Amtorg Trading Corporation: Amtorg Trading Corporation , poznata i kao Amtorg , bila je prvo trgovinsko predstavništvo Sovjetskog Saveza u Sjedinjenim Državama, osnovano u New Yorku 1924. godine spajanjem savezničke američke korporacije Armanda Hammera (Alamerico) s Products Exchange Corporation (Prodexco) i Arcos-America Inc .. | |
Amtosaurus: Amtosaurus je rod ornitischian dinosaura koji se temelji na fragmentarnoj lubanji prikupljenoj iz gornjokredne formacije Bayan Shireh Mongolije i za koju se izvorno vjerovalo da predstavlja ankilosaurid. Također se sugerira afinitet prema hadrosauridima. Međutim, po Parishu i Barrettu ovaj je primjerak previše fragmentaran da bi ga se moglo pouzdano klasificirati izvan neodređenog ornitiškog. Druga vrsta koja je dodijeljena rodu, A. archibaldi , postala je osnova valjanog taksona ankilosaurida, Bissektipelta . | |
Bissektipelta: Bissektipelta je rod ankilosaurinskih tireoforskih dinosaura koji su živjeli u Aziji tijekom kasne krede u današnjoj formaciji Bissekty u Uzbekistanu. Bissektipelta je monospecifični rod, koji sadrži samo vrstu vrste B. archibaldi . | |
Amtosaurus: Amtosaurus je rod ornitischian dinosaura koji se temelji na fragmentarnoj lubanji prikupljenoj iz gornjokredne formacije Bayan Shireh Mongolije i za koju se izvorno vjerovalo da predstavlja ankilosaurid. Također se sugerira afinitet prema hadrosauridima. Međutim, po Parishu i Barrettu ovaj je primjerak previše fragmentaran da bi ga se moglo pouzdano klasificirati izvan neodređenog ornitiškog. Druga vrsta koja je dodijeljena rodu, A. archibaldi , postala je osnova valjanog taksona ankilosaurida, Bissektipelta . | |
Američki totalizator: Američka tvrtka Totalizator, koja je danas službeno poznata kao AmTote International , specijalizirala se za opremu za totalizator koja se koristi za kontrolu klađenja na parimutuel na konjskim trkama, utrkama hrtova i objektima jai-alai. | |
Amto-musanski jezici: Amto – Musan je jezična obitelj dva usko povezana, ali međusobno nerazumljiva papuanska jezika, Amto i Siawi, koji se govore duž rijeke Simaia u provinciji Sandaun u Papui Novoj Gvineji. | |
Amto-musanski jezici: Amto – Musan je jezična obitelj dva usko povezana, ali međusobno nerazumljiva papuanska jezika, Amto i Siawi, koji se govore duž rijeke Simaia u provinciji Sandaun u Papui Novoj Gvineji. | |
Praćeno slijetanje vozila: Amfibijsko vozilo, gusjeničeno ( LVT ) je amfibijsko ratno vozilo i amfibijsko desantno plovilo, koje su uveli američka mornarica i američki marinci. Američka vojska, kanadska vojska i britanska vojska koristile su nekoliko LVT modela tijekom Drugog svjetskog rata, a ta su vozila nazivala "sletnim vozilom, gusjenicama". | |
Amtrac (glazbenik): Caleb Cornett , poznatiji pod umjetničkim imenom Amtrac , američki je DJ, producent elektroničke glazbe, pjevač, multiinstrumentalist i tekstopisac. | |
Amtrac (glazbenik): Caleb Cornett , poznatiji pod umjetničkim imenom Amtrac , američki je DJ, producent elektroničke glazbe, pjevač, multiinstrumentalist i tekstopisac. | |
Amtrack: Amtrack se može odnositi na:
| |
Amtrack: Amtrack se može odnositi na:
| |
Amtrak Old Saybrook - Stari lajmski most: Most Amtrak Old Saybrook - Old Lyme posljednji je prijelaz rijeke Connecticut prije nego što stigne do Long Island Sounda. Riječ je o Trussovom mostu s rasponom baskula, koji omogućuje promet brodova. Njegove su pruge u vlasništvu Amtraka, a koriste ih vlakovi Northeast Regional , Acela Express , Shore Line East koji prelaze sjeveroistočni koridor. To se može vidjeti s mosta Raymond E. Baldwin, kao i s različitih točaka na ruti 154. | |
Amtrak: Nacionalna željeznička putnička korporacija , koja posluje kao Amtrak , putnička je željeznička usluga koja pruža međugradske i srednje i velike međugradske usluge u susjednim Sjedinjenim Državama i devet kanadskih gradova. | |
Amtrakov sustav vučne snage od 25 Hz: Amtrakov sustav vučne snage od 25 Hz vučna je elektroenergetska mreža koju Amtrak upravlja duž južnog dijela svog sjeveroistočnog koridora (NEC): 225 ruta milja (362 km) između Washingtona, DC i New Yorka i 104 rute milja (167 km) ) između Philadelphije i Harrisburga u Pensilvaniji. Pennsylvania Railroad izgradila ga je između 1915. i 1938. Amtrak je naslijedio sustav od Penn Central, nasljednika Pennsylvania Railroad, 1976. zajedno sa sjeveroistočnim koridorom. To je razlog za upotrebu 25 Hz, za razliku od 60 Hz, što je standard za prijenos snage u Sjevernoj Americi. Uz opsluživanje NEC-a, sustav pruža napajanje NJ Tranzitnim željezničkim operacijama (NJT), Prijevoznom centru za jugoistočnu Pennsylvaniju (SEPTA) i Regionalnom prigradskom vlaku u Marylandu (MARC). Amtrak koristi samo oko polovice električnog kapaciteta sustava. Ostatak se prodaje prigradskim željeznicama koje upravljaju vlakovima duž hodnika. | |
Amtrakov sustav vučne snage od 25 Hz: Amtrakov sustav vučne snage od 25 Hz vučna je elektroenergetska mreža koju Amtrak upravlja duž južnog dijela svog sjeveroistočnog koridora (NEC): 225 ruta milja (362 km) između Washingtona, DC i New Yorka i 104 rute milja (167 km) ) između Philadelphije i Harrisburga u Pensilvaniji. Pennsylvania Railroad izgradila ga je između 1915. i 1938. Amtrak je naslijedio sustav od Penn Central, nasljednika Pennsylvania Railroad, 1976. zajedno sa sjeveroistočnim koridorom. To je razlog za upotrebu 25 Hz, za razliku od 60 Hz, što je standard za prijenos snage u Sjevernoj Americi. Uz opsluživanje NEC-a, sustav pruža napajanje NJ Tranzitnim željezničkim operacijama (NJT), Prijevoznom centru za jugoistočnu Pennsylvaniju (SEPTA) i Regionalnom prigradskom vlaku u Marylandu (MARC). Amtrak koristi samo oko polovice električnog kapaciteta sustava. Ostatak se prodaje prigradskim željeznicama koje upravljaju vlakovima duž hodnika. | |
Amtrakov sustav vučne snage od 60 Hz: Amtrak upravlja vučnim elektroenergetskim sustavom od 60 Hz duž sjeveroistočnog koridora između New Havena u Connecticutu i Bostona u Massachusettsu. Ovaj je sustav izgrađen krajem 1990-ih i opskrbljuje lokomotive napajanjem iz nadzemnog mrežnog lanca na izmjeničnoj struji od 25 kV s frekvencijom od 60 Hz. Sustav je također poznat kao Sjeverna elektrifikacija , za razliku od Elektrifikacije Southend koja traje od New Yorka do Washingtona. | |
Amtrakov sustav vučne snage od 60 Hz: Amtrak upravlja vučnim elektroenergetskim sustavom od 60 Hz duž sjeveroistočnog koridora između New Havena u Connecticutu i Bostona u Massachusettsu. Ovaj je sustav izgrađen krajem 1990-ih i opskrbljuje lokomotive napajanjem iz nadzemnog mrežnog lanca na izmjeničnoj struji od 25 kV s frekvencijom od 60 Hz. Sustav je također poznat kao Sjeverna elektrifikacija , za razliku od Elektrifikacije Southend koja traje od New Yorka do Washingtona. | |
Detroitska stanica: Stanica Detroit , poznata i kao stanica Baltimore Street , intermodalna je tranzitna stanica u Detroitu u Michiganu. Trenutno opslužuje Amtrak. Također služi kao stajalište za Greyhound Lines, autobuse Odjela za promet Detroita i tramvaje QLine. Smješteno je na jugozapadnom uglu avenija Woodward i West Baltimore u području New Center. Amtrakova linija Wolverine služi povišenu platformu u glavnoj zgradi, dok QLine služi susjednu platformu na aveniji Woodward. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Amtrak (višeznačna odrednica): Amtrak je vladin sustav putničkih vlakova u Sjedinjenim Državama. | |
Amtrak Express paketi: Amtrak Express Parcels bila je tvrtka za dostavu paketa u Ujedinjenom Kraljevstvu, koja je bankrotirala 2012. godine. | |
Izbacivanje vlakova iz Philadelphije u 2015. godini: 12. svibnja 2015., regionalni vlak Amtraka za sjeveroistok iz Washingtona, DC, kretao se prema New Yorku, iskočio je iz kolosijeka i razbio se na sjeveroistočnom koridoru u blizini kensingtonskog naselja Philadelphia, Pennsylvania. Od 238 putnika i 5 posada na brodu, 8 je ubijeno, a preko 200 ozlijeđeno, 11 kritično. Vlak je vozio brzinom od 164 km / h pri brzinama od 80 km / h u zakrivljenim tračnicama kad je iskočio iz šina. | |
Iskakanje iz vlaka u Washingtonu 2017. godine: 18. prosinca 2017. putnički vlak 501 Amtrak Cascades iskočio je iz šina u blizini DuPonta, Washington, Sjedinjene Države. U konačnom izvješću Nacionalnog odbora za sigurnost prijevoza (NTSB) navodi se kako regionalna tranzitna uprava Sound Transit nije poduzela korake za ublažavanje krivulje na mjestu nesreće i nije adekvatno obučila strojara vlaka. Vlak je uvodno vozio obilaznicu Point Defiance, novu putničku željezničku liniju južno od Tacome u Washingtonu kojom upravlja Amtrak u partnerstvu s državnim i lokalnim vlastima u Oregonu i Washingtonu, na prvenstvu prolaza u vlasništvu i kojim upravlja Sound Transit . Obilaznica je bila namijenjena smanjenju zagušenja i odvajanju putničkog i teretnog prometa, a dizajnirana je za brže brzine i kraća vremena putovanja od prethodne rute koju su koristili Cascades . | |
Siemens ACS-64: Siemens ACS-64 ili Amtrak Cities Sprinter električna je lokomotiva koju je dizajnirao Siemens Mobility za upotrebu na sjeveroistočnom koridoru (NEC) i Keystone koridoru na sjeveroistoku SAD-a. Dizajn se temeljio na lokomotivama koje je Siemens stvorio za uporabu u Europi i Aziji, ali s promjenama u skladu s američkim standardima. ACS-64 izgrađen je u tvornici Siemens u Florinu u Kaliforniji, smještenoj izvan Sacramenta. | |
Acela: Acela je Amtrakova vodeća brza usluga duž sjeveroistočnog koridora (NEC) na sjeveroistoku SAD-a između Washingtona, DC-a i Bostona, putem 16 međupostaja, uključujući Providence, Baltimore, Philadelphiju i New York City. Ruta sadrži dijelove brze željeznice; Vlakovi Acela najbrži su vlak u Americi, dosežući 240 km / h na 54,6 km rute. | |
Amtrak: Nacionalna željeznička putnička korporacija , koja posluje kao Amtrak , putnička je željeznička usluga koja pruža međugradske i srednje i velike međugradske usluge u susjednim Sjedinjenim Državama i devet kanadskih gradova. | |
Amtrak sustav za rezervaciju strelica: Amtrakov sustav rezervacija strijela koriste se u Sjedinjenim Državama od strane zaposlenika Amtraka za rezerviranje, provjeru statusa vlaka i nadgledanje Amtrakove opreme kroz 48.000 km mreže Amtrak. Strelica je stvorena kako bi Amtrakova rezerva bila jednostavnija. Pušten je u pogon 1. studenog 1981. Razvoj strelica vrše interni programeri Amtraka. | |
Auto vlak: Auto Train je 855 kilometara dugačka (1.376 km) redovna dnevna usluga vlakova za putnike i njihove automobile kojom upravlja Amtrak između Lortona u Virginiji i Sanforda na Floridi. Iako postoje slične usluge širom svijeta, Auto vlak je jedini takve vrste u Sjedinjenim Državama. | |
Plava voda (vlak): Plava voda brza je usluga putničkog vlaka koju Amtrak obavlja u sklopu svojih usluga u Michiganu . Linija od 519 km dugačka 319 kilometara povezuje Chicago, Illinois i Port Huron preko Istočnog Lansinga i Flinta u Michiganu. | |
Cira centar: Cira Center je uredska visoka zgrada sa 29 katova i visinom od 133 metra (133 m) u četvrti University City u Philadelphiji, izravno povezana s Amtrakovom stanicom 30. ulice. Razvio ga je Brandywine Realty Trust, a dizajnirao César Pelli, sagrađen je 2004-05. Na platformi iznad željezničkih pruga. | |
Amtrak u Kaliforniji: Amtrak California je robna marka koju koristi Kalifornijsko odjeljenje za promet (Caltrans) Odjela za željeznice na tri željezničke rute Amtrak koje podržavaju države unutar američke države Kalifornije, Capitol Coridor , Pacific Surfliner i San Joaquins . Također uključuje široku mrežu autobusnih veza Thruway Motorcoach, kojima upravljaju privatne tvrtke prema ugovoru. Tri linije dijelile su upotrebu Thruway autobusa i vlakova pod oznakom Amtrak California . | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Kapitolski koridor: Kapitol koridor je putnička željeznička ruta od 270 kilometara (270 kilometara) kojom Amtrak vozi između San Josea i Auburna u Kaliforniji. Većina vlakova prometuje između San Josea i Sacramenta, otprilike paralelno s međudržavnom 880 i međudržavnom 80. Neki izleti voze se od Oaklanda do San Josea, dok jedno dnevno povratno putovanje vozi sve od San Josea do Auburna, u podnožju Sierre Nevade. . Vlakovi Kapitolskog koridora započeli su 1991. godine. | |
Kardinal (vlak): Cardinal je putnički vlak koji putuje tri puta tjedno, a njime upravlja Amtrak između New York Penn kolodvora i kolodvora Chicago Union, s glavnim privremenim stajalištima u Philadelphiji, Washingtonu, DC, Charlottesvilleu, Charlestonu, Huntingtonu, Cincinnatiju i Indianapolisu. To je jedan od tri vlaka koji povezuju sjeveroistok s Chicagom, a ostali su Capitol Limited i Lake Shore Limited. | |
Amtrak kaskade: Amtrak Cascades koridor je putničkog vlaka na pacifičkom sjeverozapadu, kojim upravlja Amtrak u partnerstvu s američkim državama Washingtonom i Oregonom. Ime je dobio po planinskom lancu Cascade kojem je ruta paralelna. Koridor dužine 467 milja (752 km) prolazi od Vancouvera u Britanskoj Kolumbiji preko Seattla u Washingtonu i Portlandu u Oregonu do Eugena u Oregonu. | |
Amtrak kaskade: Amtrak Cascades koridor je putničkog vlaka na pacifičkom sjeverozapadu, kojim upravlja Amtrak u partnerstvu s američkim državama Washingtonom i Oregonom. Ime je dobio po planinskom lancu Cascade kojem je ruta paralelna. Koridor dužine 467 milja (752 km) prolazi od Vancouvera u Britanskoj Kolumbiji preko Seattla u Washingtonu i Portlandu u Oregonu do Eugena u Oregonu. | |
Siemens ACS-64: Siemens ACS-64 ili Amtrak Cities Sprinter električna je lokomotiva koju je dizajnirao Siemens Mobility za upotrebu na sjeveroistočnom koridoru (NEC) i Keystone koridoru na sjeveroistoku SAD-a. Dizajn se temeljio na lokomotivama koje je Siemens stvorio za uporabu u Europi i Aziji, ali s promjenama u skladu s američkim standardima. ACS-64 izgrađen je u tvornici Siemens u Florinu u Kaliforniji, smještenoj izvan Sacramenta. | |
Siemens ACS-64: Siemens ACS-64 ili Amtrak Cities Sprinter električna je lokomotiva koju je dizajnirao Siemens Mobility za upotrebu na sjeveroistočnom koridoru (NEC) i Keystone koridoru na sjeveroistoku SAD-a. Dizajn se temeljio na lokomotivama koje je Siemens stvorio za uporabu u Europi i Aziji, ali s promjenama u skladu s američkim standardima. ACS-64 izgrađen je u tvornici Siemens u Florinu u Kaliforniji, smještenoj izvan Sacramenta. | |
Downeaster (vlak): Downeaster je regionalna usluga putničkog vlaka dugačka 233 km, kojom upravlja Uprava za putničke željeznice Sjeverne Nove Engleske (NNEPRA), agencija države Maine, a kojom upravlja Amtrak. Nazvan po regiji Down East u državi Maine, vlak vozi od sjeverne stanice u Bostonu u Massachusettsu do Brunswicka u državi Maine, s 10 međuzastojnih stanica. Vlak prometuje pet dnevnih povratnih putovanja između Bostona i Brunswicka. | |
Amtrak Express: Amtrak Express je Amtrakova usluga špedicije i špedicije. Omogućuje brzu uslugu paketa, teške pošiljke tereta i prijevoz tereta od grada do grada privatnih i komercijalnih kupaca. Prihvatljivi su sanduci do 36 "x 36" x 36 ", koferi i bicikli u kutijama, ali brojne klase krhkih, vrijednih i opasnih predmeta nisu dopuštene. Prihvaćaju se velike pošiljke paleta do 227 kg Glavne stanice. Citirano vrijeme prijevoza kreće se od 2 do 7 dana, ovisno o udaljenosti i frekvenciji usluge. | |
Amtrak Express paketi: Amtrak Express Parcels bila je tvrtka za dostavu paketa u Ujedinjenom Kraljevstvu, koja je bankrotirala 2012. godine. | |
Baština flota: Amtrakova flota naslijeđa sastojala se od željezničkog voznog parka koji joj je pružen kad je pretpostavljao putnički promet komercijalnim željeznicama. Naziv je primijenjen na program započet 1977. godine za pretvaranje starijih, uglavnom pojednostavljenih automobila, iz parnog grijanja u prednju snagu. Pretvorbe električne energije izvedene su u Amtrakovim trgovinama bukovim gajem, izvan Indianapolisa. Program je dovršen sredinom 1980-ih, a flota je u potpunosti umirovljena do 2019. Posljednji automobil bio je bivši automobil kupole pune dužine Velike sjeverne željeznice, koji je proizveden 1955., a Amtrak povukao 2019. zbog starosti i trošak održavanja automobila Great Dome. | |
Usluga Hiawatha: Usluga Hiawatha , ili jednostavno Hiawatha , željeznička je ruta od 138 kilometara (138 kilometara) kojom upravlja Amtrak na zapadnoj obali jezera Michigan između Chicaga u državi Illinois i Milwaukeeja u državi Wisconsin. Međutim, naziv se povijesno primjenjivao na nekoliko različitih ruta koje su se protezale preko Srednjeg zapada i do Tihog oceana. Od 2007. svakodnevno prometuje četrnaest vlakova između Chicaga i Milwaukeeja, čime se zaustavljaju u Glenviewu, Illinois, Sturtevant, Wisconsin i međunarodnoj zračnoj luci Milwaukee Mitchell. Linija je djelomično podržana sredstvima državnih vlada Wisconsina i Illinoisa. | |
Usluga u Illinoisu: Usluga Illinois , označena kao Amtrak Illinois , američka je putnička željeznička mreža koja se sastoji od pet vlakova kojima Amtrak upravlja na tri koridora za pružanje čestih svakodnevnih usluga između Chicaga i drugih gradova države Illinois, zajedno s gradom St. Louis u susjednoj državi Missouri. Uslugu u Illinoisu financira prvenstveno Ministarstvo prometa Illinoisa (IDOT). | |
Amtrak: Nacionalna željeznička putnička korporacija , koja posluje kao Amtrak , putnička je željeznička usluga koja pruža međugradske i srednje i velike međugradske usluge u susjednim Sjedinjenim Državama i devet kanadskih gradova. | |
Joe Biden: Joseph Robinette Biden Jr. američki je političar koji je 46. predsjednik Sjedinjenih Država. Član Demokratske stranke, obnašao je dužnost 47. potpredsjednika od 2009. do 2017. pod vodstvom Baracka Obame i predstavljao je Delaware u Senatu Sjedinjenih Država od 1973. do 2009. godine. | |
Amtrak Express: Amtrak Express je Amtrakova usluga špedicije i špedicije. Omogućuje brzu uslugu paketa, teške pošiljke tereta i prijevoz tereta od grada do grada privatnih i komercijalnih kupaca. Prihvatljivi su sanduci do 36 "x 36" x 36 ", koferi i bicikli u kutijama, ali brojne klase krhkih, vrijednih i opasnih predmeta nisu dopuštene. Prihvaćaju se velike pošiljke paleta do 227 kg Glavne stanice. Citirano vrijeme prijevoza kreće se od 2 do 7 dana, ovisno o udaljenosti i frekvenciji usluge. | |
Javorov list (vlak): Maple Leaf je međunarodna usluga putničkog vlaka koju prometuju Amtrak i Via Rail između kolodvora Pennsylvania u New Yorku i kolodvora Union u Torontu preko carstva Coridor. Dnevna usluga nudi se u oba smjera; put od 875 km od 544 milje traje približno 12 sati, uključujući dva sata za američku ili kanadsku carinsku i imigracijsku inspekciju na Niagarskim slapovima u New Yorku ili Niagarskim slapovima u Ontariju. Iako vlak koristi isključivo Amtrak vozni park, vlakom upravljaju posade Via Rail dok su u Kanadi i posade Amtraka u Sjedinjenim Državama. Usluga je započela 1981. godine. | |
Sjeveroistočni koridor: Sjeveroistočni koridor ( NEC ) elektrificirana je željeznička pruga u sjeveroistočnom megalopolisu Sjedinjenih Država. U vlasništvu prvenstveno Amtraka, vozi od Bostona preko Providencea, New Havena, New Yorka, Philadelphije, Wilmingtona i Baltimorea do Washingtona, DC NEC većinom svoje dužine usko prati parametar Interstate 95 i najprometnija je putnička željeznička linija u Sjedinjene Države, prema broju vozača i učestalosti usluga od 2013. NEC dnevno prevozi više od 2200 vlakova. | |
Sjeveroistočna regija: Sjeveroistočni regionalni je regionalni željeznički prijevoz koji obavlja Amtrak na sjeveroistoku i srednjem Atlantiku Sjedinjenih Država. U prošlosti je bio poznat kao NortheastDirect , Acela Regional ili Regional . To je najprometnija ruta Amtraka, koja je u fiskalnoj godini (FG) 2018. prevezla 8.686.930 putnika, što je porast od 1,4% u odnosu na 8,57 milijuna putnika u FG 017. Regionalna služba za sjeveroistok u FG 2016. zaradila je preko 613,9 milijuna USD bruto prihoda, što je porast od 0,4% preko 611,7 milijuna dolara zarađenih tijekom FG 2015. | |
Izbacivanje vlakova iz Philadelphije u 2015. godini: 12. svibnja 2015., regionalni vlak Amtraka za sjeveroistok iz Washingtona, DC, kretao se prema New Yorku, iskočio je iz kolosijeka i razbio se na sjeveroistočnom koridoru u blizini kensingtonskog naselja Philadelphia, Pennsylvania. Od 238 putnika i 5 posada na brodu, 8 je ubijeno, a preko 200 ozlijeđeno, 11 kritično. Vlak je vozio brzinom od 164 km / h pri brzinama od 80 km / h u zakrivljenim tračnicama kad je iskočio iz šina. | |
Izbacivanje vlakova iz Philadelphije u 2015. godini: 12. svibnja 2015., regionalni vlak Amtraka za sjeveroistok iz Washingtona, DC, kretao se prema New Yorku, iskočio je iz kolosijeka i razbio se na sjeveroistočnom koridoru u blizini kensingtonskog naselja Philadelphia, Pennsylvania. Od 238 putnika i 5 posada na brodu, 8 je ubijeno, a preko 200 ozlijeđeno, 11 kritično. Vlak je vozio brzinom od 164 km / h pri brzinama od 80 km / h u zakrivljenim tračnicama kad je iskočio iz šina. | |
Sjevernjača (vlak Amtrak): Sjevernjača je putnički vlak kojim je upravljao Amtrak između Dulutha u Minnesoti i Saint Paula u Minnesoti. Prvotno je prometovao od Chicaga, Illinois, preko St. Paula do Superiora, Wisconsina i Dulutha, ali je ubrzo prebačen na vlak Saint Paul – Duluth. Služba se dijelom oslanjala na financiranje države Minnesota. | |
Amtrak Old Saybrook - Stari lajmski most: Most Amtrak Old Saybrook - Old Lyme posljednji je prijelaz rijeke Connecticut prije nego što stigne do Long Island Sounda. Riječ je o Trussovom mostu s rasponom baskula, koji omogućuje promet brodova. Njegove su pruge u vlasništvu Amtraka, a koriste ih vlakovi Northeast Regional , Acela Express , Shore Line East koji prelaze sjeveroistočni koridor. To se može vidjeti s mosta Raymond E. Baldwin, kao i s različitih točaka na ruti 154. | |
Amtrak Old Saybrook - Stari lajmski most: Most Amtrak Old Saybrook - Old Lyme posljednji je prijelaz rijeke Connecticut prije nego što stigne do Long Island Sounda. Riječ je o Trussovom mostu s rasponom baskula, koji omogućuje promet brodova. Njegove su pruge u vlasništvu Amtraka, a koriste ih vlakovi Northeast Regional , Acela Express , Shore Line East koji prelaze sjeveroistočni koridor. To se može vidjeti s mosta Raymond E. Baldwin, kao i s različitih točaka na ruti 154. | |
Amtrak Old Saybrook - Stari lajmski most: Most Amtrak Old Saybrook - Old Lyme posljednji je prijelaz rijeke Connecticut prije nego što stigne do Long Island Sounda. Riječ je o Trussovom mostu s rasponom baskula, koji omogućuje promet brodova. Njegove su pruge u vlasništvu Amtraka, a koriste ih vlakovi Northeast Regional , Acela Express , Shore Line East koji prelaze sjeveroistočni koridor. To se može vidjeti s mosta Raymond E. Baldwin, kao i s različitih točaka na ruti 154. | |
Pacific Pacific Surfliner: Pacific Surfliner usluga je putničkog vlaka udaljena 560 km i služi zajednicama na obali južne Kalifornije između San Diega i San Luisa Obispa. | |
Sheme boja Amtrak: Amtrak je na svom voznom parku koristio razne livreje otkako je 1971. godine preuzeo međugradske putničke željezničke usluge u Sjedinjenim Državama. Niz od sedam shema nazvanih Faze , prvi put uvedenih 1972. godine, imao je najširu primjenu. Faze prvenstveno koriste geometrijske aranžmane crvene, bijele i plave - nacionalne boje Sjedinjenih Država - dio Amtrakovog domoljubnog vizualnog identiteta. | |
Palmetto (vlak): Palmetto je putnički vlak kojim Amtrak upravlja na liniji od 829 milja (1.334 km) između New Yorka i Savane, Georgia, preko sjeveroistočnog koridora, Washington, DC, Richmond, Virginia, Fayetteville, Sjeverna Karolina i Charleston, Jug Karolina. Palmetto je kraća verzija Srebrnog meteora , koji se nastavlja na jug do Miamija na Floridi. Između 1996. i 2002. godine ova se usluga zvala Srebrna palma . Iako trenutno dnevni vlak, u prošlosti je Palmetto pružao noćne usluge spavanja Floridi. | |
Pionir (vlak): Pioneer je bio putnički vlak Amtraka koji je prometovao između Seattla i Chicaga preko Portlanda, Boisea, Salt Lake Cityja i Denvera. | |
Policijska uprava Amtrak: Policijska uprava Amtrak ( APD ) je željeznička policijska agencija i sigurnosna organizacija koja djeluje kao ogranak za provođenje zakona Amtraka, državnog sustava putničkih vlakova u Sjedinjenim Državama. Sjedište mu je na stanici Union u Washingtonu, DC, a od 2019. ima snagu od 452 zakleta policajca, od kojih je većina smještena unutar sjeveroistočnog koridora, najprometnije rute Amtraka. | |
Policijska uprava Amtrak: Policijska uprava Amtrak ( APD ) je željeznička policijska agencija i sigurnosna organizacija koja djeluje kao ogranak za provođenje zakona Amtraka, državnog sustava putničkih vlakova u Sjedinjenim Državama. Sjedište mu je na stanici Union u Washingtonu, DC, a od 2019. ima snagu od 452 zakleta policajca, od kojih je većina smještena unutar sjeveroistočnog koridora, najprometnije rute Amtraka. | |
Amtrak: Nacionalna željeznička putnička korporacija , koja posluje kao Amtrak , putnička je željeznička usluga koja pruža međugradske i srednje i velike međugradske usluge u susjednim Sjedinjenim Državama i devet kanadskih gradova. | |
Amtrak željeznički most Anacostia: Most Anacostia na željezničkoj pruzi Amtrak most je samo za željeznicu koji prelazi rijeku Anacostia u Washingtonu, DC. Njime se prevoze Amtrakov sjeveroistočni koridor i MARC-ov putnički željeznički promet Penn Line. Most je oštećen uraganom Chesapeake – Potomac 1933. godine, uzrokujući poznatu "olupinu Crescent Limited". | |
Policijska uprava Amtrak: Policijska uprava Amtrak ( APD ) je željeznička policijska agencija i sigurnosna organizacija koja djeluje kao ogranak za provođenje zakona Amtraka, državnog sustava putničkih vlakova u Sjedinjenim Državama. Sjedište mu je na stanici Union u Washingtonu, DC, a od 2019. ima snagu od 452 zakleta policajca, od kojih je većina smještena unutar sjeveroistočnog koridora, najprometnije rute Amtraka. | |
Sjeveroistočna regija: Sjeveroistočni regionalni je regionalni željeznički prijevoz koji obavlja Amtrak na sjeveroistoku i srednjem Atlantiku Sjedinjenih Država. U prošlosti je bio poznat kao NortheastDirect , Acela Regional ili Regional . To je najprometnija ruta Amtraka, koja je u fiskalnoj godini (FG) 2018. prevezla 8.686.930 putnika, što je porast od 1,4% u odnosu na 8,57 milijuna putnika u FG 017. Regionalna služba za sjeveroistok u FG 2016. zaradila je preko 613,9 milijuna USD bruto prihoda, što je porast od 0,4% preko 611,7 milijuna dolara zarađenih tijekom FG 2015. | |
Riječni gradovi (vlak): River Cities je putnički vlak kojim je Amtrak upravljao od 1984. do 1993. između Kansas Cityja, Missouri, i New Orleansa, Louisiana, preko St. Louisa, Missouri. Djelovao je kao dio grada New Orleansa i mazgi. | |
Popis voznog parka Amtrak: Amtrak upravlja voznim parkom putničkih vlakova koji se sastoji od pretežno izrađene opreme. Aktivna flota uključuje oko 240 dizel lokomotiva, 66 električnih lokomotiva, 1.408 osobnih automobila i 20 vlakova brzih vlakova Acela Express. Amtrak također upravlja sa 196 lokomotiva i vagona u potpunom vlasništvu državnih partnera. | |
Popis ruta Amtrak: Amtrak upravlja sljedećim linijama za međugradske i međugradske putničke vlakove. | |
San Joaquins: San Joaquins usluga je putničkog vlaka kojom upravlja Amtrak u kalifornijskoj dolini San Joaquin. Sedam dnevnih kružnih tura vozi se između njegova južnog završnog mjesta Bakersfield i Stockton, gdje se ruta razdvaja do Oaklanda ili Sacramenta. | |
Autocesta 17 Express: Autocesta 17 Express je ruta Amtrak Thruway Motorcoach koju pruža konzorcij subjekata koji pružaju regionalne usluge između San Josea i okruga Santa Cruz u Južnom zaljevu područja zaljeva San Francisco. Služba se naziva tako jer putuje državnom rutom Kalifornija 17. Njime upravlja gradska tranzitna četvrt Santa Cruz. | |
Srebrna zvijezda (vlak Amtrak): Silver Star je putnički vlak kojim Amtrak upravlja na liniji od 1.522 milje (2.449 km) između New Yorka i Miamija preko Washingtona, DC-a, Richmonda, Raleigh-a, Columbia-e, Savannah-e, Jacksonville-a i Tampe. Silver Star i njezin partner u brendu Silver Service , Silver Meteor , potomci su brojnih međugradskih vlakova koji su veći dio 20. stoljeća prometovali između Floride i New Yorka. | |
Program standardnih stanica Amtrak: Program Amtrak za standardne stanice bio je napor Amtraka da stvori standardizirani dizajn postaja. Željeznica je započela napor 1978. godine da smanji troškove, ubrza izgradnju i poboljša svoj korporativni imidž. | |
Most na rijeci Amtrak Susquehanna: Riječni most Amtrak Susquehanna je konstrukcija rešetke na palubi Howe koja nosi dva kolosijeka Amtrakova sjeveroistočnog koridora preko rijeke Susquehanna između Havre de Grace i Perryvillea u saveznoj državi Maryland. | |
Most na rijeci Temzi (Amtrak): Amtrakov most na rijeci Temzi proteže se od New Londona do Grotona, Connecticut, Sjedinjene Države, prelazeći Connecticutovu rijeku Thames. | |
Tri rijeke (vlak): Three Rivers bio je svakodnevni vlak Amtraka koji je vozio između New Yorka i Chicaga u državi Illinois. Djelovao je preko Philadelphije, Pennsylvania, Pittsburgh, Pennsylvania i Akron, Ohio. Tri su rijeke zamijenile Broadway Limited 1995. godine. Ruta je otkazana, a zadnji vlak vozio je 7. ožujka 2005. godine, zbog jednostranog otkazivanja Amtrakovog ugovora o poštanskoj službi Sjedinjenih Država na liniji. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Amtrak terenski autobus: Amtrak Thruway Motorcoach , koji se naziva i Amtrak Thruway Connecting Service , Amtrakov je sustav međugradskih autobusa u vlasništvu Amtraka, tranzitnih autobusa s lokalnim ugovorom, lokalnih autobusnih ruta koje se naplaćuju i taksi usluga za povezivanje željezničkih stanica Amtrak s područjima koja ne opslužuju njegove željeznice, ili stanice koje su privremeno isključene zbog kašnjenja usluga ili problema s održavanjem staze. Karte za vlakove i putničke autobuske kupuju se zajedno od Amtraka tijekom putovanja putnika, a veze su tempirane za prikladne namjenske i zajamčeno-pouzdane transfere između dviju usluga. Uz pružanje usluga povezivanja s neopsluženim područjima, neki autobusi Thruway djeluju i kao suvišna usluga duž dobro uspostavljenih putničkih željezničkih koridora kako bi dodali dodatni kapacitet. | |
Popis ruta Amtrak: Amtrak upravlja sljedećim linijama za međugradske i međugradske putničke vlakove. | |
Popis ruta Amtrak: Amtrak upravlja sljedećim linijama za međugradske i međugradske putničke vlakove. | |
Popis ruta Amtrak: Amtrak upravlja sljedećim linijama za međugradske i međugradske putničke vlakove. | |
Sjeveroistočna regija: Sjeveroistočni regionalni je regionalni željeznički prijevoz koji obavlja Amtrak na sjeveroistoku i srednjem Atlantiku Sjedinjenih Država. U prošlosti je bio poznat kao NortheastDirect , Acela Regional ili Regional . To je najprometnija ruta Amtraka, koja je u fiskalnoj godini (FG) 2018. prevezla 8.686.930 putnika, što je porast od 1,4% u odnosu na 8,57 milijuna putnika u FG 017. Regionalna služba za sjeveroistok u FG 2016. zaradila je preko 613,9 milijuna USD bruto prihoda, što je porast od 0,4% preko 611,7 milijuna dolara zarađenih tijekom FG 2015. | |
Ratovi Amtrak: Ratovi Amtrak serija je romana britanskog autora Patricka Tilleyja. Serija je postapokaliptična znanstvena fantastika s nekim fantastičnim elementima poput postojanja magije. Šest romana i ilustrirani prateći vodič objavljeni su između 1983. i 1990., s dodatnim knjigama u planu, ali nikad dovršenim. Australska produkcijska kuća odabrala je knjige s namjerom da ih pretvori u niz igranih filmova. | |
Wolverine (vlak): Wolverine je usluga bržeg putničkog vlaka koju Amtrak obavlja u sklopu svojih usluga u Michiganu. Linija od 489 km duga tri puta nudi tri dnevna kružna putovanja između Chicaga i Pontiaca u Michiganu preko Ann Arbor i Detroita. Nosi baštinsko ime vlaka koje potječe iz New York Central. | |
Popis nesreća na Amtraku: Amtrak je obavljao većinu međugradskih putničkih željezničkih prijevoza u Sjedinjenim Državama od 1. svibnja 1971. Ovaj popis sadrži ozbiljne incidente - one sa smrtnim slučajem ili više od 20 ozljeda putnika ili željezničkog osoblja - koji su uključivali vlakove Amtraka. Sve ozbiljne incidente koji uključuju Amtrak istražuje Nacionalni odbor za sigurnost prijevoza (NTSB); incidente sa sumnjom na kriminalne radnje istražuje i Federalni istražni ured (FBI). | |
Amtrak u Kaliforniji: Amtrak California je robna marka koju koristi Kalifornijsko odjeljenje za promet (Caltrans) Odjela za željeznice na tri željezničke rute Amtrak koje podržavaju države unutar američke države Kalifornije, Capitol Coridor , Pacific Surfliner i San Joaquins . Također uključuje široku mrežu autobusnih veza Thruway Motorcoach, kojima upravljaju privatne tvrtke prema ugovoru. Tri linije dijelile su upotrebu Thruway autobusa i vlakova pod oznakom Amtrak California . | |
Popis postaja Amtrak u Kaliforniji: U većini američkih država usluge međugradskih putničkih vlakova pruža isključivo Amtrak, bez ikakve pomoći državnih ili lokalnih vlada. Ova razina usluge obično uključuje samo nekoliko vlakova na velike daljine poput Coast Starlight ili California Zephyr , s možda malim brojem vlakova na kraće udaljenosti koji prometuju unutar države. Takva je bila situacija u Kaliforniji prije 1976. Od 1976. godine Kalifornija je jedna od nekoliko država koje pomažu Amtraku u pružanju više usluga od osnovnog sustava. | |
Amtrak kaskade: Amtrak Cascades koridor je putničkog vlaka na pacifičkom sjeverozapadu, kojim upravlja Amtrak u partnerstvu s američkim državama Washingtonom i Oregonom. Ime je dobio po planinskom lancu Cascade kojem je ruta paralelna. Koridor dužine 467 milja (752 km) prolazi od Vancouvera u Britanskoj Kolumbiji preko Seattla u Washingtonu i Portlandu u Oregonu do Eugena u Oregonu. | |
Popis nesreća na Amtraku: Amtrak je obavljao većinu međugradskih putničkih željezničkih prijevoza u Sjedinjenim Državama od 1. svibnja 1971. Ovaj popis sadrži ozbiljne incidente - one sa smrtnim slučajem ili više od 20 ozljeda putnika ili željezničkog osoblja - koji su uključivali vlakove Amtraka. Sve ozbiljne incidente koji uključuju Amtrak istražuje Nacionalni odbor za sigurnost prijevoza (NTSB); incidente sa sumnjom na kriminalne radnje istražuje i Federalni istražni ured (FBI). | |
Sheme boja Amtrak: Amtrak je na svom voznom parku koristio razne livreje otkako je 1971. godine preuzeo međugradske putničke željezničke usluge u Sjedinjenim Državama. Niz od sedam shema nazvanih Faze , prvi put uvedenih 1972. godine, imao je najširu primjenu. Faze prvenstveno koriste geometrijske aranžmane crvene, bijele i plave - nacionalne boje Sjedinjenih Država - dio Amtrakovog domoljubnog vizualnog identiteta. | |
Pennsylvanian (vlak): Pennsylvanian je dnevni dnevni voz Amtrak, dugačak 744 km, koji vozi između New Yorka i Pittsburgha preko Philadelphije. Vlakovi putuju preko Apalačkih planina, kroz glavni grad Pennsylvanije Harrisburg, holandsku državu Pennsylvania, prigradsku i središnju Philadelphiju te New Jersey na putu za New York. Cijela vožnja vlakom ukupno traje oko 9 sati, 1,5 sati između New Yorka i Philadelphije, 2 sata između Philadelphije i Harrisburga i 5,5 sati između Harrisburga i Pittsburgha. | |
Amtrak: Nacionalna željeznička putnička korporacija , koja posluje kao Amtrak , putnička je željeznička usluga koja pruža međugradske i srednje i velike međugradske usluge u susjednim Sjedinjenim Državama i devet kanadskih gradova. | |
Amtrak: Nacionalna željeznička putnička korporacija , koja posluje kao Amtrak , putnička je željeznička usluga koja pruža međugradske i srednje i velike međugradske usluge u susjednim Sjedinjenim Državama i devet kanadskih gradova. | |
Popis voznog parka Amtrak: Amtrak upravlja voznim parkom putničkih vlakova koji se sastoji od pretežno izrađene opreme. Aktivna flota uključuje oko 240 dizel lokomotiva, 66 električnih lokomotiva, 1.408 osobnih automobila i 20 vlakova brzih vlakova Acela Express. Amtrak također upravlja sa 196 lokomotiva i vagona u potpunom vlasništvu državnih partnera. | |
Popis ruta Amtrak: Amtrak upravlja sljedećim linijama za međugradske i međugradske putničke vlakove. | |
Popis stanica Amtrak: Ovo je popis željezničkih stanica i stanica Thruway Motorcoach koje koristi Amtrak. Ovaj je popis abecednim redom prema nazivu stanice ili stanice, što uglavnom odgovara gradu u kojem se nalazi. Ako postoji stranica engleske Wikipedije za stvarnu stanicu ili stanicu, uključena je veza. Neke stanice Thruway Motorcoach uključuju željezničke stanice koje ne opslužuju vlakovi Amtraka. | |
Kolodvor Chicago Union: Chicago Union Station je međugradski i prigradski željeznički terminal smješten u četvrti West Loop Gate u Chicagu u državi Illinois. Stanica je Amtrakova vodeća stanica na Srednjem zapadu. Dok opslužuje putničke vlakove na velike udaljenosti, ujedno je i završna stanica u centru za šest metrskih linija. Stanica je zapadno od rijeke Chicago između ulice West Adams Street i West Jackson Boulevard, uz Chicago Loop. Uključujući staze za prilaz i spremište, pokriva oko devet i pol gradskih blokova. | |
Stanica Cleveland Lakefront: Cleveland Lakefront Station je željeznička stanica Amtraka u luci North Coast u Clevelandu u državi Ohio. Stanica je sagrađena 1977. godine kako bi pružala usluge na relaciji Lake Shore Limited , koju je Amtrak obnovio preko Clevelanda i Toleda 1975. godine. Zamijenila je uslugu terminala Cleveland Union. Stanica Lakefront nalazi se u centru Clevelanda, u blizini rive Lake Erie, uz obalu Cleveland Memorial Shoreway i u neposrednoj blizini Rock and Roll Kuće slavnih, Znanstvenog centra Great Lakes, Muzeja parobroda William G. Mather i FirstEnergy stadiona . Stanica je imala malo ili nimalo obnove od svog otvaranja. | |
Stanica 30. ulice: Kolodvor 30. ulice , službeno kolodvor William H. Gray III 30. ulice , intermodalni je tranzitni kolodvor u Philadelphiji, Pennsylvania. To je glavna željeznička stanica gradskog područja i glavna je stanica na Amtrakovim sjeveroistočnim i Keystone koridorima. Ujedno je i glavna prigradska željeznička stanica; opslužuju je sve regionalne željezničke pruge jugoistočne Pennsylvanije (SEPTA) i zapadni je kraj Atlantic City linije NJ Transita. Također ga opslužuje nekoliko gradskih i prigradskih autobusa SEPTA, kao i autobusi kojima upravljaju NJ Transit i međugradski operatori. | |
Union Station (Pittsburgh): Union Station povijesna je željeznička stanica u ulici Grant Street i aveniji Liberty, južno od rijeke Allegheny, u Pittsburghu, Pennsylvania, Sjedinjene Države. Bila je to jedna od nekoliko putničkih željezničkih postaja koja je opsluživala Pittsburgh tijekom 20. stoljeća i jedina je preživjela stanica u aktivnoj upotrebi. | |
Postaja Washington Union: Washington Union Station glavna je željeznička stanica, prometno čvorište i odredište za razonodu u Washingtonu, DC Otvoreno 1907. godine, sjedište je Amtraka i druga najprometnija željeznička stanica s godišnjim brojem putnika od nešto manje od 5 milijuna i deveta po ukupnom broju putnika služio u Sjedinjenim Državama. Stanica je južni kraj sjeveroistočnog koridora, elektrificirana željeznička linija koja se pruža prema sjeveru kroz veće gradove, uključujući Baltimore, Philadelphia, New York City i Boston, i najprometnija putnička željeznička linija u zemlji. | |
Popis stanica Amtrak: Ovo je popis željezničkih stanica i stanica Thruway Motorcoach koje koristi Amtrak. Ovaj je popis abecednim redom prema nazivu stanice ili stanice, što uglavnom odgovara gradu u kojem se nalazi. Ako postoji stranica engleske Wikipedije za stvarnu stanicu ili stanicu, uključena je veza. Neke stanice Thruway Motorcoach uključuju željezničke stanice koje ne opslužuju vlakovi Amtraka. | |
Popis stanica Amtrak: Ovo je popis željezničkih stanica i stanica Thruway Motorcoach koje koristi Amtrak. Ovaj je popis abecednim redom prema nazivu stanice ili stanice, što uglavnom odgovara gradu u kojem se nalazi. Ako postoji stranica engleske Wikipedije za stvarnu stanicu ili stanicu, uključena je veza. Neke stanice Thruway Motorcoach uključuju željezničke stanice koje ne opslužuju vlakovi Amtraka. | |
Popis stanica Amtrak: Ovo je popis željezničkih stanica i stanica Thruway Motorcoach koje koristi Amtrak. Ovaj je popis abecednim redom prema nazivu stanice ili stanice, što uglavnom odgovara gradu u kojem se nalazi. Ako postoji stranica engleske Wikipedije za stvarnu stanicu ili stanicu, uključena je veza. Neke stanice Thruway Motorcoach uključuju željezničke stanice koje ne opslužuju vlakovi Amtraka. | |
Popis postaja Amtrak u Kaliforniji: U većini američkih država usluge međugradskih putničkih vlakova pruža isključivo Amtrak, bez ikakve pomoći državnih ili lokalnih vlada. Ova razina usluge obično uključuje samo nekoliko vlakova na velike daljine poput Coast Starlight ili California Zephyr , s možda malim brojem vlakova na kraće udaljenosti koji prometuju unutar države. Takva je bila situacija u Kaliforniji prije 1976. Od 1976. godine Kalifornija je jedna od nekoliko država koje pomažu Amtraku u pružanju više usluga od osnovnog sustava. | |
Popis postaja Amtrak u Kaliforniji: U većini američkih država usluge međugradskih putničkih vlakova pruža isključivo Amtrak, bez ikakve pomoći državnih ili lokalnih vlada. Ova razina usluge obično uključuje samo nekoliko vlakova na velike daljine poput Coast Starlight ili California Zephyr , s možda malim brojem vlakova na kraće udaljenosti koji prometuju unutar države. Takva je bila situacija u Kaliforniji prije 1976. Od 1976. godine Kalifornija je jedna od nekoliko država koje pomažu Amtraku u pružanju više usluga od osnovnog sustava. | |
Izbacivanje vlakova iz Philadelphije u 2015. godini: 12. svibnja 2015., regionalni vlak Amtraka za sjeveroistok iz Washingtona, DC, kretao se prema New Yorku, iskočio je iz kolosijeka i razbio se na sjeveroistočnom koridoru u blizini kensingtonskog naselja Philadelphia, Pennsylvania. Od 238 putnika i 5 posada na brodu, 8 je ubijeno, a preko 200 ozlijeđeno, 11 kritično. Vlak je vozio brzinom od 164 km / h pri brzinama od 80 km / h u zakrivljenim tračnicama kad je iskočio iz šina. | |
Popis nesreća na Amtraku: Amtrak je obavljao većinu međugradskih putničkih željezničkih prijevoza u Sjedinjenim Državama od 1. svibnja 1971. Ovaj popis sadrži ozbiljne incidente - one sa smrtnim slučajem ili više od 20 ozljeda putnika ili željezničkog osoblja - koji su uključivali vlakove Amtraka. Sve ozbiljne incidente koji uključuju Amtrak istražuje Nacionalni odbor za sigurnost prijevoza (NTSB); incidente sa sumnjom na kriminalne radnje istražuje i Federalni istražni ured (FBI). | |
Turboliner: Turbolineri su bili obitelj sklopova vlakova s plinskim turbinama izgrađenih za Amtrak 1970-ih. Bili su među prvom novom opremom koju je Amtrak kupio kako bi svoju flotu nadogradio bržim, modernijim vlakovima. Prvu seriju, poznatu kao RTG, izgradila je francuska tvrtka ANF i ušla je u promet na više ruta na Srednjem zapadu Sjedinjenih Država 1973. Novi vlakovi doveli su do povećanja broja vozača gdje god se koristili, ali fiksni sastojci pokazali su se štetom jer je potražnja nadmašila ponudu . Visoki troškovi upravljanja vlakovima doveli su do njihovog povlačenja sa Srednjeg zapada 1981. godine. | |
Ratovi Amtrak: Ratovi Amtrak serija je romana britanskog autora Patricka Tilleyja. Serija je postapokaliptična znanstvena fantastika s nekim fantastičnim elementima poput postojanja magije. Šest romana i ilustrirani prateći vodič objavljeni su između 1983. i 1990., s dodatnim knjigama u planu, ali nikad dovršenim. Australska produkcijska kuća odabrala je knjige s namjerom da ih pretvori u niz igranih filmova. | |
Wolverine (vlak): Wolverine je usluga bržeg putničkog vlaka koju Amtrak obavlja u sklopu svojih usluga u Michiganu. Linija od 489 km duga tri puta nudi tri dnevna kružna putovanja između Chicaga i Pontiaca u Michiganu preko Ann Arbor i Detroita. Nosi baštinsko ime vlaka koje potječe iz New York Central. | |
Auto vlak: Auto Train je 855 kilometara dugačka (1.376 km) redovna dnevna usluga vlakova za putnike i njihove automobile kojom upravlja Amtrak između Lortona u Virginiji i Sanforda na Floridi. Iako postoje slične usluge širom svijeta, Auto vlak je jedini takve vrste u Sjedinjenim Državama. |
Monday, May 10, 2021
Amtorg Trading Corporation, Amtosaurus, Bissektipelta
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A Girl from the Reeperbahn, A Girl in Australia, Poveri ma belli
Djevojka s ulice Reeperbahn: Djevojka s ulice Reeperbahn je češko-njemački glazbeni film iz 1930. godine u režiji Karla Antona, a u gl...
-
ORAO (program): EAGLE je aplikacija za automatizaciju elektroničkog dizajna (EDA) sa shematskim hvatanjem, rasporedom tiskanih pločica...
-
André Rossignol: André Rossignol bio je francuski trkački vozač koji je postao prvi vozač koji je dva puta osvojio 24 sata Le Mana, po...
-
Amir al-Mu'minin: Amir al-Mu'minin je arapski naslov koji se obično prevodi " Zapovjednik vjernika " ili " Vođ...
No comments:
Post a Comment