| Sveučilište Ansal: Sushant Sveučilište nekada Ansal sveučilište (AU), bivši Ansal Institute of Technology (AIT) je privatno sveučilište nalazi u Gurgaon, National Capital Region (NCR), Indija. Osnovan je 2012. godine Zakonom o privatnim sveučilištima Haryana (amandman) iz 2012. godine , koji je također osnovao Sveučilište MVN i Sveučilište Baba Mastnath. Ranije je to bio privatni koledž povezan sa Sveučilištem Guru Gobind Singh Indraprastha, osnovan u kolovozu 2000. pod dobrotvornom zakladom Chiranjiv. | |
| Sveučilište Ansal: Sushant Sveučilište nekada Ansal sveučilište (AU), bivši Ansal Institute of Technology (AIT) je privatno sveučilište nalazi u Gurgaon, National Capital Region (NCR), Indija. Osnovan je 2012. godine Zakonom o privatnim sveučilištima Haryana (amandman) iz 2012. godine , koji je također osnovao Sveučilište MVN i Sveučilište Baba Mastnath. Ranije je to bio privatni koledž povezan sa Sveučilištem Guru Gobind Singh Indraprastha, osnovan u kolovozu 2000. pod dobrotvornom zakladom Chiranjiv. | |
| Ansaldi: Ansaldi je bio talijanski proizvođač automobila, kojeg je 1904. godine u Milanu osnovao Michele Ansaldi, inženjer, dizajner i industrijalac. Jedini automobil koji su proizveli prodan je kao FIAT Brevetti nakon preuzimanja tvrtke 1905. godine. | |
| Casto Innocenzio Ansaldi: Casto Innocenzio Ansaldi bio je talijanski profesor, teolog i arheolog. | |
| Ansaldi (prezime): Ansaldi je talijansko prezime. Istaknuti ljudi s prezimenom uključuju:
| |
| Ansaldo Energia: Ansaldo Energia SpA je talijanska energetska tvrtka. Sjedište mu je u Genovi, Italija. Apsorbirana matična tvrtka, Gio. Ansaldo & C., započet 1853. godine. Preuzeo ga je Leonardo Spa. U 2011. godini Leonardo SpA prodao je 45% udjela u tvrtki Ansaldo Energia tvrtki First Reserve Corporation. 2013. Fondo Strategico Italiano stekao je 85% udjela u tvrtki. Tada je prodala 40% udjela Shanghai Electric Corporation. | ![]() |
| Hitachi Rail Italija: Hitachi Rail Italy SpA je multinacionalna tvrtka proizvođača željezničkih vozila sa sjedištem u Pistoiji u Italiji. Ranije AnsaldoBreda SpA , podružnica državne Finmeccanice, tvrtka je 2015. prodana japanskoj Hitachi Rail. Nakon što je posao finaliziran, trenutni je naziv prilagođen u studenom 2015. kako bi odražavao novo vlasništvo. | |
| Hitachi Rail Italija: Hitachi Rail Italy SpA je multinacionalna tvrtka proizvođača željezničkih vozila sa sjedištem u Pistoiji u Italiji. Ranije AnsaldoBreda SpA , podružnica državne Finmeccanice, tvrtka je 2015. prodana japanskoj Hitachi Rail. Nakon što je posao finaliziran, trenutni je naziv prilagođen u studenom 2015. kako bi odražavao novo vlasništvo. | |
| Podzemna željeznica Hitachi Rail Italy: Metro Hitachi Rail Italy Driverless je klasa električnih višestrukih jedinica bez vozača i odgovarajućeg signalnog sustava. Proizvedeno od strane Hitachi Rail Italy i Ansaldo STS u Italiji, koristi se ili će se koristiti na metrou u Kopenhagenu, Sveučilištu princeze Nore bint Abdul Rahman, metrou Brescia, metrou Solunu, liniji 5 milanskog metroa, liniji C rimskog metroa i Žuta linija metroa Taipei. Prvi sustav koji je koristio ovu klasu električnih višestrukih jedinica bez vozača bio je metro u Kopenhagenu koji je otvoren 2002. godine. | |
| AnsaldoBreda Meneghino: Serija 900 , nadimak i poznatiji kao " Meneghino" električna je višestruka jedinica koju proizvode talijanske tvrtke Firema i AnsaldoBreda , dizajnirana za milanski metro. | |
| AnsaldoBreda P2550: P2550 je zglobno visoko-podno električno lagano željezničko vozilo koje je proizvela tvrtka AnsaldoBreda za sustav metroa gradske uprave okruga Los Angeles. | |
| AnsaldoBreda P2550: P2550 je zglobno visoko-podno električno lagano željezničko vozilo koje je proizvela tvrtka AnsaldoBreda za sustav metroa gradske uprave okruga Los Angeles. | |
| AnsaldoBreda T-68: AnsaldoBreda T-68 bio je model lakog željezničkog putničkog vozila koji je prvi put radio na mreži Manchester Metrolink u Engleskoj 1992. godine. Bio je dio linije vozila AnsaldoBreda Firema, izgrađenih posebno kao visokopodni zglobni dvosmjerni tramvaj. djeluju isključivo na sustavu Manchester Metrolink. | |
| Vozni park metroa West Midlands: West Midlands Metro je putnička laka željeznička linija u konurbaciji West Midlands u Engleskoj, koja je otvorena 1999. Njegovo se vozno sredstvo sastoji od 21 tramvaja CAF Urbos 3 koji je počeo voziti 2014/15. Godine, zamjenjujući starije tramvaje T-69 koji je upravljao linijom od 1999. | |
| Ansaldo (automobil): Ansaldo je bio talijanski automobil koji je proizvodio koncern za naoružanje Gio. Ansaldo & C. od 1921. do 1931. Tvrtka je ušla u proizvodnju automobila s OHC 1.847 ccm (112,7 cu in) modelom reda s četiri motora koji bi mogao razvijati 36 KS (27 kW) pri 3600 o / min. Ponuđena je sportska verzija s 1.981 ccm (120,9 cu in) motora, kao i šesterocilindrična verzija 1991 ccm; kasnije su se nudili šestocilindrični motori s motorima od 2179 ccm. | |
| Ansaldo (višeznačna odrednica): Ansaldo Energia je talijanska inženjerska tvrtka. | |
| Ansaldo (ime): Ansaldo je talijansko ime germanskog podrijetla. Prvotno je bilo muško ime, a kasnije se koristilo i kao prezime. | |
| Ansaldo (ime): Ansaldo je talijansko ime germanskog podrijetla. Prvotno je bilo muško ime, a kasnije se koristilo i kao prezime. | |
| Ansaldo (ime): Ansaldo je talijansko ime germanskog podrijetla. Prvotno je bilo muško ime, a kasnije se koristilo i kao prezime. | |
| Ansaldo A.1 Balilla: Ansaldo A.1 , nadimka "Balilla" po genoovskom narodnom heroju, jedini je talijanski borbeni zrakoplov domaćeg dizajna iz Prvog svjetskog rata koji je proizveden u Italiji. Stigavši prekasno da bi vidio bilo kakvu stvarnu akciju, koristili su je i Poljska i Sovjetski Savez u poljsko-sovjetskom ratu 1919.-1921. | |
| Ansaldo A.120: Ansaldo A.120 (koji se ponekad naziva i FIAT A.120 , otkako je FIAT kupio Ansaldo, bio je izvidnički zrakoplov razvijen u Italiji 1920-ih. | |
| Ansaldo A.1 Balilla: Ansaldo A.1 , nadimka "Balilla" po genoovskom narodnom heroju, jedini je talijanski borbeni zrakoplov domaćeg dizajna iz Prvog svjetskog rata koji je proizveden u Italiji. Stigavši prekasno da bi vidio bilo kakvu stvarnu akciju, koristili su je i Poljska i Sovjetski Savez u poljsko-sovjetskom ratu 1919.-1921. | |
| Ansaldo A.300: Ansaldo A.300 bio je talijanski zrakoplov za dvokrilu opće namjene koji je izradila torinska tvrtka Ansaldo od 1920. do 1929. Također je služio kao laki bombarder, transportni, borbeni i izviđački zrakoplov, te na kraju kao napredni trener, s primjerima u usluga još 1940. 50 primjeraka također je izrađeno u Poljskoj na ZM E. Plage & T. Laśkiewicz, ali nisu uspjeli zbog loše kvalitete. | |
| Dewoitine D.1: Dewoitine D.1 bio je francuski lovački zrakoplov s jednim sjedalom iz 1920-ih, koji je izgradila francuska industrijska tvrtka Dewoitine. | ![]() |
| Ansaldo A.300: Ansaldo A.300 bio je talijanski zrakoplov za dvokrilu opće namjene koji je izradila torinska tvrtka Ansaldo od 1920. do 1929. Također je služio kao laki bombarder, transportni, borbeni i izviđački zrakoplov, te na kraju kao napredni trener, s primjerima u usluga još 1940. 50 primjeraka također je izrađeno u Poljskoj na ZM E. Plage & T. Laśkiewicz, ali nisu uspjeli zbog loše kvalitete. | |
| Dewoitine D.1: Dewoitine D.1 bio je francuski lovački zrakoplov s jednim sjedalom iz 1920-ih, koji je izgradila francuska industrijska tvrtka Dewoitine. | ![]() |
| Dewoitine D.1: Dewoitine D.1 bio je francuski lovački zrakoplov s jednim sjedalom iz 1920-ih, koji je izgradila francuska industrijska tvrtka Dewoitine. | ![]() |
| Dewoitine D.9: Dewoitine D.9 bio je francuski lovac za monoplane koji je izgradio Dewoitine, a sagrađen je po licenci u Italiji kao Ansaldo AC.3 . | |
| Dewoitine D.1: Dewoitine D.1 bio je francuski lovački zrakoplov s jednim sjedalom iz 1920-ih, koji je izgradila francuska industrijska tvrtka Dewoitine. | ![]() |
| Dewoitine D.9: Dewoitine D.9 bio je francuski lovac za monoplane koji je izgradio Dewoitine, a sagrađen je po licenci u Italiji kao Ansaldo AC.3 . | |
| Oklopni automobil Ansaldo (1925): Oklopni automobil Ansaldo bio je prototip koji je izgradio Ansaldo 1925. godine, na temelju teškog traktora Pavesi. | |
| Ansaldo A.1 Balilla: Ansaldo A.1 , nadimka "Balilla" po genoovskom narodnom heroju, jedini je talijanski borbeni zrakoplov domaćeg dizajna iz Prvog svjetskog rata koji je proizveden u Italiji. Stigavši prekasno da bi vidio bilo kakvu stvarnu akciju, koristili su je i Poljska i Sovjetski Savez u poljsko-sovjetskom ratu 1919.-1921. | |
| Hitachi Rail Italija: Hitachi Rail Italy SpA je multinacionalna tvrtka proizvođača željezničkih vozila sa sjedištem u Pistoiji u Italiji. Ranije AnsaldoBreda SpA , podružnica državne Finmeccanice, tvrtka je 2015. prodana japanskoj Hitachi Rail. Nakon što je posao finaliziran, trenutni je naziv prilagođen u studenom 2015. kako bi odražavao novo vlasništvo. | |
| Dewoitine D.9: Dewoitine D.9 bio je francuski lovac za monoplane koji je izgradio Dewoitine, a sagrađen je po licenci u Italiji kao Ansaldo AC.3 . | |
| Ansaldo Doria: Ansaldo Doria bio je genovski državnik i zapovjednik plemenite obitelji Doria. Njegov se otac vjerojatno zvao Genoaldo. | |
| Fiat Doblò: Fiat Doblò je van kombi i vozilo za razonodu koje talijanski proizvođač automobila proizvodi od 2000. godine. Predstavljen je na salonu automobila u Parizu u listopadu 2000. | |
| Ansaldo Energia: Ansaldo Energia SpA je talijanska energetska tvrtka. Sjedište mu je u Genovi, Italija. Apsorbirana matična tvrtka, Gio. Ansaldo & C., započet 1853. godine. Preuzeo ga je Leonardo Spa. U 2011. godini Leonardo SpA prodao je 45% udjela u tvrtki Ansaldo Energia tvrtki First Reserve Corporation. 2013. Fondo Strategico Italiano stekao je 85% udjela u tvrtki. Tada je prodala 40% udjela Shanghai Electric Corporation. | ![]() |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo Energia: Ansaldo Energia SpA je talijanska energetska tvrtka. Sjedište mu je u Genovi, Italija. Apsorbirana matična tvrtka, Gio. Ansaldo & C., započet 1853. godine. Preuzeo ga je Leonardo Spa. U 2011. godini Leonardo SpA prodao je 45% udjela u tvrtki Ansaldo Energia tvrtki First Reserve Corporation. 2013. Fondo Strategico Italiano stekao je 85% udjela u tvrtki. Tada je prodala 40% udjela Shanghai Electric Corporation. | ![]() |
| Ansaldo Poggi: Ansaldo Poggi rođen je u Villafontani di Medicina (Bologna), 9. lipnja 1893., a umro je u Bologni, 4. rujna 1984. Svoj talent za izradu žičanih instrumenata pokazao je u mladosti. Njegov otac, također zanatlija, glazbenik i amater violinista, ohrabrio je sina usmjeravajući ga ka umjetnosti. Nakon završetka Prvog svjetskog rata posvetio se toj profesiji, baveći se zanatom ponovno zajedno s ocem, dok je istovremeno diplomirao na Filharmoničkoj akademiji u Bologni. 1921. susreo se sa poznatim luthierom Giuseppeom Fiorinijem, kojemu je bio obožavani učenik. 1923. godine osvojio je svoju prvu srebrnu medalju violom na Državnom natjecanju u Rimu. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Hitachi Rail STS: Hitachi Rail STS je talijanska prijevoznička tvrtka u vlasništvu Hitachija koja je globalno prisutna na polju željezničke signalizacije i integriranih transportnih sustava za putnički promet i teretni promet. Hitachi Rail STS planira, projektira, proizvodi, instalira i naručuje signalne sustave, komponente i visoke tehnologije za upravljanje i kontrolu novoizgrađenih ili nadograđenih željezničkih, tranzitnih i teretnih linija širom svijeta. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Ansaldo SVA: Ansaldo SVA bila je obitelj talijanskih izviđačkih dvokrilnih zrakoplova iz Prvog svjetskog rata i desetljeća poslije. Izvorno zamišljen kao borac, SVA je utvrđen kao neadekvatan za tu ulogu. Ipak, impresivna brzina, domet i operativni strop, s najvećom brzinom čineći ga jednim od najbržih od svih savezničkih borbenih zrakoplova u Prvom svjetskom ratu, dali su mu prava svojstva da bude izvrstan izviđački zrakoplov, pa čak i laki bombarder. Proizvodnja zrakoplova nastavljena je i nakon rata, posljednji primjeri isporučeni su tijekom 1918. | |
| Gio. Ansaldo i C .: Ansaldo je bila jedna od najstarijih i najvažnijih talijanskih inženjerskih tvrtki koja je postojala 140 godina od 1853. do 1993. godine. | |
| Vozni park metroa West Midlands: West Midlands Metro je putnička laka željeznička linija u konurbaciji West Midlands u Engleskoj, koja je otvorena 1999. Njegovo se vozno sredstvo sastoji od 21 tramvaja CAF Urbos 3 koji je počeo voziti 2014/15. Godine, zamjenjujući starije tramvaje T-69 koji je upravljao linijom od 1999. | |
| Gio. Ansaldo i C .: Ansaldo je bila jedna od najstarijih i najvažnijih talijanskih inženjerskih tvrtki koja je postojala 140 godina od 1853. do 1993. godine. | |
| Hitachi Rail Italija: Hitachi Rail Italy SpA je multinacionalna tvrtka proizvođača željezničkih vozila sa sjedištem u Pistoiji u Italiji. Ranije AnsaldoBreda SpA , podružnica državne Finmeccanice, tvrtka je 2015. prodana japanskoj Hitachi Rail. Nakon što je posao finaliziran, trenutni je naziv prilagođen u studenom 2015. kako bi odražavao novo vlasništvo. | |
| Hitachi Rail Italija: Hitachi Rail Italy SpA je multinacionalna tvrtka proizvođača željezničkih vozila sa sjedištem u Pistoiji u Italiji. Ranije AnsaldoBreda SpA , podružnica državne Finmeccanice, tvrtka je 2015. prodana japanskoj Hitachi Rail. Nakon što je posao finaliziran, trenutni je naziv prilagođen u studenom 2015. kako bi odražavao novo vlasništvo. | |
| Hitachi Rail Italija: Hitachi Rail Italy SpA je multinacionalna tvrtka proizvođača željezničkih vozila sa sjedištem u Pistoiji u Italiji. Ranije AnsaldoBreda SpA , podružnica državne Finmeccanice, tvrtka je 2015. prodana japanskoj Hitachi Rail. Nakon što je posao finaliziran, trenutni je naziv prilagođen u studenom 2015. kako bi odražavao novo vlasništvo. | |
| Hitachi Rail Italija: Hitachi Rail Italy SpA je multinacionalna tvrtka proizvođača željezničkih vozila sa sjedištem u Pistoiji u Italiji. Ranije AnsaldoBreda SpA , podružnica državne Finmeccanice, tvrtka je 2015. prodana japanskoj Hitachi Rail. Nakon što je posao finaliziran, trenutni je naziv prilagođen u studenom 2015. kako bi odražavao novo vlasništvo. | |
| Hitachi Rail Italija: Hitachi Rail Italy SpA je multinacionalna tvrtka proizvođača željezničkih vozila sa sjedištem u Pistoiji u Italiji. Ranije AnsaldoBreda SpA , podružnica državne Finmeccanice, tvrtka je 2015. prodana japanskoj Hitachi Rail. Nakon što je posao finaliziran, trenutni je naziv prilagođen u studenom 2015. kako bi odražavao novo vlasništvo. | |
| Breda A650: A650 je električni višekomponentni teški željeznički vagon izrađen za uporabu u sustavu metroa okruga Los Angeles. Automobile je proizvela talijanska tvrtka Breda u svojoj tvornici u Pistoii između 1988. i 1997. godine, a koriste se na metro linijama B i D. | |
| NSB klasa 72: NSB Klasa 72 je klasa od 36 električnih višestrukih jedinica koje je AnsaldoBreda izgradio za Norveške državne željeznice. Isporučene između 2002. i 2005., jedinice s četiri automobila rade na prigradskoj željeznici u Oslu i prigradskoj željeznici Jæren. Vlakovi imaju kapacitet 310 putnika, a motori s 2.250 kilovata (3.020 KS) omogućuju maksimalnu brzinu od 160 kilometara na sat. Vlakovi su naručeni 1997. godine, s originalnim datumima isporuke 2001. i 2002. NSB je također imao mogućnost kupiti 40 dodatnih jedinica. Prve jedinice isporučene su tek 2002. godine, a do 2004. još uvijek polovina vlakova nije bila u uporabi. Kvarovi su uključivali hrđu, pretešku težinu vlaka i probleme sa signalizacijom. Nakon početnih problema, Class 72 bio je izuzetno uspješan vlak za NSB i svidio se radnicima na održavanju. | |
| Nož: Nož je alat ili oružje s reznim rubom ili oštricom, često pričvršćen na dršku ili dršku. Jedan od najranijih alata koje je čovječanstvo koristilo, noževi su se pojavili prije najmanje 2,5 milijuna godina, o čemu svjedoče i alati Oldowan. Izvorno izrađeni od drveta, kostiju i kamena, tijekom stoljeća, u korak s poboljšanjima u metalurgiji i proizvodnji, noževi noževa izrađivani su od bakra, bronce, željeza, čelika, keramike i titana. Većina modernih noževa ima fiksne ili sklopive oštrice; Uzorci i stilovi oštrica razlikuju se ovisno o proizvođaču i zemlji podrijetla. | |
| Grailquest: GrailQuest je serija knjiga igara JH Brennana. Knjige je ilustrirao John Higgins. Priče prate pustolovine mladog junaka po imenu Pip, kojeg Merlin često poziva da ispravi nepravde i spasi carstvo od zla. Serija je laganih tonova i ne shvaća sebe ozbiljno, često podmećući fantasy žanr i ubacujući slapstick humor ili besmislene elemente. | |
| Zmaj: Dragonlance je zajednički svemir koji su stvorili Laura i Tracy Hickman, a proširili su ga Tracy Hickman i Margaret Weis pod vodstvom TSR, Inc. u seriju fantastičnih romana. Hickmanovi su začeli Dragonlancea dok su se vozili automobilom na putu do TSR-a na razgovor za posao. U TSR-u Tracy Hickman upoznao je Margaret Weis, svoju buduću spisateljsku partnericu, i okupili su skupinu suradnika kako bi igrali igru uloga Dungeons & Dragons . Pustolovine tijekom te igre nadahnule su niz igraćih modula, seriju romana, licencirane proizvode poput društvenih igara i glavne minijaturne figure. | |
| Ansalonga: Ansalonga je selo u Andori, smješteno u župi Ordino na sjeveru zemlje. | |
| Ansaloni: Ansaloni je prezime. Istaknuti ljudi s prezimenom uključuju:
| |
| Giordano Ansaloni: Giordano Ansalone bio je talijanski dominikanski misionar u Aziji. Katolički je mučenik, blaženim 1981. godine, a svetim 1987. godine papa Ivan Pavao II. | |
| Ulmus pumila 'Ansaloni': Kultivar sibirskog brijesta Ulmus pumila ' Ansaloni' uzgajali su rasadnici Ansaloni, Bologna, c. 1933. s drveta unesenog s Dalekog istoka 1930. | |
| Tržnica Ansaloti: Tržnica Ansaloti javno je tržište u Mogadishuu u Somaliji. | |
| Ansalta: Ansalta je ruralno mjesto u Ansaltinsky Selsoviet, distrikt Botlikhsky, Republika Dagestan, Rusija. Stanovništvo je od 2010. bilo 4.598. Ima 19 ulica. | |
| Ansam Sawalha: Ansam Sawalha , koja je dekanica Farmaceutskog fakulteta Nacionalnog sveučilišta An-Najah, prva je palestinska žena imenovana u Kuću slavnih žena u znanosti. Sawalha je bila počašćena postignućem u uspostavljanju prvog Centra za kontrolu trovanja i informiranje o drogama u Palestini 2006. godine. | |
| Ansambel Roka Žlindre: Ansambel Roka Žlindre slovenska je glazbena skupina koja nosi ime harmonikaša Roka Žlindre. Ostali članovi grupe su Barbara Ogrinc (vokal), Nejc Drobnič i Rok Modic. | |
| Ansambel Roka Žlindre: Ansambel Roka Žlindre slovenska je glazbena skupina koja nosi ime harmonikaša Roka Žlindre. Ostali članovi grupe su Barbara Ogrinc (vokal), Nejc Drobnič i Rok Modic. | |
| Ansambl braće Avsenik: Ansambl braće Avsenik bili su slovenski glazbeni sastav Oberkrainer koji su osnovala braća Slavko Avsenik i Vilko Avsenik 1953. u Begunjama na Gorenjskem. Glazbu za njihov repertoar od oko 1000 pjesama sve je napisao Slavko, a aranžirao Vilko, akademski skladatelj. Tekst za njihove pjesme napisali su Marjan Stare, Ferry Souvan, Ivan Sivec, Franc Košir, Tone Fornezzi, Vinko Šimek i drugi. | |
| Ansa-metalocen: Ansa -metallocene je vrsta organometalnog spoja koji sadrži dva ciklopentadienil spoja koji su povezani uz premošćivanje skupini tako da su obje skupine ciklopentadienl vezana na isti metala. Veza sprečava rotaciju ciklopentadienil liganda i često mijenja strukturu i reaktivnost metalnog centra. Neki su anza-metaloceni aktivni u Ziegler-Natta katalizi, iako se niti jedan ne koristi komercijalno. Izraz ansa- metalocen izmislili su Lüttringhaus i Kullick kako bi opisali ferocene premoštene alkilidenom, koji su razvijeni pedesetih godina prošlog stoljeća. | |
| Ansamicin: Ansamicini su obitelj sekundarnih bakterijskih metabolita koji pokazuju antimikrobno djelovanje na mnoge gram-pozitivne i neke gram-negativne bakterije, a uključuju razne spojeve, uključujući streptovaricine i rifamicine. Uz to, ovi spojevi pokazuju antivirusno djelovanje na bakteriofage i poxviruse. | |
| Ansamicin: Ansamicini su obitelj sekundarnih bakterijskih metabolita koji pokazuju antimikrobno djelovanje na mnoge gram-pozitivne i neke gram-negativne bakterije, a uključuju razne spojeve, uključujući streptovaricine i rifamicine. Uz to, ovi spojevi pokazuju antivirusno djelovanje na bakteriofage i poxviruse. | |
| Ansan: Ansan je grad u provinciji Gyeonggi u Južnoj Koreji. Leži jugozapadno od Seula i dio je područja glavnog grada Seula. Povezan je sa Seulom željeznicom putem seulske podzemne željeznice 4. Smješten je na obali Žutog mora, a neki su otoci u njegovoj nadležnosti. Najveći i najpoznatiji od njih je otok Daebu. | |
| Ansan, Gers: Ansan je općina u departmanu Gers na jugozapadu Francuske. | |
| Ansan-dong, Ansan: Ansan-dong je četvrt Sangnok-gu, Ansan, provincija Gyeonggi, Južna Koreja. | |
| Ansan: Ansan je grad u provinciji Gyeonggi u Južnoj Koreji. Leži jugozapadno od Seula i dio je područja glavnog grada Seula. Povezan je sa Seulom željeznicom putem seulske podzemne željeznice 4. Smješten je na obali Žutog mora, a neki su otoci u njegovoj nadležnosti. Najveći i najpoznatiji od njih je otok Daebu. | |
| Ansan (Gangwon): Ansan (korejski: 안산) je planina u okrugu Inje, Gangwon-do u Južnoj Koreji. Nalazi se na sjeverozapadnom području Nacionalnog parka Seoraksan. Ima nadmorsku visinu od 300 m (984 ft). | |
| Ansan: Ansan je grad u provinciji Gyeonggi u Južnoj Koreji. Leži jugozapadno od Seula i dio je područja glavnog grada Seula. Povezan je sa Seulom željeznicom putem seulske podzemne željeznice 4. Smješten je na obali Žutog mora, a neki su otoci u njegovoj nadležnosti. Najveći i najpoznatiji od njih je otok Daebu. | |
| Ansan (višeznačna odrednica): Ansan je grad u provinciji Gyeonggi u Južnoj Koreji. | |
| Ansan (karate): Ansan (安 三) je karate kata nesigurnog podrijetla. Možda potječe iz Tomari-te stila ili Naha-te stila, a poznat je i kao Yantsu. To je oblik bunkai koji se prakticira uglavnom u školama Shito-ryu i Kyokushin. | |
| Ansan (Gangwon): Ansan (korejski: 안산) je planina u okrugu Inje, Gangwon-do u Južnoj Koreji. Nalazi se na sjeverozapadnom području Nacionalnog parka Seoraksan. Ima nadmorsku visinu od 300 m (984 ft). | |
| Sveučilište Ansan: Sveučilište Ansan (korejski: 안산 대학교) je dvogodišnje sveučilište smješteno u gradu Ansan, provincija Gyeonggi, Južna Koreja. Domaćin je studentskom tijelu od oko četiri tisuće, a nudi programe u poljima, uključujući sestrinstvo, fizioterapiju, rani odgoj i informacijske tehnologije. Škola je izvorno nosila ime Sveučilište Ansan 1 . | ![]() |
| Sveučilište Shin Ansan: Ansan College of Technology privatno je tehničko učilište u gradu Ansan, koje se nalazi južno od Seula u provinciji Gyeonggi. Nudi diplomske programe iz društvenih znanosti, turizma, tjelesnog odgoja, industrijskog dizajna, inženjerstva i računala. Svi programi naglasak stavljaju na profesionalne ishode. Kampus se nalazi u Danwon-guu, nedaleko od masivnog industrijskog kompleksa u Sihwi, koji olakšava partnerstva s lokalnom industrijom. Koledž upisuje oko 3000 studenata, a zapošljava oko 55 instruktora. | |
| Srednja škola Danwon: Srednja škola Danwon koedukacijska je srednja škola smještena u okrugu Danwon, Ansan, Južna Koreja. To je državna škola koja je u nadležnosti Ureda za obrazovanje provincije Gyeonggi. | |
| Ansan Greeners FC: Ansan Greeners FC je južnokorejski profesionalni nogometni klub sa sjedištem u Ansanu koji igra u K ligi 2. | ![]() |
| Ansan Greeners FC: Ansan Greeners FC je južnokorejski profesionalni nogometni klub sa sjedištem u Ansanu koji igra u K ligi 2. | ![]() |
| Goyang Zaicro FC: Goyang Zaicro FC bio je južnokorejska profesionalna nogometna momčad sa sjedištem u Goyangu. Klub se natjecao u K League Challengeu između 2013. i 2016. Domaće su utakmice igrali na stadionu Goyang. | |
| Goyang Zaicro FC: Goyang Zaicro FC bio je južnokorejska profesionalna nogometna momčad sa sjedištem u Goyangu. Klub se natjecao u K League Challengeu između 2013. i 2016. Domaće su utakmice igrali na stadionu Goyang. | |
| Goyang Zaicro FC: Goyang Zaicro FC bio je južnokorejska profesionalna nogometna momčad sa sjedištem u Goyangu. Klub se natjecao u K League Challengeu između 2013. i 2016. Domaće su utakmice igrali na stadionu Goyang. | |
| Ansan linija: Linija Ansan je željeznička linija koja povezuje Gunpo sa Siheungom u Južnoj Koreji. Usluge na ovoj liniji voze se željezničkim linijama do linije 4 podzemne željeznice Seoul linijom Gwacheon. Usluge iz Suin Line dijele pjesme s ovom linijom između Hanyang Univ. (Ansan) –Oido. | |
| Asan Mugunghwa FC: Nogometni klub Asan Mugunghwa bio je južnokorejski nogometni klub sa sjedištem u Asanu. Igrači kluba bili su južnokorejski profesionalni nogometaši koji su odslužili dvogodišnju vojnu dužnost. | ![]() |
| Asan Mugunghwa FC: Nogometni klub Asan Mugunghwa bio je južnokorejski nogometni klub sa sjedištem u Asanu. Igrači kluba bili su južnokorejski profesionalni nogometaši koji su odslužili dvogodišnju vojnu dužnost. | ![]() |
| Ansan OK, financijska grupa Okman: Ansan OK Financial Group Okman je južnokorejska profesionalna odbojkaška reprezentacija osnovana 2013. Sjedište im je u Ansanu i članovi su Korejske odbojkaške federacije (KOVO). Njihova matična arena je gimnazija Sangnoksu u Ansanu. | ![]() |
| Ansan OK, financijska grupa Okman: Ansan OK Financial Group Okman je južnokorejska profesionalna odbojkaška reprezentacija osnovana 2013. Sjedište im je u Ansanu i članovi su Korejske odbojkaške federacije (KOVO). Njihova matična arena je gimnazija Sangnoksu u Ansanu. | ![]() |
| Asan Mugunghwa FC: Nogometni klub Asan Mugunghwa bio je južnokorejski nogometni klub sa sjedištem u Asanu. Igrači kluba bili su južnokorejski profesionalni nogometaši koji su odslužili dvogodišnju vojnu dužnost. | ![]() |
| Asan Mugunghwa FC: Nogometni klub Asan Mugunghwa bio je južnokorejski nogometni klub sa sjedištem u Asanu. Igrači kluba bili su južnokorejski profesionalni nogometaši koji su odslužili dvogodišnju vojnu dužnost. | ![]() |
| Stadion Ansan Wa ~: Ansan Wa ~ Stadium je višenamjenski stadion u Ansanu, Gyeonggi-do, Južna Koreja. Trenutno se služi kao domaći stadion za Ansan Greeners FC. Dok je bio u fazi gradnje bio je poznat kao 'Ansan Stadium'. Nakon javne pretplate tijekom gradnje, odabran je formalni naziv 'Stadion Ansan Wa ~'. 'Wa' znači skladno navijanje, a valni zapis (~) predstavlja proširenje tog zvuka. Stadion je otvoren 2007. godine i ima kapacitet od 35 000 ljudi. Koristi se uglavnom za nogometne utakmice i atletiku. Na stadionu je održana nogometna utakmica HSBC Asia 5 zemalja 2013. godine. Nalazi se pored stanice Gojan na liniji podzemne željeznice 4 u Seulu. | |
| Stanica Ansan: Stanica Ansan je stanica podzemne željeznice Seoul Line 4 podzemne željeznice koja se nalazi u mjestu Ansan u Koreji. Ime stanice dolazi od lokalnog naziva. | |
| Ansan Street Arts Festival: Festival umjetnosti ulice Ansan godišnji je ulični festival koji se svakog svibnja održava u gradu Ansan u Južnoj Koreji. | |
| Sveučilište Ansan: Sveučilište Ansan (korejski: 안산 대학교) je dvogodišnje sveučilište smješteno u gradu Ansan, provincija Gyeonggi, Južna Koreja. Domaćin je studentskom tijelu od oko četiri tisuće, a nudi programe u poljima, uključujući sestrinstvo, fizioterapiju, rani odgoj i informacijske tehnologije. Škola je izvorno nosila ime Sveučilište Ansan 1 . | ![]() |
| Stadion Ansan Wa ~: Ansan Wa ~ Stadium je višenamjenski stadion u Ansanu, Gyeonggi-do, Južna Koreja. Trenutno se služi kao domaći stadion za Ansan Greeners FC. Dok je bio u fazi gradnje bio je poznat kao 'Ansan Stadium'. Nakon javne pretplate tijekom gradnje, odabran je formalni naziv 'Stadion Ansan Wa ~'. 'Wa' znači skladno navijanje, a valni zapis (~) predstavlja proširenje tog zvuka. Stadion je otvoren 2007. godine i ima kapacitet od 35 000 ljudi. Koristi se uglavnom za nogometne utakmice i atletiku. Na stadionu je održana nogometna utakmica HSBC Asia 5 zemalja 2013. godine. Nalazi se pored stanice Gojan na liniji podzemne željeznice 4 u Seulu. | |
| Stadion Ansan Wa ~: Ansan Wa ~ Stadium je višenamjenski stadion u Ansanu, Gyeonggi-do, Južna Koreja. Trenutno se služi kao domaći stadion za Ansan Greeners FC. Dok je bio u fazi gradnje bio je poznat kao 'Ansan Stadium'. Nakon javne pretplate tijekom gradnje, odabran je formalni naziv 'Stadion Ansan Wa ~'. 'Wa' znači skladno navijanje, a valni zapis (~) predstavlja proširenje tog zvuka. Stadion je otvoren 2007. godine i ima kapacitet od 35 000 ljudi. Koristi se uglavnom za nogometne utakmice i atletiku. Na stadionu je održana nogometna utakmica HSBC Asia 5 zemalja 2013. godine. Nalazi se pored stanice Gojan na liniji podzemne željeznice 4 u Seulu. | |
| Sveučilište Shin Ansan: Ansan College of Technology privatno je tehničko učilište u gradu Ansan, koje se nalazi južno od Seula u provinciji Gyeonggi. Nudi diplomske programe iz društvenih znanosti, turizma, tjelesnog odgoja, industrijskog dizajna, inženjerstva i računala. Svi programi naglasak stavljaju na profesionalne ishode. Kampus se nalazi u Danwon-guu, nedaleko od masivnog industrijskog kompleksa u Sihwi, koji olakšava partnerstva s lokalnom industrijom. Koledž upisuje oko 3000 studenata, a zapošljava oko 55 instruktora. | |
| Ansan linija: Linija Ansan je željeznička linija koja povezuje Gunpo sa Siheungom u Južnoj Koreji. Usluge na ovoj liniji voze se željezničkim linijama do linije 4 podzemne željeznice Seoul linijom Gwacheon. Usluge iz Suin Line dijele pjesme s ovom linijom između Hanyang Univ. (Ansan) –Oido. | |
| Stanica Ansan: Stanica Ansan je stanica podzemne željeznice Seoul Line 4 podzemne željeznice koja se nalazi u mjestu Ansan u Koreji. Ime stanice dolazi od lokalnog naziva. | |
| Ansan Street Arts Festival: Festival umjetnosti ulice Ansan godišnji je ulični festival koji se svakog svibnja održava u gradu Ansan u Južnoj Koreji. | |
| Alexandra Ansanelli: Alexandra Noel Ansanelli umirovljena je američka plesačica baleta. | |
| Ansano di Andrea di Bartolo: Ansano di Andrea di Bartolo (1421. - 1491.) Bio je talijanski slikar aktivan u Sieni. Nakon kratke čarolije kasnih 1430-ih u Castiglione Olona, kao pomoćnik u Masolinovoj radionici, vratio se u Sienu, gdje se 1440-ih brzo uspostavio kao jedan od najnaprednijih umjetnika u gradu. Bilo je to vrijeme kada je renesansna avangarda sienskih slikara, na čelu s Domenicom di Bartolom i Lorencom Vecchiettom, nestrpljivo asimilirala inovacije vodećih firentinskih umjetnika rane renesanse. Slijedeći tragove vodećih firentinskih slikara i kipara - Masaccia, Masolina, Filippa Lippija, Lorenza Ghibertija i Donatella - reformirali su tradicionalne formule sienskog slikarstva ne prekidajući vlastite ustaljene tradicije. Ti su umjetnici svoje stare sienske formule i izume proželi renesansnim duhom i stvorili slike glavnih fizičkih supstanci, posljedično prizorima veće empatije, a u slučaju sjajnih freski Pellegrinaio Ospedale di Santa Maria della Scala u Sieni, epizode ugrađene u fantastične arhitektonske postavke, konstruirane kao ekscentrični izrazi novostečenih pravila perspektive unutar umjetničkog rječnika ne manje ekscentričnosti nadahnutog klasičnim svijetom. | |
| Sano di Pietro: Sano di Pietro ili Ansano di Pietro di Mencio (1406–1481) bio je talijanski slikar sienske slikarske škole. Djelovao je oko pola stoljeća tijekom razdoblja Quattrocento, a među suvremenicima su mu bili Giovanni di Paolo i Sassetta. | |
| Ansanus: Sveti Ansan , nazvan Krstitelj ili apostol Sijene , zaštitnik je Sijene, potomak rimske obitelji Anician. |
Wednesday, June 2, 2021
Ansal University, Ansal University, Ansaldi
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A Girl from the Reeperbahn, A Girl in Australia, Poveri ma belli
Djevojka s ulice Reeperbahn: Djevojka s ulice Reeperbahn je češko-njemački glazbeni film iz 1930. godine u režiji Karla Antona, a u gl...
-
Popis manjih planeta: 4001–5000: Popis manjih planeta: 42001–43000: 42355 Tifon: 42355 Typhon je raspršeni objekt diska koji je 5. vel...
-
.410 provrt: Provrt .410 najmanji je kalibar obično dostupne granate sačmarice. Puška iz .410 punjenja napunjena granatama pogodna je ...
-
458 Hercynia: Hercynia , privremena oznaka 1900 FK , pozadinski je asteroid iz vanjskih područja pojasa asteroida, promjera približno...






No comments:
Post a Comment