Približni Bayesov proračun: Približno Bayesovo računanje ( ABC ) predstavlja klasu računskih metoda ukorijenjenih u Bayesovim statistikama koje se mogu koristiti za procjenu stražnjih raspodjela parametara modela. | |
Približno računanje: Približno računanje nova je paradigma za energetski učinkovit i / ili dizajn visokih performansi. Uključuje mnoštvo računskih tehnika koje vraćaju možda netočan rezultat, a ne zajamčeno točan rezultat, a koje se mogu koristiti za aplikacije u kojima je približni rezultat dovoljan za svoju svrhu. Primjer takve situacije je za tražilicu u kojoj za određeni upit za pretraživanje ne može postojati točan odgovor, pa stoga mnogi odgovori mogu biti prihvatljivi. Slično tome, povremeno ispuštanje nekih okvira u video aplikaciji može ostati neotkriveno zbog perceptivnih ograničenja ljudi. Približno računanje temelji se na zapažanju da u mnogim scenarijima, iako izvođenje egzaktnih proračuna zahtijeva veliku količinu resursa, dopuštajući ograničenu aproksimaciju može pružiti nesrazmjerne dobitke u performansama i energiji, a istovremeno postići prihvatljivu točnost rezultata. Na primjer, u k- znači algoritam klasteriranja , dopuštajući samo 5% gubitka u točnosti klasifikacije može osigurati 50 puta uštedu energije u usporedbi s potpuno točnom klasifikacijom. | |
Pretvorba jedinica: Pretvorba jedinica je pretvorba između različitih mjernih jedinica za istu količinu, obično putem multiplikativnih faktora pretvorbe . | |
Pretvorba jedinica: Pretvorba jedinica je pretvorba između različitih mjernih jedinica za istu količinu, obično putem multiplikativnih faktora pretvorbe . | |
Pretvorba jedinica: Pretvorba jedinica je pretvorba između različitih mjernih jedinica za istu količinu, obično putem multiplikativnih faktora pretvorbe . | |
Približni algoritam brojanja: Približni algoritam brojanja omogućuje brojanje velikog broja događaja koristeći malu količinu memorije. Izumio ga je Robert Morris (kriptograf) iz Bell Labs 1977. godine, koristi vjerojatnosne tehnike za povećanje brojača. Potpuno ga je ranih 1980-ih analizirao Philippe Flajolet iz INRIA Rocquencourt, koji je skovao naziv približno brojanje i snažno pridonio njegovom prepoznavanju među istraživačkom zajednicom. Kada su se usredotočili na visoku kvalitetu aproksimacije i malu vjerojatnost neuspjeha, Nelson i Yu pokazali su da je vrlo mala modifikacija Morrisovog brojača asimptotski optimalna među svim algoritmima za problem. Algoritam se smatra jednim od prethodnika algoritama strujanja, a općenitiji problem određivanja frekvencijskih trenutaka toka podataka bio je središnji za to polje. | |
Oko: Circa - često skraćeno ca. ili c. a rjeđe cirk. , cca. ili cc. - označava "približno" na nekoliko europskih jezika i koristi se kao posuđenica na engleskom jeziku, obično u odnosu na datum. Circa se široko koristi u povijesnom pisanju kada datumi događaja nisu točno poznati. | |
Približno ograničenje: U matematici je približna granica uopćavanje uobičajene granice za realno vrijedne funkcije nekoliko stvarnih varijabli. | |
Učinkovitost pretvorbe hrane: Učinkovitost pretvaranja unesene hrane u jedinicu tjelesne tvari indeks je mjere učinkovitosti goriva u hrani kod životinja. ECI je okvirna ljestvica koliko se unesene hrane pretvara u rast mase životinje. Može se upotrijebiti za usporedbu učinkovitosti rasta mjerene povećanjem težine različitih životinja zbog konzumiranja određene količine hrane u odnosu na njezinu veličinu. | |
Rezanje programa: U računalnom programiranju, program za rezanje je izračunavanje skupa programskih izvještaja, program kriška, koje mogu utjecati na vrijednosti u nekom trenutku interesa, naziva kriterij rezanja. Prorezivanje programa može se koristiti u otklanjanju pogrešaka za lakše pronalaženje izvora pogrešaka. Ostale primjene rezanja uključuju održavanje softvera, optimizaciju, analizu programa i kontrolu protoka informacija. | |
Spektar (funkcionalna analiza): U matematici, posebno u funkcionalnoj analizi, spektar ograničenog linearnog operatora generalizacija je skupa vlastitih vrijednosti matrice. Konkretno, kaže se da je kompleksni broj λ u spektru ograničenog linearnog operatora T ako nije invertibilan, gdje sam operator identiteta. Proučavanje spektra i srodnih svojstava poznato je pod nazivom spektralna teorija koja ima brojne primjene, ponajviše matematičku formulaciju kvantne mehanike. | |
Približna entropija: U statistikama je približna entropija ( ApEn ) tehnika koja se koristi za kvantificiranje količine pravilnosti i nepredvidljivosti kolebanja tijekom podataka vremenskih serija. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Riemann-Siegelova formula: U matematici je Riemann-Siegelova formula asimptotska formula za pogrešku približne funkcionalne jednadžbe Riemannove zeta funkcije, aproksimacija zeta funkcije zbrojem dva konačna Dirichletova niza. Pronašao ga je Siegel (1932) u neobjavljenim rukopisima Bernharda Riemanna koji datiraju iz 1850-ih. Siegel ga je izveo iz Riemann-Siegelove integralne formule , izraza za zeta funkciju koja uključuje konturne integrale. Često se koristi za izračunavanje vrijednosti Riemann-Siegelove formule, ponekad u kombinaciji s algoritmom Odlyzko – Schönhage koji je znatno ubrzava. Kad se koristi duž kritične crte, često je korisno upotrijebiti ga u obliku u kojem on postaje formula za Z funkciju. | |
Pristajem: agrep je program približnog podudaranja niza otvorenog koda, koji su razvili Udi Manber i Sun Wu između 1988. i 1991. godine, za upotrebu s operativnim sustavom Unix. Kasnije je prebačen na OS / 2, DOS i Windows. | |
Približna skupina: U matematici je približna skupina podskup skupine koja se ponaša poput podskupine "do konstantne pogreške", u preciznom kvantitativnom smislu. Na primjer, potrebno je da skup proizvoda elemenata u podskupini ne bude puno veći od samog podskupa. Pojam je uveden 2010. godine, ali se može pratiti starijim izvorima u aditivnoj kombinatoriji. | |
Približni identitet: U matematici, posebno u funkcionalnoj analizi i teoriji prstena, približni identitet je mreža u Banachovoj algebri ili prstenu koja djeluje kao zamjena za element identiteta. | |
Približno zaključivanje: Približne metode zaključivanja omogućuju učenje realističnih modela iz velikih podataka zamjenom vremena izračunavanja za točnost, kad su točno učenje i zaključivanje računski nerazrješivi. | |
Numerička integracija: U analizi, numerička integracija obuhvaća široku obitelj algoritama za izračunavanje numeričke vrijednosti određenog integrala, a produženjem se termin ponekad koristi i za opisivanje numeričkog rješenja diferencijalnih jednadžbi. Ovaj se članak usredotočuje na proračun određenih integrala. | |
Približno ograničenje: U matematici je približna granica uopćavanje uobičajene granice za realno vrijedne funkcije nekoliko stvarnih varijabli. | |
Približni teorem o min-rezanju maksimalnog protoka: Približni teoremi min-cut maksimalnog protoka matematički su prijedlozi u teoriji mrežnog protoka. Oni se bave odnosom između maksimalne brzine protoka ("max-protok") i minimalnog rezanja ("min-cut") u problemu protoka s više roba. Teoremi su omogućili razvoj algoritama aproksimacije za upotrebu u particiji grafova i srodnim problemima. | |
Približne mjere: Približne mjere su jedinice volumetrijskog mjerenja koje nisu definirane od strane vlade ili organizacije koju sankcionira vlada ili koje su prethodno definirane i sada su ukinute, ali koje i dalje ostaju u uporabi. | |
Pretraživanje najbližeg susjeda: Pretraživanje najbližih susjeda ( NNS ), kao oblik neposredne pretrage , predstavlja optimizacijski problem pronalaženja točke u danom skupu koja je najbliža određenoj točki. Bliskost se obično izražava u terminima funkcije različitosti: što su objekti manje slični, vrijednosti funkcije su veće. | |
Faktorizacija nenegativne matrice: Faktorizacija nenegativne matrice , također aproksimacija negativne matrice skupina je algoritama u multivarijantnoj analizi i linearnoj algebri gdje je matrica V faktorizirana na (obično) dvije matrice W i H , sa svojstvom da sve tri matrice nemaju negativne elemente . Ova nenegativnost olakšava pregled rezultirajućih matrica. Također, u aplikacijama poput obrade audio spektrograma ili mišićne aktivnosti, nenegativnost je svojstvena podacima koji se razmatraju. Budući da problem uopće nije točno rješiv, obično se numerički aproksimira. | |
Približni brojevni sustav: Približni brojevni sustav ( ANS ) kognitivni je sustav koji podržava procjenu veličine grupe bez oslanjanja na jezik ili simbole. ANS-u se pripisuje ne-simbolički prikaz svih brojeva većih od četiri, s manjim vrijednostima koje provodi paralelni sustav individuacije ili sustav praćenja objekata. Počevši od ranog djetinjstva, ANS omogućuje pojedincu da otkrije razlike u veličini među skupinama. Preciznost ANS-a poboljšava se tijekom razvoja djetinjstva i dostiže konačnu razinu odrasle osobe od približno 15% točnosti, što znači da odrasla osoba može bez brojanja razlikovati 100 predmeta naspram 115 predmeta. ANS igra presudnu ulogu u razvoju drugih numeričkih sposobnosti, poput koncepta točnog broja i jednostavne aritmetike. Pokazalo se da razina preciznosti ANS-a djeteta predviđa buduća matematička postignuća u školi. ANS je povezan s intraparietalnom brazdom mozga. | |
Znak jednakosti: Znak jednakosti ili znak jednakosti , prije poznat kao znak jednakosti , matematički je simbol = , koji se koristi za označavanje jednakosti u nekom dobro definiranom smislu. U jednadžbi se postavlja između dva izraza koja imaju jednaku vrijednost ili za koji se proučavaju uvjeti pod kojima imaju istu vrijednost. | |
Najduži problem puta: U teoriji grafova i teorijskoj računalnoj znanosti problem najdužeg puta je problem pronalaska jednostavnog puta maksimalne duljine u danom grafu. Put se naziva jednostavnim ako nema ponovljenih vrhova; duljina puta može se mjeriti brojem rubova ili zbrojem težina rubova. Za razliku od problema najkraćeg puta, koji se može riješiti u polinomnom vremenu na grafikonima bez ciklusa negativne težine, problem najdužeg puta je NP-tvrd i verzija problema koja odlučuje, koja pita postoji li put barem nekih zadanih duljina, NP-kompletan. To znači da se problem odluke ne može riješiti u polinomnom vremenu za proizvoljne grafove, osim ako je P = NP. Također su poznati jači rezultati tvrdoće koji pokazuju da ih je teško približiti. Međutim, ima linearno vremensko rješenje za usmjerene acikličke grafove, koje ima važnu primjenu u pronalaženju kritičnog puta u problemima raspoređivanja. | |
Višenaoružani razbojnik: U teoriji vjerojatnosti i strojnom učenju problem s više naoružanih razbojnika problem je u kojem se ograničeni skup resursa mora rasporediti između konkurentskih (alternativnih) izbora na način koji maksimalizira njihov očekivani dobitak, kada su svojstva svakog izbora samo djelomično poznata u vrijeme raspodjele i može se bolje razumjeti kako vrijeme prolazi ili dodjeljivanjem resursa izboru. Ovo je klasični problem učenja pojačanja koji ilustrira dilemu kompromisa istraživanja i eksploatacije. Ime dolazi od zamišljanja kockara na nizu automata, koji mora odlučiti koje će automate igrati, koliko će puta igrati svaki stroj i kojim redoslijedom će ih igrati te hoće li nastaviti s trenutnim automatom ili isprobati drugi mašina. Problem s više naoružanih bandita također spada u široku kategoriju stohastičkog rasporeda. | |
Preodređeni sustav: U matematici se sustav jednadžbi smatra predodređenim ako postoji više jednadžbi nego nepoznanica. Preodređeni sustav gotovo je uvijek nedosljedan kada se konstruira sa slučajnim koeficijentima. Međutim, pretjerano određeni sustav u nekim će slučajevima imati rješenja, na primjer ako se neka jednadžba dogodi nekoliko puta u sustavu ili ako su neke jednadžbe linearne kombinacije ostalih. | |
Transcendentalna jednadžba: Transcendentalna jednadžba je jednadžba koja sadrži transcendentalnu funkciju varijable za koju se rješava. Takve jednadžbe često nemaju rješenja zatvorenog oblika. Primjeri uključuju: | |
Približno podudaranje niza: U računarstvu je približno podudaranje nizova tehnika pronalaženja nizova koji približno odgovaraju uzorku. Problem približnog podudaranja nizova obično se dijeli na dva podzahvata: pronalaženje približnih podudaranja podniza unutar datog niza i pronalaženje nizova rječnika koji se približno podudaraju sa uzorkom. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Približni prostor tangente: U geometrijskoj teoriji mjera približni tangensni prostor je teorijska generacijska generalizacija pojma tangentnog prostora za diferencirani mnogostrukost. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Približno beskonačni svemir: Približno Infinite Universe dvostruki je album Yoko Ono, objavljen početkom 1973. godine u izdanju Apple Recordsa. Predstavlja odmak od eksperimentalnog avangardnog rocka s njezina prva dva albuma prema konvencionalnijem pop / rock zvuku, a istovremeno se uklapa i u feministički rock. Vrhunac je dosegao na broju 193 u Sjedinjenim Državama. Reizdanje CD-a iz 1997. godine na Rykodiscu dodalo je dva akustična demo snimka pjesama iz tog doba, koja su kasnije objavljena u sezoni stakla 1981. godine . Rykodisc ga je ponovno objavio 2007. godine. | |
Približno beskonačni svemir: Približno Infinite Universe dvostruki je album Yoko Ono, objavljen početkom 1973. godine u izdanju Apple Recordsa. Predstavlja odmak od eksperimentalnog avangardnog rocka s njezina prva dva albuma prema konvencionalnijem pop / rock zvuku, a istovremeno se uklapa i u feministički rock. Vrhunac je dosegao na broju 193 u Sjedinjenim Državama. Reizdanje CD-a iz 1997. godine na Rykodiscu dodalo je dva akustična demo snimka pjesama iz tog doba, koja su kasnije objavljena u sezoni stakla 1981. godine . Rykodisc ga je ponovno objavio 2007. godine. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Znak jednakosti: Znak jednakosti ili znak jednakosti , prije poznat kao znak jednakosti , matematički je simbol = , koji se koristi za označavanje jednakosti u nekom dobro definiranom smislu. U jednadžbi se postavlja između dva izraza koja imaju jednaku vrijednost ili za koji se proučavaju uvjeti pod kojima imaju istu vrijednost. | |
Približno konačna dimenzija: U operaterskim algebrama kaže se da je algebra približno konačna, ako sadrži sve veći niz konačnih dimenzija, koji je gust. Može se razmotriti
| |
Približno konačna dimenzija: U operaterskim algebrama kaže se da je algebra približno konačna, ako sadrži sve veći niz konačnih dimenzija, koji je gust. Može se razmotriti
| |
Približno konačno-dimenzionalna C * -algebra: U matematici je približno konačno-dimenzionalna (AF) C * -algebra C * -algebra koja je induktivna granica niza konačno-dimenzionalnih C * -algebri. Približnu konačnu dimenzionalnost prvi je definirao i kombinatorno opisao Ola Bratteli. Kasnije je George A. Elliott dao cjelovitu klasifikaciju AF algebri koristeći K 0 funktor čiji se raspon sastoji od uređenih abelovskih skupina s dovoljno lijepom strukturom reda. | |
Približno konačno-dimenzionalna C * -algebra: U matematici je približno konačno-dimenzionalna (AF) C * -algebra C * -algebra koja je induktivna granica niza konačno-dimenzionalnih C * -algebri. Približnu konačnu dimenzionalnost prvi je definirao i kombinatorno opisao Ola Bratteli. Kasnije je George A. Elliott dao cjelovitu klasifikaciju AF algebri koristeći K 0 funktor čiji se raspon sastoji od uređenih abelovskih skupina s dovoljno lijepom strukturom reda. | |
Normalna distribucija: U teoriji vjerojatnosti, normalna raspodjela je vrsta kontinuirane raspodjele vjerojatnosti za slučajnu varijablu sa stvarnom vrijednošću. Općeniti oblik funkcije gustoće vjerojatnosti je | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Dijelna linearna funkcija: U matematici i statistici, komadno linearna , PL ili segmentirana funkcija je stvarna vrijednost stvarne varijable, čiji je graf sastavljen od ravnih linija. | |
Približenja π: Približenja matematičke konstante pi u povijesti matematike dosegla su točnost unutar 0,04% stvarne vrijednosti prije početka zajedničkog doba (Arhimed). U kineskoj je matematici to poboljšano u približne vrijednosti približno onoj što odgovara oko sedam decimalnih znamenki do 5. stoljeća. | |
Konveksna aproksimacija glasnoće: U analizi algoritama, nekoliko je autora proučavalo izračunavanje volumena visokodimenzionalnih konveksnih tijela, problem koji se također može koristiti za modeliranje mnogih drugih problema u kombinatornom nabrajanju. Često se u ovim radovima koristi model izračuna crne kutije u kojem ulaz daje potprogram za ispitivanje nalazi li se točka unutar ili izvan konveksnog tijela, umjesto izričitog popisa vrhova ili ploha konveksnog politopa. Poznato je da u ovom modelu nijedan deterministički algoritam ne može postići preciznu aproksimaciju, pa čak i za eksplicitni popis lica ili vrhova problem je # P-hard. Međutim, zajedničko djelo Martina Dyera, Alana M. Frizea i Ravindrana Kannana pružilo je randomiziranu shemu aproksimacije polinomskog vremena za problem, pružajući oštar kontrast između mogućnosti randomiziranih i determinističkih algoritama. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Smanjenje za očuvanje aproksimacije: U teoriji izračunavosti i teoriji računske složenosti, posebno u proučavanju aproksimacijskih algoritama, redukcija koja čuva aproksimaciju algoritam je za pretvaranje jednog optimizacijskog problema u drugi problem, tako da se udaljenost rješenja od optimalne u određenoj mjeri čuva. Smanjenja koja čuvaju aproksimaciju podskup su općenitijih smanjenja u teoriji složenosti; razlika je u tome što redukcije koje čuvaju aproksimaciju obično daju izjave o problemima aproksimacije ili problemima optimizacije, za razliku od problema odlučivanja. | |
Teorija aproksimacije: U matematici se teorija aproksimacije bavi načinom na koji se funkcije najbolje mogu aproksimirati jednostavnijim funkcijama i kvantitativnim karakteriziranjem pogrešaka koje su time unesene. Imajte na umu da ono što se podrazumijeva pod najboljim i jednostavnijim ovisit će o aplikaciji. | |
Aproksimacijski algoritam: U računalnim znanostima i operacijskim istraživanjima, aproksimacijski algoritmi učinkoviti su algoritmi koji pronalaze približna rješenja problema optimizacije s dokazivim jamstvima na udaljenosti vraćenog rješenja do optimalnog. Algoritmi aproksimacije prirodno nastaju u području teorijske računalne znanosti kao posljedica široko vjerovanih P ≠ NP pretpostavki. Prema ovoj pretpostavci, široka klasa optimizacijskih problema ne može se točno riješiti u polinomnom vremenu. Stoga polje aproksimacijskih algoritama pokušava shvatiti koliko je moguće približiti optimalna rješenja takvih problema u polinomnom vremenu. U ogromnoj većini slučajeva, jamstvo takvih algoritama je multiplikativno, izraženo kao omjer aproksimacije ili faktor aproksimacije, tj. Optimalno rješenje uvijek je zajamčeno unutar (unaprijed određenog) multiplikativnog faktora vraćenog rješenja. Međutim, postoje i mnogi algoritmi za aproksimaciju koji pružaju aditivno jamstvo za kvalitetu vraćenog rješenja. Značajan primjer aproksimacijskog algoritma koji pruža oboje je klasični algoritam aproksimacije Lenstra, Shmoys i Tardos za raspoređivanje na nepovezanim paralelnim strojevima. | |
Aproksimacijski algoritam: U računalnim znanostima i operacijskim istraživanjima, aproksimacijski algoritmi učinkoviti su algoritmi koji pronalaze približna rješenja problema optimizacije s dokazivim jamstvima na udaljenosti vraćenog rješenja do optimalnog. Algoritmi aproksimacije prirodno nastaju u području teorijske računalne znanosti kao posljedica široko vjerovanih P ≠ NP pretpostavki. Prema ovoj pretpostavci, široka klasa optimizacijskih problema ne može se točno riješiti u polinomnom vremenu. Stoga polje aproksimacijskih algoritama pokušava shvatiti koliko je moguće približiti optimalna rješenja takvih problema u polinomnom vremenu. U ogromnoj većini slučajeva, jamstvo takvih algoritama je multiplikativno, izraženo kao omjer aproksimacije ili faktor aproksimacije, tj. Optimalno rješenje uvijek je zajamčeno unutar (unaprijed određenog) multiplikativnog faktora vraćenog rješenja. Međutim, postoje i mnogi algoritmi za aproksimaciju koji pružaju aditivno jamstvo za kvalitetu vraćenog rješenja. Značajan primjer aproksimacijskog algoritma koji pruža oboje je klasični algoritam aproksimacije Lenstra, Shmoys i Tardos za raspoređivanje na nepovezanim paralelnim strojevima. | |
Udaljenost uređivanja grafikona: U matematici i računalnim znanostima, udaljenost za uređivanje grafova ( GED ) mjerilo je sličnosti između dva grafa. Koncept udaljenosti za uređivanje grafa prvi su matematički formalizirali Alberto Sanfeliu i King-Sun Fu 1983. Glavna primjena udaljenosti za uređivanje grafa je u nepreciznom podudaranju grafova, poput prepoznavanja uzoraka tolerantnog na pogreške u strojnom učenju. | |
K-minimalno rasponično stablo: Problem k- minimalnog obuhvaćajućeg stabla , proučavan u teoretskoj računalnoj znanosti, traži stablo minimalnih troškova koje ima točno k vrhova i tvori podgraf većeg grafa. Naziva se i k -MST ili k- kardinitetno stablo ponderirano s rubom . Pronalaženje ovog stabla je NP-teško, ali se može približiti unutar konstantnog omjera aproksimacije u polinomnom vremenu. | |
Pretraživanje najbližeg susjeda: Pretraživanje najbližih susjeda ( NNS ), kao oblik neposredne pretrage , predstavlja optimizacijski problem pronalaženja točke u danom skupu koja je najbliža određenoj točki. Bliskost se obično izražava u terminima funkcije različitosti: što su objekti manje slični, vrijednosti funkcije su veće. | |
Problem Clique: U računalnoj znanosti problem klike je računski problem pronalaženja klika u grafu. Ima nekoliko različitih formulacija, ovisno o tome koje klike i koje informacije o klikama treba pronaći. Uobičajene formulacije problema klike uključuju pronalaženje maksimalne klike, pronalaženje klike najveće težine u ponderiranom grafu, popisivanje svih maksimalnih klika i rješavanje problema odlučivanja pri testiranju sadrži li graf kliku veću od zadane veličine. | |
Problem geometrijskog poklopca skupa: Problem geometrijskog poklopca skupa poseban je slučaj problema poklopca skupa u geometrijskim postavkama. Ulaz je prostor raspona gdje je svemir točaka u i je obitelj podskupova nazivaju se rasponi , definirani presjekom i geometrijski oblici poput diskova i osi paralelnih pravokutnika. Cilj je odabrati podskup minimalne veličine raspona takvih da svaka točka u svemiru pokriven je nekim rasponom u . | |
Problem s naprtnjačom: Problem s naprtnjačom problem je u kombinatornoj optimizaciji: s obzirom na skup predmeta, svaki s težinom i vrijednošću, odredite broj svakog predmeta koji će se uključiti u kolekciju tako da ukupna težina bude manja ili jednaka zadanoj granici i ukupna vrijednost je što veća. Ime je dobio iz problema s kojim se suočava netko koga sputava naprtnjača fiksne veličine i mora ga napuniti najvrjednijim predmetima. Problem se često javlja u raspodjeli resursa gdje donositelji odluka moraju birati između niza nerazdjeljivih projekata ili zadataka u okviru ograničenog proračuna, odnosno vremenskog ograničenja. | |
Najduži problem puta: U teoriji grafova i teorijskoj računalnoj znanosti problem najdužeg puta je problem pronalaska jednostavnog puta maksimalne duljine u danom grafu. Put se naziva jednostavnim ako nema ponovljenih vrhova; duljina puta može se mjeriti brojem rubova ili zbrojem težina rubova. Za razliku od problema najkraćeg puta, koji se može riješiti u polinomnom vremenu na grafikonima bez ciklusa negativne težine, problem najdužeg puta je NP-tvrd i verzija problema koja odlučuje, koja pita postoji li put barem nekih zadanih duljina, NP-kompletan. To znači da se problem odluke ne može riješiti u polinomnom vremenu za proizvoljne grafove, osim ako je P = NP. Također su poznati jači rezultati tvrdoće koji pokazuju da ih je teško približiti. Međutim, ima linearno vremensko rješenje za usmjerene acikličke grafove, koje ima važnu primjenu u pronalaženju kritičnog puta u problemima raspoređivanja. | |
Maksimalni rez: Za graf, maksimalni rez je rez čija je veličina najmanje veličina bilo kojeg drugog reza. Odnosno, to je podjela vrhova grafa na dva komplementarna skupa S i T , tako da je broj bridova između skupa S i skupa T što veći. Problem pronalaženja maksimalnog reza u grafu poznat je kao Max-Cut problem. | |
Nezavisni skup (teorija grafova): U teoriji grafova, neovisni skup , stabilni skup , koklika ili antiklika je skup vrhova u grafu, od kojih dva nisu susjedna. Odnosno, to je skup vrhova takvih da za svaka dva vrha u , nema ruba koji povezuje to dvoje. Jednako tako, svaki rub na grafu ima najviše jednu krajnju točku u . Skup je neovisan samo i samo ako je klika u dodatku grafa. Veličina neovisnog skupa je broj vrhova koje sadrži. Nezavisni skupovi su se nazivali i "interno stabilni skupovi", od kojih je "stabilni skup" skraćivanje. | |
Trangulacija minimalne težine: U proračunskoj geometriji i računalstvu, problem triangulacije minimalne težine problem je pronalaska triangulacije minimalne ukupne duljine brida. Odnosno, ulazni poligon ili konveksni trup skupa ulaznih točaka moraju se podijeliti u trokute koji se sastaju od ruba do ruba i od vrha do vrha, na takav način da se umanji zbroj opsega trokuta. Problem je NP-težak za ulaze postavljene točke, ali se može približiti bilo kojem željenom stupnju točnosti. Za poligonske ulaze može se riješiti točno u polinomnom vremenu. Minimalna triangulacija težine također se ponekad naziva optimalnom triangulacijom . | |
Wiener konektor: U teoriji mreža, Wienerov konektor je sredstvo za maksimiziranje učinkovitosti povezivanja određenih "vrhova upita" u mrežu. S obzirom na povezani, neusmjereni graf i skup vrhova upita u grafu, minimalni Wienerov konektor inducirani je podgraf koji povezuje vrhove upita i minimalizira zbroj udaljenost najkraćih putova među svim parovima vrhova u podgrafu. U kombinatornoj optimizaciji, problem minimalnog Wiener konektora je problem pronalaska minimalnog Wiener konektora. Može se smatrati verzijom klasičnog problema sa Steinerovim stablom, gdje je umjesto minimaliziranja veličine stabla cilj smanjiti udaljenosti u podgrafu. | |
Neprozirni problem šuma: U računskoj geometriji problem neprozirne šume može se iznijeti na sljedeći način: " S obzirom na konveksni poligon C u ravnini, odredite minimalnu šumu T zatvorenih, ograničenih segmenata linija tako da svaka linija kroz C također presijeca T". Za T se kaže da je neprozirna šuma ili barijera C. Za C se kaže da je pokriće T. Iako je svaka šuma koja pokriva C prepreka C , mi želimo pronaći onu s najkraćom duljinom. | |
Problem putničkog trgovca: Problem trgovca putnika postavlja sljedeće pitanje: "S obzirom na popis gradova i udaljenosti između svakog para gradova, koja je najkraća moguća ruta koja svaki grad posjeti točno jednom i vrati se u izvorni grad?" To je NP-težak problem u kombinatornoj optimizaciji, važan u teorijskoj računalnoj znanosti i istraživanju operacija. | |
Pogreška aproksimacije: Pogreška aproksimacije u nekim podacima je nesklad između točne vrijednosti i neke aproksimacije s njom. Pogreška aproksimacije može se dogoditi jer:
| |
Liouville broj: U teoriji brojeva, Liouvilleov broj je stvaran broj x sa svojstvom da za svaki pozitivni cijeli broj n postoji beskonačno mnogo parova cijelih brojeva s q > 1 takvih da | 1 takav da "," extract_html ":" U teoriji brojeva, Liouvilleov broj je stvaran broj x sa svojstvom da za svaki pozitivni cijeli broj n postoji beskonačno mnogo parova cijelih brojeva s q > 1 takvih da |
Aproksimacija u algebarskim skupinama: U algebarskoj teoriji grupa, aproksimacijski teoremi su proširenje kineskog teorema o ostatku na algebarske skupine G preko globalnih polja k . | |
Linearna aproksimacija: U matematici je linearna aproksimacija aproksimacija opće funkcije pomoću linearne funkcije. Oni se široko koriste u metodi konačnih razlika za stvaranje metoda prvog reda za rješavanje ili približavanje rješenja jednadžbi. | |
Linearna aproksimacija: U matematici je linearna aproksimacija aproksimacija opće funkcije pomoću linearne funkcije. Oni se široko koriste u metodi konačnih razlika za stvaranje metoda prvog reda za rješavanje ili približavanje rješenja jednadžbi. | |
Približenja π: Približenja matematičke konstante pi u povijesti matematike dosegla su točnost unutar 0,04% stvarne vrijednosti prije početka zajedničkog doba (Arhimed). U kineskoj je matematici to poboljšano u približne vrijednosti približno onoj što odgovara oko sedam decimalnih znamenki do 5. stoljeća. | |
Približni identitet: U matematici, posebno u funkcionalnoj analizi i teoriji prstena, približni identitet je mreža u Banachovoj algebri ili prstenu koja djeluje kao zamjena za element identiteta. | |
Približenja π: Približenja matematičke konstante pi u povijesti matematike dosegla su točnost unutar 0,04% stvarne vrijednosti prije početka zajedničkog doba (Arhimed). U kineskoj je matematici to poboljšano u približne vrijednosti približno onoj što odgovara oko sedam decimalnih znamenki do 5. stoljeća. | |
Redoslijed aproksimacije: U znanosti, inženjerstvu i drugim kvantitativnim disciplinama redoslijed aproksimacije odnosi se na formalne ili neformalne izraze koliko je aproksimacija točna. | |
Kompaktni operater: U funkcionalnoj analizi, grani matematike, kompaktni operator je linearni operator , gdje su normirani vektorski prostori, sa svojstvom koje karte ograničene podskupine na relativno kompaktne podskupine . Takav je operator nužno ograničeni operator i tako kontinuiran. Neki autori to zahtijevaju jesu Banach, ali definicija se može proširiti i na općenitije prostore. | U funkcionalnoj analizi, grani matematike, kompaktni operator je linearni operator |
Svojstvo aproksimacije: U matematici, posebno u funkcionalnoj analizi, kaže se da Banachov prostor ima aproksimacijsko svojstvo (AP) ako je svaki kompaktni operator granica operatora konačnog ranga. Obrnuto je uvijek točno. | |
Svojstvo aproksimacije (teorija prstena): U algebri se kaže da komutativni noterov prsten A ima aproksimacijsko svojstvo s obzirom na ideal I ako svaki konačni sustav polinomnih jednadžbi s koeficijentima u A ima rješenje u A onda i samo ako ima rješenje u I -adic završetak A. Za pojam aproksimacijskog svojstva zaslužan je Michael Artin. | |
Aproksimacijski algoritam: U računalnim znanostima i operacijskim istraživanjima, aproksimacijski algoritmi učinkoviti su algoritmi koji pronalaze približna rješenja problema optimizacije s dokazivim jamstvima na udaljenosti vraćenog rješenja do optimalnog. Algoritmi aproksimacije prirodno nastaju u području teorijske računalne znanosti kao posljedica široko vjerovanih P ≠ NP pretpostavki. Prema ovoj pretpostavci, široka klasa optimizacijskih problema ne može se točno riješiti u polinomnom vremenu. Stoga polje aproksimacijskih algoritama pokušava shvatiti koliko je moguće približiti optimalna rješenja takvih problema u polinomnom vremenu. U ogromnoj većini slučajeva, jamstvo takvih algoritama je multiplikativno, izraženo kao omjer aproksimacije ili faktor aproksimacije, tj. Optimalno rješenje uvijek je zajamčeno unutar (unaprijed određenog) multiplikativnog faktora vraćenog rješenja. Međutim, postoje i mnogi algoritmi za aproksimaciju koji pružaju aditivno jamstvo za kvalitetu vraćenog rješenja. Značajan primjer aproksimacijskog algoritma koji pruža oboje je klasični algoritam aproksimacije Lenstra, Shmoys i Tardos za raspoređivanje na nepovezanim paralelnim strojevima. | |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Teorija aproksimacije: U matematici se teorija aproksimacije bavi načinom na koji se funkcije najbolje mogu aproksimirati jednostavnijim funkcijama i kvantitativnim karakteriziranjem pogrešaka koje su time unesene. Imajte na umu da ono što se podrazumijeva pod najboljim i jednostavnijim ovisit će o aplikaciji. | |
Približavanje identitetu: U matematici se aproksimacija identiteta odnosi na niz ili mrežu koja konvergira identitetu u nekoj algebri. Točnije, to može značiti:
| |
Približavanje identitetu: U matematici se aproksimacija identiteta odnosi na niz ili mrežu koja konvergira identitetu u nekoj algebri. Točnije, to može značiti:
| |
Aproksimacija: Aproksimacija je sve što je namjerno slično, ali nije potpuno jednako nečemu drugom. | |
Problem s particijom: U teoriji brojeva i računalnim znanostima, problem particije ili particioniranje brojeva zadatak je odlučiti može li se zadani multiskup S pozitivnih cijelih brojeva podijeliti u dva podskupa S 1 i S 2 tako da zbroj brojeva u S 1 bude jednak zbroj brojeva u S 2 . Iako je problem particije NP-potpun, postoji pseudo-polinomno rješenje vremenskog dinamičkog programiranja, a postoje heuristike koje problem rješavaju u mnogim slučajevima, optimalno ili približno. Iz tog razloga nazvan je "najlakšim najtežim problemom". | |
Eksponencijalni integral: U matematici je eksponencijalni integral Ei posebna funkcija na kompleksnoj ravni. Definiran je kao jedan određeni definitivni integral odnosa između eksponencijalne funkcije i njenog argumenta. | |
Približenja π: Približenja matematičke konstante pi u povijesti matematike dosegla su točnost unutar 0,04% stvarne vrijednosti prije početka zajedničkog doba (Arhimed). U kineskoj je matematici to poboljšano u približne vrijednosti približno onoj što odgovara oko sedam decimalnih znamenki do 5. stoljeća. | |
Faktorijel: U matematici faktorijel negativnog cijelog broja n , označenog s n ! , je umnožak svih pozitivnih cijelih brojeva manjih ili jednakih n : | |
Približenja π: Približenja matematičke konstante pi u povijesti matematike dosegla su točnost unutar 0,04% stvarne vrijednosti prije početka zajedničkog doba (Arhimed). U kineskoj je matematici to poboljšano u približne vrijednosti približno onoj što odgovara oko sedam decimalnih znamenki do 5. stoljeća. | |
Brza Fourierova transformacija: Brza Fourierova transformacija ( FFT ) algoritam je koji izračunava diskretnu Fourierovu transformaciju (DFT) niza ili njegovu inverznu (IDFT). Fourierova analiza pretvara signal iz izvorne domene u prikaz u frekvencijskoj domeni i obrnuto. DFT se dobiva raščlanjivanjem niza vrijednosti na komponente različitih frekvencija. Ova je operacija korisna u mnogim poljima, ali izračunavanje izravno iz definicije često je presporo da bi bilo praktično. FFT brzo izračunava takve transformacije faktoriziranjem DFT matrice u produkt rijetkih čimbenika. Kao rezultat, uspijeva smanjiti složenost računanja DFT-a , koja nastaje ako se jednostavno primijeni definicija DFT-a na , gdje je veličina podataka. Razlika u brzini može biti ogromna, posebno za duge skupove podataka gdje N može biti u tisućama ili milijunima. U prisutnosti pogreške zaokruživanja, mnogi su FFT algoritmi puno precizniji od izravne ili neizravne procjene DFT definicije. Postoji mnogo različitih FFT algoritama koji se temelje na širokom rasponu objavljenih teorija, od jednostavne aritmetike složenih brojeva do teorije grupa i teorije brojeva. | |
Gama funkcija: U matematici je gama funkcija jedno od najčešće korištenih proširenja faktorijelske funkcije na složene brojeve. Gama funkcija definirana je za sve složene brojeve, osim za pozitivne cijele brojeve. Za bilo koji pozitivni cijeli broj n , | |
Zlatna spirala: U geometriji, zlatna spirala je logaritamska spirala čiji je faktor rasta φ , zlatni omjer. Odnosno, zlatna se spirala širi za faktor φ za svaku četvrtinu okretaja koju napravi. | |
Približenja π: Približenja matematičke konstante pi u povijesti matematike dosegla su točnost unutar 0,04% stvarne vrijednosti prije početka zajedničkog doba (Arhimed). U kineskoj je matematici to poboljšano u približne vrijednosti približno onoj što odgovara oko sedam decimalnih znamenki do 5. stoljeća. | |
Aplikacija: Aplikacija ili aplikacije mogu se odnositi na: | |
Syl aplikacije: Charles Joseph Sylvanus Apps bio je kanadski profesionalni hokejaš na ledu Toronto Maple Leafsa od 1936. do 1948. godine, skakač olimpijskih motki i konzervativni član provincijskog parlamenta u Ontariju. 2017. godine Apps je proglašen jednim od '100 najvećih NHL igrača' u povijesti. | |
Apps.gov: Apps.gov je izlog oblaka koji vodi Američka uprava za opće usluge kako bi pomogao saveznim agencijama u kupnji usluga računalstva u oblaku s tržišta. Web stranica je prvotno pokrenuta 2009. godine pod vodstvom bivšeg glavnog federalnog direktora za informiranje Viveka Kundre, ali je zatvorena 2012. godine kako bi se "pojednostavila" nabava i usred izvještaja o slaboj upotrebi. Uslugu je ponovo pokrenuo na festivalu SXSW 2016. tim predsjedničkih stipendista za inovacije nakon uvodnog obraćanja predsjednika Obame o korištenju tehnologije za poboljšanje vlade. | |
AppsBuilder: AppsBuilder je talijanski kreator samoposlužnih aplikacija koji korisnicima koji nemaju vještine kodiranja omogućuje izradu izvornih aplikacija i HTML5 web aplikacija u oblaku, isporuku u sedam različitih operativnih sustava i distribuciju u glavnim trgovinama aplikacija. | |
AppsFlyer: AppsFlyer je SaaS-ova platforma za analitiku i atribuciju mobilnog marketinga sa sjedištem u San Franciscu u Kaliforniji. | |
Sakima (pjevačica): Isaac Sakima , profesionalno poznat kao Sakima , engleski je kantautor. Sakimina glazba često istražuje LGBT teme koje se obično ne prikazuju u mainstream glazbi. | |
Aplikacija: Aplikacija ili aplikacije mogu se odnositi na: | |
Sakima (pjevačica): Isaac Sakima , profesionalno poznat kao Sakima , engleski je kantautor. Sakimina glazba često istražuje LGBT teme koje se obično ne prikazuju u mainstream glazbi. | |
Aplikacije (prezime): Aplikacije je prezime. Istaknuti ljudi s prezimenom uključuju:
| |
Mađarski zapis: Mađarski zapis je konvencija imenovanja identifikatora u računalnom programiranju, u kojoj naziv varijable ili funkcije ukazuje na njezinu namjeru ili vrstu, a na nekim dijalektima njezin tip. Izvorna mađarska notacija koristi namjeru ili vrstu u svojoj konvenciji imenovanja i ponekad se naziva Apps Hungarian jer je postala popularna u odjelu Microsoft Apps u razvoju programa Word, Excel i drugih aplikacija. Kako je odjel Microsoft Windows usvojio konvenciju imenovanja, za imenovanje su koristili stvarni tip podataka, a ta konvencija postala je široko rasprostranjena kroz Windows API; to se ponekad naziva System Hungarian notation. | |
Mađarski zapis: Mađarski zapis je konvencija imenovanja identifikatora u računalnom programiranju, u kojoj naziv varijable ili funkcije ukazuje na njezinu namjeru ili vrstu, a na nekim dijalektima njezin tip. Izvorna mađarska notacija koristi namjeru ili vrstu u svojoj konvenciji imenovanja i ponekad se naziva Apps Hungarian jer je postala popularna u odjelu Microsoft Apps u razvoju programa Word, Excel i drugih aplikacija. Kako je odjel Microsoft Windows usvojio konvenciju imenovanja, za imenovanje su koristili stvarni tip podataka, a ta konvencija postala je široko rasprostranjena kroz Windows API; to se ponekad naziva System Hungarian notation. | |
Mađarski zapis: Mađarski zapis je konvencija imenovanja identifikatora u računalnom programiranju, u kojoj naziv varijable ili funkcije ukazuje na njezinu namjeru ili vrstu, a na nekim dijalektima njezin tip. Izvorna mađarska notacija koristi namjeru ili vrstu u svojoj konvenciji imenovanja i ponekad se naziva Apps Hungarian jer je postala popularna u odjelu Microsoft Apps u razvoju programa Word, Excel i drugih aplikacija. Kako je odjel Microsoft Windows usvojio konvenciju imenovanja, za imenovanje su koristili stvarni tip podataka, a ta konvencija postala je široko rasprostranjena kroz Windows API; to se ponekad naziva System Hungarian notation. | |
Obitelj aplikacija: Obitelj Apps , porijeklom iz kanadskog Ontarija, tri je generacije sudjelovala u hokeju na ledu. Syl Apps i Syl Apps, Jr. predstavljaju prve dvije generacije. Treća generacija uključuje kćer Gillian Apps i sina Syl Apps III. Treća generacija natjecala se u NCAA. Zajedno su braća i sestre Apps odigrali preko 200 NCAA hokeja na ledu. Uz to, treća generacija ima još jednu braću i sestru, Amy. Bila je bivša članica kanadske nacionalne ženske nogometne reprezentacije. | |
Popis Googleovih proizvoda: Slijedi popis proizvoda i usluga koje pruža Google LLC. | |
Popis Zune aplikacija: Zune aplikacije bile su mobilne aplikacije i igre koje su bile dostupne za Microsoftove prijenosne medijske uređaje Zune. Neke su igre bile sposobne za više igrača i mogle su se igrati s drugim Zune uređajima na dohvat bežične mreže. Zune HD igre i aplikacije bile su dostupne u odjeljku "Aplikacije" na Zune Marketplaceu besplatno. Bilo je četrdeset dvije igre i dvadeset drugih aplikacija službeno objavljenih za Zune HD tijekom dvije godine. | |
Popis Zune aplikacija: Zune aplikacije bile su mobilne aplikacije i igre koje su bile dostupne za Microsoftove prijenosne medijske uređaje Zune. Neke su igre bile sposobne za više igrača i mogle su se igrati s drugim Zune uređajima na dohvat bežične mreže. Zune HD igre i aplikacije bile su dostupne u odjeljku "Aplikacije" na Zune Marketplaceu besplatno. Bilo je četrdeset dvije igre i dvadeset drugih aplikacija službeno objavljenih za Zune HD tijekom dvije godine. | |
Popis Googleovih proizvoda: Slijedi popis proizvoda i usluga koje pruža Google LLC. | |
Tipka izbornika: U računalstvu je tipka izbornika ili tipka aplikacije tipka koja se nalazi na računalnim tipkovnicama orijentiranim na Microsoft Windows i uvedena je istovremeno s tipkom s logotipom sustava Windows. Njegov simbol obično je mala ikona koja prikazuje pokazivač koji lebdi iznad izbornika, a obično se nalazi na desnoj strani tipkovnice između desne tipke s logotipom sustava Windows i desne kontrolne tipke. Iako je tipka Windows prisutna na velikoj većini tipkovnica namijenjenih uporabi s operativnim sustavom Windows, tipka izbornika često se izostavlja u interesu prostora, posebno na prijenosnim i prijenosnim tipkovnicama. | |
Mađarski zapis: Mađarski zapis je konvencija imenovanja identifikatora u računalnom programiranju, u kojoj naziv varijable ili funkcije ukazuje na njezinu namjeru ili vrstu, a na nekim dijalektima njezin tip. Izvorna mađarska notacija koristi namjeru ili vrstu u svojoj konvenciji imenovanja i ponekad se naziva Apps Hungarian jer je postala popularna u odjelu Microsoft Apps u razvoju programa Word, Excel i drugih aplikacija. Kako je odjel Microsoft Windows usvojio konvenciju imenovanja, za imenovanje su koristili stvarni tip podataka, a ta konvencija postala je široko rasprostranjena kroz Windows API; to se ponekad naziva System Hungarian notation. | |
Davatelj aplikacijskih usluga: Davatelj aplikacijskih usluga ( ASP ) tvrtka je koja pruža računalne usluge kupcima putem mreže; kao što je pristup određenoj softverskoj aplikaciji pomoću standardnog protokola. |
Monday, June 14, 2021
Approximate Bayesian computation, Approximate computing, Conversion of units
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A Girl from the Reeperbahn, A Girl in Australia, Poveri ma belli
Djevojka s ulice Reeperbahn: Djevojka s ulice Reeperbahn je češko-njemački glazbeni film iz 1930. godine u režiji Karla Antona, a u gl...
-
ORAO (program): EAGLE je aplikacija za automatizaciju elektroničkog dizajna (EDA) sa shematskim hvatanjem, rasporedom tiskanih pločica...
-
André Rossignol: André Rossignol bio je francuski trkački vozač koji je postao prvi vozač koji je dva puta osvojio 24 sata Le Mana, po...
-
Amir al-Mu'minin: Amir al-Mu'minin je arapski naslov koji se obično prevodi " Zapovjednik vjernika " ili " Vođ...
No comments:
Post a Comment