio je izvještaj o nesreći pilota. | |
A26: A26 ili A-26 mogu se odnositi na: | |
A-262: A-262 je organofosfatni živčani agens. Razvijen je u Sovjetskom Savezu u okviru programa FOLIANT i jedan je od skupine spojeva koji se nazivaju Novichok agensi koje je otkrio Vil Mirzayanov. Mirzajanov daje malo konkretnih podataka o A-262, navodeći da je vrlo toksičan, ali nisu date brojke za njegovu usporedbu s drugim srodnim agensima. Navodno je to čvrsta, a ne hlapljiva tekućina kao kod većine živčanih sredstava, a da bi je se uspješno naoružalo, moralo se samljeti u fini oblik praha koji se mogao raspršiti u obliku prašine. | |
Douglas A-26 Invader: Douglas A-26 Invader američki je laki bombarder i kopneni zrakoplov s dva motora. Izgrađena od strane tvrtke Douglas Aircraft Company tijekom Drugog svjetskog rata, Invader je također imao uslugu tijekom nekoliko velikih hladnoratovskih sukoba. Ograničeni broj visoko modificiranih zrakoplova zrakoplovstva Sjedinjenih Država služio je u jugoistočnoj Aziji do 1969. To je bio brzi zrakoplov sposoban nositi veliki teret bombe. Za proizvodnju zastrašujućeg zrakoplova za kopneni napad mogao bi se postaviti niz topova. | |
Douglas A-26 Invader: Douglas A-26 Invader američki je laki bombarder i kopneni zrakoplov s dva motora. Izgrađena od strane tvrtke Douglas Aircraft Company tijekom Drugog svjetskog rata, Invader je također imao uslugu tijekom nekoliko velikih hladnoratovskih sukoba. Ograničeni broj visoko modificiranih zrakoplova zrakoplovstva Sjedinjenih Država služio je u jugoistočnoj Aziji do 1969. To je bio brzi zrakoplov sposoban nositi veliki teret bombe. Za proizvodnju zastrašujućeg zrakoplova za kopneni napad mogao bi se postaviti niz topova. | |
Uzletište Gorges: Gorges Airfield napušteno je vojno uzletište iz Drugog svjetskog rata, koje se nalazi u blizini komune Gorges u regiji Manche na sjeveru Francuske. | |
Douglas A-26 Invader: Douglas A-26 Invader američki je laki bombarder i kopneni zrakoplov s dva motora. Izgrađena od strane tvrtke Douglas Aircraft Company tijekom Drugog svjetskog rata, Invader je također imao uslugu tijekom nekoliko velikih hladnoratovskih sukoba. Ograničeni broj visoko modificiranih zrakoplova zrakoplovstva Sjedinjenih Država služio je u jugoistočnoj Aziji do 1969. To je bio brzi zrakoplov sposoban nositi veliki teret bombe. Za proizvodnju zastrašujućeg zrakoplova za kopneni napad mogao bi se postaviti niz topova. | |
Popis preživjelih napadača Douglasa A-26: A-26 Invader bio je lagani napadački bombaš s dva motora, kojeg je izgradila tvrtka Douglas Aircraft Co. tijekom Drugog svjetskog rata, a koji je služio i tijekom nekoliko drugih sukoba u poslijeratnom dobu potonjeg dvadesetog stoljeća. | |
Autovía A-26: Autovía A-26 dugoročni je projekt španjolske vlade za nadogradnju nacionalne ceste N-260, poznate i kao Eje Pirenaico ili Eix Pirenenc . | |
A27: A27 ili A-27 mogu se odnositi na: | |
Autovía A-27: Autovía A-27 ili Autovía Tarragona-Lleida planirana je nadogradnja dijela stvarne španjolske ceste N-240, kojim upravlja španjolska vlada, između Tarragone i Lleide. | |
A28: A28 ili A-28 mogu se odnositi na: | |
Blaster (Ratovi zvijezda): Blaster je izmišljeni pištolj koji se pojavljuje u svemiru Ratova zvijezda . Lucasfilm definira eksploziju kao "naoružano nabijeno česticama". Mnogi blasteri zrcale izgled, funkcije, komponente, rad i upotrebu stvarnog vatrenog oružja. Također se navodi da ih se može modificirati s određenim dodacima i dodacima, pri čemu se kaže da je Blaster Han Solo ilegalno modificiran kako bi pružio veću štetu bez povećanja potrošnje energije. | |
Blaster (Ratovi zvijezda): Blaster je izmišljeni pištolj koji se pojavljuje u svemiru Ratova zvijezda . Lucasfilm definira eksploziju kao "naoružano nabijeno česticama". Mnogi blasteri zrcale izgled, funkcije, komponente, rad i upotrebu stvarnog vatrenog oružja. Također se navodi da ih se može modificirati s određenim dodacima i dodacima, pri čemu se kaže da je Blaster Han Solo ilegalno modificiran kako bi pružio veću štetu bez povećanja potrošnje energije. | |
Blaster (Ratovi zvijezda): Blaster je izmišljeni pištolj koji se pojavljuje u svemiru Ratova zvijezda . Lucasfilm definira eksploziju kao "naoružano nabijeno česticama". Mnogi blasteri zrcale izgled, funkcije, komponente, rad i upotrebu stvarnog vatrenog oružja. Također se navodi da ih se može modificirati s određenim dodacima i dodacima, pri čemu se kaže da je Blaster Han Solo ilegalno modificiran kako bi pružio veću štetu bez povećanja potrošnje energije. | |
Lockheed Hudson: Lockheed Hudson bio je američki građeni laki bombarder i obalni izviđački zrakoplov, izrađen u početku za Kraljevsko ratno zrakoplovstvo malo prije izbijanja Drugog svjetskog rata, a prvenstveno ga je upravljao RAF nakon toga. Hudson je bio vojna prerada zrakoplova Lockheed Model 14 Super Electra i bio je prvi značajan ugovor o izgradnji zrakoplova za Lockheed Aircraft Corporation - početna narudžba RAF-a za 200 Hudsona daleko je nadmašila bilo koju prethodnu narudžbu koju je tvrtka dobila. Hudson je služio tijekom rata, uglavnom s obalnim zapovjedništvom, ali i u ulogama u transportu i obuci, kao i u isporuci agenata u okupiranu Francusku. Također su se intenzivno koristili s protupodmorničkim eskadrilama Kraljevskog kanadskog ratnog zrakoplovstva i Kraljevskim australskim zrakoplovstvom. | |
Uzletište Pontorson: Pontorson Airfield napušteno je vojno uzletište iz Drugog svjetskog rata, koje se nalazi u blizini komune Pontorson u regiji Normandy na sjeveru Francuske. | |
A29: A29 ili A-29 mogu se odnositi na: | |
Lockheed Hudson: Lockheed Hudson bio je američki građeni laki bombarder i obalni izviđački zrakoplov, izrađen u početku za Kraljevsko ratno zrakoplovstvo malo prije izbijanja Drugog svjetskog rata, a prvenstveno ga je upravljao RAF nakon toga. Hudson je bio vojna prerada zrakoplova Lockheed Model 14 Super Electra i bio je prvi značajan ugovor o izgradnji zrakoplova za Lockheed Aircraft Corporation - početna narudžba RAF-a za 200 Hudsona daleko je nadmašila bilo koju prethodnu narudžbu koju je tvrtka dobila. Hudson je služio tijekom rata, uglavnom s obalnim zapovjedništvom, ali i u ulogama u transportu i obuci, kao i u isporuci agenata u okupiranu Francusku. Također su se intenzivno koristili s protupodmorničkim eskadrilama Kraljevskog kanadskog ratnog zrakoplovstva i Kraljevskim australskim zrakoplovstvom. | |
Uzletište Saint James: Uzletište Saint James napušteno je vojno uzletište iz Drugog svjetskog rata, koje se nalazi u blizini komune Saint-James u regiji Donja Normandija na sjeveru Francuske. | |
Embraer EMB 314 Super Tucano: Embraer EMB 314 Super Tucano , također nazvan ALX ili A-29 , brazilski je turboprop laki jurišni zrakoplov koji je Embraer dizajnirao i izradio kao razvoj Embraer EMB 312 Tucano. A-29 Super Tucano nosi široku paletu oružja, uključujući precizno navođenu municiju, a dizajniran je da bude jeftin sustav koji se koristi u okruženjima s malim prijetnjama. | |
A-2 (autocesta okruga Michigan): A-2 je autocesta koju je odredila županija u američkoj državi Michigan, a prolazi oko 68 kilometara duž obala Michiganskog jezera u jugozapadnom dijelu Donjeg poluotoka. Županijska autocesta započinje u blizini grada Lake Michigan Beach u okrugu Berrien na križanju s M-63 i prati autocestu Blue Star kroz ruralna obalna područja. Trčeći otprilike paralelno s modernom zamjenom autoceste, Interstate 196 (I-196), A-2 prolazi kroz gradove South Haven i Saugatuck prije nego što završi na čvoru s Business Loop Interstate 196 / US Highway 31 u Nizozemskoj. | |
A-0 sustav: Sustav A-0 , koji je napisala Grace Murray Hopper 1951. i 1952. za UNIVAC I, bio je rani alat povezan s kompajlerom razvijen za elektronička računala. A-0 je više funkcionirao kao loader ili linker nego moderni pojam kompajlera. Program je naveden kao slijed potprograma i argumenata. Podprogrami su identificirani numeričkim kodom, a argumenti potprograma napisani su izravno nakon svakog podprograma. Sustav A-0 pretvorio je specifikaciju u strojni kod koji se može drugi put uvesti u računalo za izvršavanje spomenutog programa. | |
Uzletište Cricqueville: Uzletište Cricqueville en Bessin napušteno je vojno uzletište iz Drugog svjetskog rata, koje se nalazi u blizini komune Cricqueville-en-Bessin u regiji Normandy na sjeveru Francuske. | |
A-2 jakna: Kožna letačka jakna Type A-2 američka je vojna letačka jakna izvorno izumljena i razvijena za pilote, navigatore i bombardere Drugog svjetskog rata američke vojske, koji su često ukrašavali svoje jakne zakrpama eskadrile i složenim umjetničkim djelima naslikanim na zrakoplovu. leđa. Ponekad se ležerno naziva bombarder, njegova prvotna oznaka bila je "Jakna, pilotska (ljetna)", a njegova ratna uporaba nije bila ograničena ni na pilote ni na bombaške ekipe. | |
Sjevernoamerički AJ Savage: Sjevernoamerički AJ Savage bio je srednji bombarder na bazi nosača koji je za američku mornaricu izradila sjevernoamerička avijacija. Zrakoplov je dizajniran nedugo nakon Drugog svjetskog rata za nošenje atomskih bombi, što je značilo da je bombaš bio najteži zrakoplov do sada dizajniran za rad s nosača zrakoplova. Pokretala su ga dva klipna motora i turbomlazni motor zakopan u stražnjem trupu. AJ-1 prvi je put počeo djelovati 1950. godine, a nekoliko ih je bilo smješteno u Južnoj Koreji tijekom 1953. godine kao odvraćanje od komunista. Od 140 izgrađenih, plus tri prototipa, 30 su bili izviđački zrakoplovi. Oprema za dolijevanje goriva u zrakoplovu raspoređena je na Savageu sredinom 1950-ih. Bombaš je zamijenio Douglas A3D Skywarrior početkom 1957. godine. | |
A-0 sustav: Sustav A-0 , koji je napisala Grace Murray Hopper 1951. i 1952. za UNIVAC I, bio je rani alat povezan s kompajlerom razvijen za elektronička računala. A-0 je više funkcionirao kao loader ili linker nego moderni pojam kompajlera. Program je naveden kao slijed potprograma i argumenata. Podprogrami su identificirani numeričkim kodom, a argumenti potprograma napisani su izravno nakon svakog podprograma. Sustav A-0 pretvorio je specifikaciju u strojni kod koji se može drugi put uvesti u računalo za izvršavanje spomenutog programa. | |
Abrial A-2 Vautour: A-2 Vautour ( Vulture ) bio je francuski jedrilica s jednim sjedalom koju je dizajnirao Georges Abrial. Pokazao se dobro na natjecanju u Vauvilleu 1925. godine. | |
Alfa-2 adrenergički receptor: Alfa-2 (α 2) adrenergičkog receptora je G-protein vezani receptor (GPCR) koji je povezan s G i heterotrimetričkim G-proteina. Sastoji se od tri visoko homološka podtipa, uključujući α 2A - , α 2B - i α 2C -adrenergičar . Neke vrste osim ljudi izražavaju i četvrti α 2D- adrenergički receptor. Kateholamina poput noradrenalina (noradrenalin) i epinefrin (adrenalin), signal preko α 2 adrenergijskog receptora u središnjem i perifernom živčanom sustavu. | |
Alfa-2 adrenergički receptor: Alfa-2 (α 2) adrenergičkog receptora je G-protein vezani receptor (GPCR) koji je povezan s G i heterotrimetričkim G-proteina. Sastoji se od tri visoko homološka podtipa, uključujući α 2A - , α 2B - i α 2C -adrenergičar . Neke vrste osim ljudi izražavaju i četvrti α 2D- adrenergički receptor. Kateholamina poput noradrenalina (noradrenalin) i epinefrin (adrenalin), signal preko α 2 adrenergijskog receptora u središnjem i perifernom živčanom sustavu. | |
Popis cesta A2: Ovo je popis cesta označenih kao A2. Stavke na cestama poredane su po abecedi po zemljama.
| |
Popis autocesta dodijeljenih okruzima u Michiganu: Županijske autoceste u Michiganu sastoje se od 1.248,6 kilometara dugog (1.998,2 km) sustava primarnih županijskih cesta širom američke države Michigan. Za razliku od državnog autocestnog sustava, ove autoceste imaju alfanumeričke oznake s slovima koja odgovaraju jednoj od osam zona sa slovima u državi. CDH sustav stvoren je 1970. godine kao odgovor na poslovne brige žene iz Saugatucka. Njezin križarski rat s jednom ženom šezdesetih započeo je nakon što je autocesta ispred njezina motela predana lokalnoj kontroli kao županijska cesta i uklonjena s državnih karata autocesta kada se otvorila obližnja autocesta. Nakon gotovo desetljeća napora, određene su prve dvije probne autoceste, svaka po jedna na Donjem i Gornjem poluotoku države i uvrštene na kartu državne autoceste iz 1970. CDH sustav stvoren je i proširen u opsegu c. 5. listopada 1970. , nakon što su ga odobrili County Road Association iz Michigana i Državno povjerenstvo za autoceste. | |
Popis cesta A2: Ovo je popis cesta označenih kao A2. Stavke na cestama poredane su po abecedi po zemljama.
| |
Popis međudržavnih autocesta na Aljasci: Međudržavne autoceste na Aljasci u vlasništvu su i održavaju se u američkoj saveznoj državi Aljasci. Odjel za promet i javne objekte na Aljasci (DOT & PF) odgovoran je za održavanje i rad međudržavnih autocesta. Međudržavni sustav autocesta na Aljasci sastoji se od četiri autoceste koje prelaze 1.741,66 km. Najduža od njih je A-1, dugačka 656,98 km, dok je najkraća ruta A-3 dugačka 238,38 km. Sve međudržavne stanice na Aljasci nisu potpisane i njihovi brojevi autocesta obično ih ne nazivaju. | |
Popis međudržavnih autocesta na Aljasci: Međudržavne autoceste na Aljasci u vlasništvu su i održavaju se u američkoj saveznoj državi Aljasci. Odjel za promet i javne objekte na Aljasci (DOT & PF) odgovoran je za održavanje i rad međudržavnih autocesta. Međudržavni sustav autocesta na Aljasci sastoji se od četiri autoceste koje prelaze 1.741,66 km. Najduža od njih je A-1, dugačka 656,98 km, dok je najkraća ruta A-3 dugačka 238,38 km. Sve međudržavne stanice na Aljasci nisu potpisane i njihovi brojevi autocesta obično ih ne nazivaju. | |
A-2 jakna: Kožna letačka jakna Type A-2 američka je vojna letačka jakna izvorno izumljena i razvijena za pilote, navigatore i bombardere Drugog svjetskog rata američke vojske, koji su često ukrašavali svoje jakne zakrpama eskadrile i složenim umjetničkim djelima naslikanim na zrakoplovu. leđa. Ponekad se ležerno naziva bombarder, njegova prvotna oznaka bila je "Jakna, pilotska (ljetna)", a njegova ratna uporaba nije bila ograničena ni na pilote ni na bombaške ekipe. | |
Autovía A-2: Autovía A-2 španjolska je ruta autovije i autopiste koja započinje u Madridu, a završava u Barceloni. Zamjenjuje nekadašnji N-II. | |
Popis cesta A2: Ovo je popis cesta označenih kao A2. Stavke na cestama poredane su po abecedi po zemljama.
| |
A-0 sustav: Sustav A-0 , koji je napisala Grace Murray Hopper 1951. i 1952. za UNIVAC I, bio je rani alat povezan s kompajlerom razvijen za elektronička računala. A-0 je više funkcionirao kao loader ili linker nego moderni pojam kompajlera. Program je naveden kao slijed potprograma i argumenata. Podprogrami su identificirani numeričkim kodom, a argumenti potprograma napisani su izravno nakon svakog podprograma. Sustav A-0 pretvorio je specifikaciju u strojni kod koji se može drugi put uvesti u računalo za izvršavanje spomenutog programa. | |
Alatni čelik: Alatni čelik odnosi se na razni ugljični čelik i legirani čelik koji su posebno pogodni za izradu u alate. Njihova prikladnost proizlazi iz njihove prepoznatljive tvrdoće, otpornosti na habanje i deformacije i njihove sposobnosti da drže rezni rub na povišenim temperaturama. Kao rezultat toga, alatni čelici pogodni su za oblikovanje ostalih materijala. Sa sadržajem ugljika između 0,5% i 1,5%, alatni čelici proizvode se u pažljivo kontroliranim uvjetima kako bi se dobila potrebna kvaliteta. Prisutnost karbida u njihovoj matrici igra dominantnu ulogu u kvalitetama alatnog čelika. Četiri glavna elementa za legiranje koji tvore karbide u alatnom čeliku su: volfram, krom, vanadij i molibden. Brzina otapanja različitih karbida u austenitnom obliku željeza određuje visokotemperaturne performanse čelika. Pravilna toplinska obrada ovih čelika važna je za odgovarajuće performanse. Sadržaj mangana često se održava na niskom nivou kako bi se smanjila mogućnost pucanja tijekom gašenja vodom. | |
Viza: Viza A je kategorija neimigrantskih viza koje omogućuju putovanje u Sjedinjene Države izdane veleposlanicima, diplomatima, vladinim dužnosnicima i njihovom pomoćnom osoblju. | |
A3: A3 , A03 ili A.III mogu se odnositi na:
| |
A30: A30 ili A-30 mogu se odnositi na: | |
A300: A300 ili A.300 mogu se odnositi na:
| |
A3000: A3000 se može odnositi na:
| |
Airbus A300: Airbus A300 zrakoplov je širokog tijela koji je razvio i proizveo Airbus. U rujnu 1967. proizvođači zrakoplova u Velikoj Britaniji, Francuskoj i zapadnoj Njemačkoj potpisali su memorandum o razumijevanju za razvoj velikog zrakoplova. Zapadna Njemačka i Francuska postigle su sporazum o 29. svibnja 1969. nakon što su se Britanci povukli iz projekta 10. travnja 1969. Europski suradnički zrakoplovni proizvođač Airbus Industrie službeno je stvoren 18. prosinca 1970. za njegov razvoj i proizvodnju. Prototip je prvi put poletio 28. listopada 1972. | |
ARM Huracán: ARM Huracán (A-301) je raketni brod u meksičkoj mornarici. Prije toga raketni brod klase izraelske mornarice Sa'ar 4,5 INS Aliya , Meksiko ga je kupio za meksičku mornaricu. Izvještaji tiska pokazuju da su Izraelci uklonili raketni sustav Harpoon prije prodaje, iako je u paketu bio i protubrodski raketni sustav Gabriel. | |
ARM Tormenta: ARM Tormenta (A-302) je raketni brod u meksičkoj mornarici. Prije toga raketni brod klase Sa'ar 4,5 u izraelskom morskom korpusu pod nazivom INS Geula , kupio ga je Meksiko i stavio pod nadzor meksičke mornarice. Njegov sestrinski brod je ARM Huracán . | |
Martin Baltimore: Martin 187 Baltimore bio je lagani napadački bombaš s dva motora i koji je izradila tvrtka Glenn L. Martin u Sjedinjenim Državama kao A-30. Model su Francuzi prvotno naručili u svibnju 1940. godine kao nastavak ranijeg Martina Marylanda, tada u službi u Francuskoj. Padom Francuske, proizvodna serija preusmjerena je u Veliku Britaniju, a nakon sredine 1941. SAD je isporučuje kao opremu za zakup. | |
Dvorišta: Courtils je općina u departmanu Manche u Normandiji na sjeverozapadu Francuske. | |
A30: A30 ili A-30 mogu se odnositi na: | |
Quebec Autoroute 30: Autoroute 30 ( A-30 ), ili Autoroute de l'Acier je Autoroute u Quebecu, Kanada. Izgradnja A-30 datira iz ranih dana izgradnje autoputa 1960-ih. Izvorno nazvan Autocesta 3, A-30 zamišljen je da zamijeni Put 132 kao glavnu arteriju koja povezuje zajednice duž južne obale rijeke St. Lawrence. Prvotno je A-30 trebao započeti na američkoj granici u Dundeeu i završiti u Saint-Pierre-les-Becquetsu. Potkraj 1970-ih osmogodišnji moratorij na novu izgradnju autoputa u korist javnog prijevoza od strane Parti Québécois spriječio je provedbu tog plana. | |
Autovía A-30: Autovía A-30 je španjolska autovía koja započinje u Albaceteu i završava u Cartageni, a također prolazi kroz Murciju. Zamijenio je veći dio istočnog dijela nekadašnje ceste N-301. | |
A31: A31 ili A-31 mogu se odnositi na:
| |
Airbus A310: Airbus A310 je zrakoplov širokog tijela; koju je dizajnirao i proizveo Airbus Industrie, tada konzorcij europskih svemirskih proizvođača.Airbus je imao potražnju za zrakoplovom manjim od A300, prvim dvostrukim mlaznim motorom širokog tijela. . 3. travnja 1982. prvi je prototip izveo prvi let, a certifikat tipa dobio je 11. ožujka 1983. | |
Airbus A310: Airbus A310 je zrakoplov širokog tijela; koju je dizajnirao i proizveo Airbus Industrie, tada konzorcij europskih svemirskih proizvođača.Airbus je imao potražnju za zrakoplovom manjim od A300, prvim dvostrukim mlaznim motorom širokog tijela. . 3. travnja 1982. prvi je prototip izveo prvi let, a certifikat tipa dobio je 11. ožujka 1983. | |
Uzletište Gael: Uzletište Gael napušteno je vojno uzletište iz Drugog svjetskog rata, koje se nalazi u blizini komune Gaël u regiji Bretanja na sjeveru Francuske. | |
Vultee A-31 Osveta: Vultee A-31 Vengeance bio je američki ronilac-bombaš iz Drugog svjetskog rata, koji je izgradio Vultee Aircraft. Izmijenjena verzija dobila je naziv A-35 . Sjedinjene Države nisu operativno koristile Vengeance, već su njome upravljale britanske Kraljevske zračne snage, Kraljevsko australsko ratno zrakoplovstvo i Indijsko ratno zrakoplovstvo u jugoistočnoj Aziji i jugozapadnom Tihom oceanu kao frontalni zrakoplov. A-31 je ostao u službi s američkim jedinicama do 1945. godine, ponajprije u ulozi vuče meta. | |
A31: A31 ili A-31 mogu se odnositi na:
| |
Quebec Autoroute 31: Auto-put 31 ( A-31 ) je auto-put u regiji Lanaudière u Quebecu. Izgrađen 1966. godine, A-31 primarno povezuje Joliette s A-40, a zauzvrat Montreal, Trois-Rivières i druge točke koje opslužuje Quebecov sustav autoputa. A-31 dugačak je samo 14 km, što ga čini jednim od najkraćih autoputa u provinciji. Cijelom je duljinom multipleksiran s Route 131. | |
Autovía A-31: Autovía A-31 , poznata i kao Autovía de Alicante , autocesta je u Španjolskoj. Put povezuje Madrid s Alicanteom. | |
A32: A32 , A 32 , A.32 ili A-32 mogu se odnositi na:
| |
Obitelj Airbus A320: Obitelj Airbus A320 su zrakoplovi uskog tijela koje je dizajnirao i proizveo Airbus. A320 je lansiran u ožujku 1984., prvi put je poletio 22. veljače 1987., a u travnju 1988. predstavio ga je Air France. Prvog člana obitelji slijedio je duži A321, kraći A319 i još kraći A318. Konačna montaža odvija se u Toulouseu u Francuskoj; Hamburg u Njemačkoj; Tianjin u Kini od 2009 .; i u Mobileu u Alabami u Sjedinjenim Državama od travnja 2016. | |
Airbus A321: Airbus A321 član je obitelji Airbus A320 obitelji kratkih do srednjih dometa uskih karoserija, komercijalnih putničkih dvomotornih mlaznih zrakoplova; prevozi 185 do 236 putnika. Ima rastegnuti trup koji je bio prvi derivat osnovne linije A320, a u upotrebu je ušao 1994. godine, otprilike šest godina nakon izvornog A320. Zrakoplov dijeli zajedničku ocjenu tipa sa svim ostalim varijantama obitelji Airbus A320, što omogućava prethodnim pilotima obitelji A320 da lete zrakoplovom bez potrebe za daljnjom obukom. | |
Pivovar Brewster SB2A: Brewster SB2A Buccaneer bio je jednomotovni izviđački / bombarderski zrakoplov srednjeg krila izgrađen za Kraljevsko ratno zrakoplovstvo (RAF) i američku mornaricu između 1942. i 1944. Također je isporučen zračnim snagama američke vojske i marincima Sjedinjenih Država. Korpus. | |
T-34:
| |
Autovía A-32: Autovía A-32 , poznata i kao Autovía de Levante , autocesta je u Španjolskoj. | |
T-34:
| |
A33: A33 , A 33 ili A-33 mogu se odnositi na:
| |
Airbus A330: Airbus A330 je zrakoplov širokog tijela koji je dizajnirao i proizveo Airbus . Airbus je osmislio nekoliko izvedenica A300, svoje prve zrakoplovne linije sredinom 1970-ih. Tada je tvrtka započela razvoj na A330 twinjet paralelno s A340 quadjetom i lansirala oba dizajna s prvim narudžbama u lipnju 1987. A330-300, prva varijanta, prvi je let izveo u studenom 1992. i ušao u službu Air Inter-a u Siječnja 1994. Nešto kraća varijanta A330-200 uslijedila je 1998. | |
Autocesta A331 (Rusija): Autocesta A331 , poznata i kao autocesta Vilyuy , autocesta je u Rusiji koja povezuje Jakutsk i Tulun, autocesta je 1.166 km, a cesta je asfaltirana prvih 31 milju od Jakutska. | |
A33: A33 , A 33 ili A-33 mogu se odnositi na:
| |
Douglas A-33: Douglas A-33 bio je američki napadački zrakoplov izgrađen u malom broju tijekom Drugog svjetskog rata. Bila je to ažurirana verzija Northropa A-17, s jačim motorom i povećanim opterećenjem bombe. Iako je A-33 u početku bio namijenjen izvoznom tržištu, cjelokupnu seriju proizvodnje preuzeo je zračni korpus američke vojske. | |
Zračna luka Vannes: Zračna luka Vannes regionalna je zračna luka u Francuskoj. Podržava opće zrakoplovstvo bez zakazanih usluga komercijalnih zračnih prijevoznika. | |
A33: A33 , A 33 ili A-33 mogu se odnositi na:
| |
Autovía A-33: Autovía A-33 predložena je autocesta u Murciji u Španjolskoj između Cieze i Font de la Figuere. Slijedi ili je nadogradnja N-344 i povezivat će Autovía A-30 istočno od Cieze s Autovíjom A-31 / Autovía A-35 u Font de la Figuera sjeveroistočno od Murcije. Prolazi kroz Jumillu i Yecla preko Sierre del Buey blizu Puerto de Jumille (810m). | |
A34: A34 ili A-34 mogu se odnositi na: | |
Airbus A340: Airbus A340 dugotrajni je putnički mlazni zrakoplov širokog tijela koji je razvila i proizvela europska zrakoplovna tvrtka Airbus. Sredinom 1970-ih Airbus je osmislio nekoliko izvedenica A300, svog prvog zrakoplovnog zrakoplova, i razvio A340 quadjet paralelno s A330 twinjet. U lipnju 1987. Airbus je lansirao oba dizajna s prvim narudžbama, a A340-300 prvi je let započeo 25. listopada 1991. Ovjeren je zajedno s A340-200 22. prosinca 1992., a obje su verzije u upotrebu u ožujku 1993. Lufthansa i Air France. Veći A340-500 / 600 lansirani su 8. prosinca 1997., A340-600 prvi je put poletio 23. travnja 2001. i ušao u službu 1. kolovoza 2002. | |
Airbus A340: Airbus A340 dugotrajni je putnički mlazni zrakoplov širokog tijela koji je razvila i proizvela europska zrakoplovna tvrtka Airbus. Sredinom 1970-ih Airbus je osmislio nekoliko izvedenica A300, svog prvog zrakoplovnog zrakoplova, i razvio A340 quadjet paralelno s A330 twinjet. U lipnju 1987. Airbus je lansirao oba dizajna s prvim narudžbama, a A340-300 prvi je let započeo 25. listopada 1991. Ovjeren je zajedno s A340-200 22. prosinca 1992., a obje su verzije u upotrebu u ožujku 1993. Lufthansa i Air France. Veći A340-500 / 600 lansirani su 8. prosinca 1997., A340-600 prvi je put poletio 23. travnja 2001. i ušao u službu 1. kolovoza 2002. | |
A-349821: A-349.821 je snažan i selektivan histamin H3 receptora (ili eventualno inverzni agonist). U studijama na životinjama nema nootropne učinke, premda trenutno nema planova za klinički razvoj, a trenutno se koristi samo u laboratorijskim istraživanjima. | |
A-349821: A-349.821 je snažan i selektivan histamin H3 receptora (ili eventualno inverzni agonist). U studijama na životinjama nema nootropne učinke, premda trenutno nema planova za klinički razvoj, a trenutno se koristi samo u laboratorijskim istraživanjima. | |
Pivovar Brewster SB2A: Brewster SB2A Buccaneer bio je jednomotovni izviđački / bombarderski zrakoplov srednjeg krila izgrađen za Kraljevsko ratno zrakoplovstvo (RAF) i američku mornaricu između 1942. i 1944. Također je isporučen zračnim snagama američke vojske i marincima Sjedinjenih Država. Korpus. | |
Kometa (tenk): Spremnik Comet ili Tank, Cruiser, Comet I (A34) bio je britanski tenk za krstarenje koji je prvi put primijenjen pred kraj Drugog svjetskog rata tijekom invazije na Njemačku. Comet je razvijen iz ranijeg Cromwellovog tenka i montirao je novu topnicu od 17 pdr velike brzine (HV), u nižeprofilnu, djelomično lijevanu kupolu. Ovaj je top bio učinkovit protiv kasnoratovskih njemačkih tenkova, uključujući Panther na srednjem dometu i Tiger. | |
Gorron: Gorron je općina u departmanu Mayenne na sjeverozapadu Francuske. Ima grad blizanac u Velikoj Britaniji, otok Hayling, kao i grad blizanac u Njemačkoj, Schwaikheim. U Gorronu postoji niz trgovina i usluga. Kroz njega prolazi rijeka Colmont. U gradu je redovna tržnica svake srijede. | |
A34: A34 ili A-34 mogu se odnositi na: | |
A35: A35 ili A-35 mogu se odnositi na:
| |
Airbus A350: Airbus A350 je mlazni zrakoplov širokog tijela dugog dometa koji je razvio Airbus. Prvi dizajn A350 koji je Airbus predložio 2004. godine, kao odgovor na Boeing 787 Dreamliner, bio bi razvoj A330 s kompozitnim krilima i novim motorima .Kao što je tržišna podrška bila neadekvatna, 2006. godine Airbus je prešao na čisti "XWB" dizajn, pogonjen turboventilacijskim motorima Rolls-Royce Trent XWB. Prototip je prvi put poletio 14. lipnja 2013. iz Toulousea u Francuskoj. Ovjera tipa s Europske Agencija za zrakoplovnu sigurnost (EASA) dobivena je u rujnu 2014., nakon čega je dva mjeseca kasnije uslijedila potvrda Federalne zrakoplovne uprave (FAA). | |
ABM-1 Galoš: ABM-1 Galosh bila je sovjetska, nuklearno naoružana protubalistička raketa zemlja-zrak. Galosh je bio sastavni dio protubalističkog raketnog sustava A-35. Njegova je primarna misija bila uništiti američke interkontinentalne balističke rakete Minuteman i Titan usmjerene na Moskvu. | |
ABM-1 Galoš: ABM-1 Galosh bila je sovjetska, nuklearno naoružana protubalistička raketa zemlja-zrak. Galosh je bio sastavni dio protubalističkog raketnog sustava A-35. Njegova je primarna misija bila uništiti američke interkontinentalne balističke rakete Minuteman i Titan usmjerene na Moskvu. | |
ABM-1 Galoš: ABM-1 Galosh bila je sovjetska, nuklearno naoružana protubalistička raketa zemlja-zrak. Galosh je bio sastavni dio protubalističkog raketnog sustava A-35. Njegova je primarna misija bila uništiti američke interkontinentalne balističke rakete Minuteman i Titan usmjerene na Moskvu. | |
Protubalistički raketni sustav A-35: Protubalistički raketni sustav A-35 bio je sovjetski vojni protubalistički projektil (ABM) razmješten oko Moskve za presretanje neprijateljskih balističkih raketa ciljanih na grad ili okolna područja. A-35 bio je jedini sovjetski ABM sustav dopušten prema Ugovoru o protu balističkim raketama iz 1972. godine. U razvoju od 1960-ih i u funkciji od 1971. do 1990-ih, imao je nuklearni projektil A350 egzoatmosferski presretač. A-35 podržala su dva radara Dunay i sovjetski sustav ranog upozoravanja. Slijedio je A-135 početkom 1990-ih. | |
Uzletište Le Mans: Uzletište Le Mans napušteno je vojno uzletište iz Drugog svjetskog rata, koje se nalazi u blizini grada Le Mans u regiji Pays de la Loire na sjeveru Francuske. | |
Vultee A-31 Osveta: Vultee A-31 Vengeance bio je američki ronilac-bombaš iz Drugog svjetskog rata, koji je izgradio Vultee Aircraft. Izmijenjena verzija dobila je naziv A-35 . Sjedinjene Države nisu operativno koristile Vengeance, već su njome upravljale britanske Kraljevske zračne snage, Kraljevsko australsko ratno zrakoplovstvo i Indijsko ratno zrakoplovstvo u jugoistočnoj Aziji i jugozapadnom Tihom oceanu kao frontalni zrakoplov. A-31 je ostao u službi s američkim jedinicama do 1945. godine, ponajprije u ulozi vuče meta. | |
Protubalistički raketni sustav A-35: Protubalistički raketni sustav A-35 bio je sovjetski vojni protubalistički projektil (ABM) razmješten oko Moskve za presretanje neprijateljskih balističkih raketa ciljanih na grad ili okolna područja. A-35 bio je jedini sovjetski ABM sustav dopušten prema Ugovoru o protu balističkim raketama iz 1972. godine. U razvoju od 1960-ih i u funkciji od 1971. do 1990-ih, imao je nuklearni projektil A350 egzoatmosferski presretač. A-35 podržala su dva radara Dunay i sovjetski sustav ranog upozoravanja. Slijedio je A-135 početkom 1990-ih. | |
A35: A35 ili A-35 mogu se odnositi na:
| |
Quebec Autoroute 35: Autoroute 35 ( A-35 ) je automatska ruta u regiji Montérégie, Quebec, Kanada. Izgrađen 1960-ih, A-35 povezuje Saint-Jean-sur-Richelieu i Montreal putem A-10. A-35 je također primarna ruta za promet između Montreala i Bostona, iako završava 13,4 km (8,3 milje) kratko od američke granice. Južno od trenutne završne stanice u Saint-Sébastienu, A-35 nastavlja se kao dvotračna cesta 133 do granice. Proširenje A-35 do susreta Interstate 89 u Saint-Armandu dovršit će gotovo 500 km (310 milja) autoceste između Montreala i Bostona. Trebalo je otvoriti ga 2017. godine, ali gradnja je bila na čekanju i sada će biti dovršena do kanadsko-američke granice do 2023. godine. | |
Quebec Autoroute 35: Autoroute 35 ( A-35 ) je automatska ruta u regiji Montérégie, Quebec, Kanada. Izgrađen 1960-ih, A-35 povezuje Saint-Jean-sur-Richelieu i Montreal putem A-10. A-35 je također primarna ruta za promet između Montreala i Bostona, iako završava 13,4 km (8,3 milje) kratko od američke granice. Južno od trenutne završne stanice u Saint-Sébastienu, A-35 nastavlja se kao dvotračna cesta 133 do granice. Proširenje A-35 do susreta Interstate 89 u Saint-Armandu dovršit će gotovo 500 km (310 milja) autoceste između Montreala i Bostona. Trebalo je otvoriti ga 2017. godine, ali gradnja je bila na čekanju i sada će biti dovršena do kanadsko-američke granice do 2023. godine. | |
Autovía A-35: Autovía A-35 je autocesta u provinciji Valencia, Španjolska. | |
A36: A36 , A 36 ili A-36 mogu se odnositi na: | |
A-366,833: A-366,833 je lijek koji je razvio Abbott i koji djeluje kao agonist neuronskih nikotinskih receptora acetilholina selektivnih za podtip α4β2, a istražen je i za upotrebu kao analgetik, iako nije prošao klinička ispitivanja. Njegova struktura ima jezgru nikotinonitril (3-cijanopiridin) koja je kroz C5 vezana za N6 (1 R , 5 S ) -3,6-diazabiciklo [3.2.0] heptana. | |
Sjevernoamerički A-36 Apache: Sjevernoamerički A-36 Apache bio je inačica bombardera zemaljskog napada / ronjenja sjevernoameričkog P-51 Mustanga, od kojega se mogla razlikovati prisutnošću pravokutnih, rešetkastih ronilačkih kočnica iznad i ispod krila. Ukupno 500 ronilačkih bombardera A-36 služilo je u mediteranskim i jugoistočnim azijskim kazalištima tijekom Drugog svjetskog rata prije povlačenja iz operativne uporabe 1944. godine. | |
A36: A36 , A 36 ili A-36 mogu se odnositi na: | |
Sjevernoamerički A-36 Apache: Sjevernoamerički A-36 Apache bio je inačica bombardera zemaljskog napada / ronjenja sjevernoameričkog P-51 Mustanga, od kojega se mogla razlikovati prisutnošću pravokutnih, rešetkastih ronilačkih kočnica iznad i ispod krila. Ukupno 500 ronilačkih bombardera A-36 služilo je u mediteranskim i jugoistočnim azijskim kazalištima tijekom Drugog svjetskog rata prije povlačenja iz operativne uporabe 1944. godine. |
Tuesday, June 15, 2021
Martin Baltimore, Querqueville Airfield, Autovía A-23
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A Girl from the Reeperbahn, A Girl in Australia, Poveri ma belli
Djevojka s ulice Reeperbahn: Djevojka s ulice Reeperbahn je češko-njemački glazbeni film iz 1930. godine u režiji Karla Antona, a u gl...
-
ORAO (program): EAGLE je aplikacija za automatizaciju elektroničkog dizajna (EDA) sa shematskim hvatanjem, rasporedom tiskanih pločica...
-
André Rossignol: André Rossignol bio je francuski trkački vozač koji je postao prvi vozač koji je dva puta osvojio 24 sata Le Mana, po...
-
Amir al-Mu'minin: Amir al-Mu'minin je arapski naslov koji se obično prevodi " Zapovjednik vjernika " ili " Vođ...
No comments:
Post a Comment