Lentikularni tisak: Lentikularni tisak je tehnologija u kojoj se lećaste leće koriste za stvaranje tiskanih slika s iluzijom dubine ili sposobnošću mijenjanja ili pomicanja dok se slika gleda iz različitih kutova. | ![]() |
3D život: 3D Life je stanični automat. To je trodimenzionalno produženje Igre života, koje je istražio Carter Bays. Istražen je niz različitih semitotalističkih pravila za 3D pravokutnu Mooreovu četvrt. | |
Postupci uklanjanja masti: Postupci uklanjanja masti koriste se uglavnom u estetskoj kirurgiji s namjerom uklanjanja neželjenog masnog tkiva. Postupak može biti invazivan, kao kod liposukcije, ili neinvazivan pomoću laserske terapije, radiofrekvencije, ultrazvuka ili hladnoće (krioablacija) radi smanjenja masnoće, ponekad u kombinaciji s injekcijama. | |
3D tablica pretraživanja: U filmskoj industriji 3D tablice pretraživanja koriste se za mapiranje jednog prostora boja u drugi. Obično se koriste za izračunavanje boja pregleda za monitor ili digitalni projektor kako će se slika reproducirati na drugom uređaju za prikaz, obično konačnu digitalno projiciranu sliku ili objaviti ispis filma. 3D LUT je 3D rešetka izlaznih vrijednosti RGB boje koja se može indeksirati skupom ulaznih vrijednosti RGB boje. Svaka os rešetke predstavlja jednu od tri komponente ulazne boje, a ulazna boja definira točku unutar rešetke. Budući da točka možda nije na točki rešetke, vrijednosti rešetke moraju se interpolirati; većina proizvoda koristi trilinearnu interpolaciju. | ![]() |
Trodimenzionalni čovjek: 3-D Man naziv je dvojice izmišljenih superheroja koji se pojavljuju u američkim stripovima u izdanju Marvel Comicsa. Prvi superheroj koji je koristio ime 3-D Man kompozit je dvojice braće, Charlesa i Hala Chandlera, a drugi je Delroy Garrett. Prvi trodimenzionalni čovjek pojavio se u Marvelovoj premijeri br. 35, koju su kreirali Roy Thomas i John Craig. | |
3DMark: 3DMark je računalni referentni alat koji je stvorio i razvio UL ,, za određivanje performansi računalnog 3D grafičkog prikazivanja i mogućnosti obrade CPU radnog opterećenja. Pokretanje 3DMarka daje rezultat 3DMark, s većim brojevima koji ukazuju na bolje performanse. Mjerna jedinica 3DMark namijenjena je davanju normaliziranih vrijednosti za usporedbu različitih hardverskih konfiguracija računala, što zagovornici kao što su igrači i ljubitelji overclockinga tvrde da ukazuje na mogućnosti izvedbe krajnjeg korisnika. | |
3DMark: 3DMark je računalni referentni alat koji je stvorio i razvio UL ,, za određivanje performansi računalnog 3D grafičkog prikazivanja i mogućnosti obrade CPU radnog opterećenja. Pokretanje 3DMarka daje rezultat 3DMark, s većim brojevima koji ukazuju na bolje performanse. Mjerna jedinica 3DMark namijenjena je davanju normaliziranih vrijednosti za usporedbu različitih hardverskih konfiguracija računala, što zagovornici kao što su igrači i ljubitelji overclockinga tvrde da ukazuje na mogućnosti izvedbe krajnjeg korisnika. | |
3DMark: 3DMark je računalni referentni alat koji je stvorio i razvio UL ,, za određivanje performansi računalnog 3D grafičkog prikazivanja i mogućnosti obrade CPU radnog opterećenja. Pokretanje 3DMarka daje rezultat 3DMark, s većim brojevima koji ukazuju na bolje performanse. Mjerna jedinica 3DMark namijenjena je davanju normaliziranih vrijednosti za usporedbu različitih hardverskih konfiguracija računala, što zagovornici kao što su igrači i ljubitelji overclockinga tvrde da ukazuje na mogućnosti izvedbe krajnjeg korisnika. | |
Trodimenzionalno podudaranje: U matematičkoj disciplini teorije grafova, trodimenzionalno podudaranje je generalizacija dvodijelnog podudaranja s 3-dijelnim hipergrafima. Pronalaženje najvećeg trodimenzionalnog podudaranja poznati je NP-težak problem u teoriji računalne složenosti. | ![]() |
3. morsko krilo zrakoplova: 3. morsko zrakoplovno krilo glavna je zrakoplovna jedinica zapadne obale američkog marinskog korpusa. Sjedište joj je u zračnoj stanici Marine Corps Miramar, u San Diegu, u Kaliforniji, a pruža zrakoplovni borbeni element za I morsku ekspedicijsku silu. Krilo čine eskadrila stožera, četiri leteće skupine, zrakoplovna zapovjedno-upravljačka skupina i zrakoplovno-inženjerska skupina. | ![]() |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Minska oluja: Mine Storm je višesmjerni pucač sličan arkadnoj igri Asteroids iz 1979. godine tvrtke Atari, Inc. Objavio ga je 1982. godine General Consumer Electronics kao ugrađenu igru za sustav Vectrex. Mine Storm provodio je John Hall. | |
3D modeliranje: U 3D računalnoj grafici 3D modeliranje je postupak razvijanja matematičkog prikaza bilo koje površine predmeta u tri dimenzije pomoću specijaliziranog softvera. Proizvod se naziva 3D model . Netko tko radi s 3D modelima može se nazivati 3D umjetnikom ili 3D modelerom . 3D model se također može prikazati kao dvodimenzionalna slika kroz postupak koji se naziva 3D prikaz ili se koristi u računalnoj simulaciji fizičkih pojava. 3D model se može fizički stvoriti pomoću 3D uređaja za ispis koji tvore 2D slojeve modela s trodimenzionalnim materijalom, jedan po jedan sloj. Što se tiče razvoja igara, 3D modeliranje je samo faza u cjelokupnom procesu razvoja. | |
Kategorija: 3D grafički formati datoteka: | |
3D računalna grafika: 3D računalna grafika , ili trodimenzionalna računalna grafika, grafika je koja koristi trodimenzionalni prikaz geometrijskih podataka koji su pohranjeni u računalu za potrebe izračuna i prikazivanja 2D slika. Rezultirajuće slike mogu se pohraniti za kasniji pregled ili prikazati u stvarnom vremenu. Za razliku od 3D filma i sličnih tehnika, rezultat je dvodimenzionalan, bez iluzije da je čvrst. | |
3D modeliranje: U 3D računalnoj grafici 3D modeliranje je postupak razvijanja matematičkog prikaza bilo koje površine predmeta u tri dimenzije pomoću specijaliziranog softvera. Proizvod se naziva 3D model . Netko tko radi s 3D modelima može se nazivati 3D umjetnikom ili 3D modelerom . 3D model se također može prikazati kao dvodimenzionalna slika kroz postupak koji se naziva 3D prikaz ili se koristi u računalnoj simulaciji fizičkih pojava. 3D model se može fizički stvoriti pomoću 3D uređaja za ispis koji tvore 2D slojeve modela s trodimenzionalnim materijalom, jedan po jedan sloj. Što se tiče razvoja igara, 3D modeliranje je samo faza u cjelokupnom procesu razvoja. | |
3D računalna grafika: 3D računalna grafika , ili trodimenzionalna računalna grafika, grafika je koja koristi trodimenzionalni prikaz geometrijskih podataka koji su pohranjeni u računalu za potrebe izračuna i prikazivanja 2D slika. Rezultirajuće slike mogu se pohraniti za kasniji pregled ili prikazati u stvarnom vremenu. Za razliku od 3D filma i sličnih tehnika, rezultat je dvodimenzionalan, bez iluzije da je čvrst. | |
Stereo prikaz: Stereo prikaz je uređaj za prikaz sposoban prenijeti percepciju dubine gledatelju pomoću stereopsije za binokularni vid. | |
Uređaj s ljudskim sučeljem: Uređaj s ljudskim sučeljem ili HID vrsta je računalnog uređaja koji obično koriste ljudi koji uzima ulaz od ljudi i daje izlaz ljudima. | |
Kompjuterski miš: Računalni miš ručni je pokazivački uređaj koji otkriva dvodimenzionalno kretanje u odnosu na površinu. To se kretanje obično prevodi u kretanje pokazivača na zaslonu, što omogućuje glatku kontrolu grafičkog korisničkog sučelja računala. | ![]() |
3D film: 3D filmovi su filmovi snimljeni kako bi se stvorila iluzija trodimenzionalne čvrstoće, obično uz pomoć posebnih uređaja za gledanje. Postoje u nekom obliku od 1915. godine, ali su uglavnom bili spušteni u nišu u filmskoj industriji zbog skupog hardvera i procesa potrebnih za izradu i prikaz 3D filma i nedostatka standardiziranog formata za sve segmente filma. zabavna industrija. Unatoč tome, 3D filmovi bili su istaknuti u 1950-ima u američkoj kinematografiji, a kasnije su doživjeli svjetski ponovni uspon 1980-ih i 1990-ih, vođeni IMAX-ovim vrhunskim kazalištima i prostorima s temom Disneya. 3D filmovi postajali su sve uspješniji tijekom 2000-ih, dosežući vrhunac s uspjehom 3D prezentacija Avatara u prosincu 2009. godine, nakon čega su 3D filmovi opet opali. Određeni redatelji također su zauzeli više eksperimentalnih pristupa stvaranju 3D filmova, među kojima je najpoznatiji autori Jean-Luc Godard u svom filmu Zbogom jeziku . | |
Kineski presavijanje papira: Kinesko presavijanje papira ili zhezhi , umijeće je presavijanja papira koje je nastalo u srednjovjekovnoj Kini. | ![]() |
Stereoskopija: Stereoskopija je tehnika za stvaranje ili pojačavanje iluzije dubine na slici pomoću stereopsije za binokularni vid. Riječ stereoskopija potječe od grčkog στερεός (stereo uređaji) "čvrst, čvrst" i σκοπέω (skopeō) 'gledati, vidjeti'. Bilo koja stereoskopska slika naziva se stereogramom . Izvorno, stereogram se odnosio na par stereo slika koje su se mogle gledati pomoću stereoskopa. | ![]() |
Stereoskopija: Stereoskopija je tehnika za stvaranje ili pojačavanje iluzije dubine na slici pomoću stereopsije za binokularni vid. Riječ stereoskopija potječe od grčkog στερεός (stereo uređaji) "čvrst, čvrst" i σκοπέω (skopeō) 'gledati, vidjeti'. Bilo koja stereoskopska slika naziva se stereogramom . Izvorno, stereogram se odnosio na par stereo slika koje su se mogle gledati pomoću stereoskopa. | ![]() |
Stereoskopija: Stereoskopija je tehnika za stvaranje ili pojačavanje iluzije dubine na slici pomoću stereopsije za binokularni vid. Riječ stereoskopija potječe od grčkog στερεός (stereo uređaji) "čvrst, čvrst" i σκοπέω (skopeō) 'gledati, vidjeti'. Bilo koja stereoskopska slika naziva se stereogramom . Izvorno, stereogram se odnosio na par stereo slika koje su se mogle gledati pomoću stereoskopa. | ![]() |
Kružni graf: Kružni grafikon je kružna statistička grafika koja je podijeljena na kriške radi ilustracije brojčanog omjera. U tortnom grafikonu duljina luka svake kriške proporcionalna je količini koju predstavlja. Iako je naziv dobio zbog sličnosti s pitom koja je narezana, postoje različitosti u načinu na koji se može predstaviti. Najraniji poznati kružni grafikon općenito se pripisuje Statističkom brevijaru Williama Playfaira iz 1801. | ![]() |
Puni nagib! Pinball: Puni nagib! Pinball je fliper video igra koju je razvio Cinematronics, a izdao Maxis 1995. godine. Sadrži unaprijed prikazane 3D grafike i tri stola - Space Cadet , Skulduggery i Dragon's Keep . Na svakom stolu sa strane se nalaze zasloni koji prikazuju rezultat igrača, broj lopte, broj igrača, zaslon za razne informacije i sliku specifičnu za stol. | ![]() |
Skupine točaka u tri dimenzije: U geometriji, točka skupina u tri dimenzije je izometriji skupina u tri dimenzije koje ostavlja podrijetlo fiksni ili prema tome, jedan izometriji grupu kugli. To je podskupina ortogonalne skupine O (3), skupine svih izometrija kojima ishodište ostaje fiksno, ili, prema tome, skupine ortogonalnih matrica. Sam O (3) podskupina je euklidske skupine E (3) svih izometrija. | |
3D ispis: 3D tisak ili proizvodnja aditiva je izrada trodimenzionalnog objekta iz CAD modela ili digitalnog 3D modela. Pojam "3D tisak" može se odnositi na različite procese u kojima se materijal taloži, spaja ili učvršćuje pod računalnim nadzorom kako bi se stvorio trodimenzionalni objekt, s materijalom koji se zbraja, obično sloj po sloj. | ![]() |
3D ispis: 3D tisak ili proizvodnja aditiva je izrada trodimenzionalnog objekta iz CAD modela ili digitalnog 3D modela. Pojam "3D tisak" može se odnositi na različite procese u kojima se materijal taloži, spaja ili učvršćuje pod računalnim nadzorom kako bi se stvorio trodimenzionalni objekt, s materijalom koji se zbraja, obično sloj po sloj. | ![]() |
Građevinski 3D tisak: Građevinski 3D tisak (c3Dp) ili 3D građevinski tisak (3DCP) odnosi se na različite tehnologije koje koriste 3D tisak kao osnovnu metodu za izradu zgrada ili građevinskih komponenata. Također se koriste alternativni izrazi, kao što su aditivna konstrukcija, autonomni robotizirani građevinski sustav (ARCS), proizvodnja aditiva velikih razmjera (LSAM) ili konstrukcija slobodnog oblika (FC), također koji se odnose na podskupine, poput „3D betona", koristi se za pozivanje na tehnologije ekstrudiranja betona. Postoje razne metode 3D tiska koje se koriste u građevinskim razmjerima, a glavne su ekstruzija, vezivanje prahom i aditivno zavarivanje. 3D tisak u građevinskim razmjerima imat će širok spektar primjena u privatnom, komercijalnom, industrijskom i javnom sektoru. Potencijalne prednosti ovih tehnologija uključuju bržu izgradnju, niže troškove rada, povećanu složenost i / ili točnost, veću integraciju funkcija i manje proizvedenog otpada. | |
Građevinski 3D tisak: Građevinski 3D tisak (c3Dp) ili 3D građevinski tisak (3DCP) odnosi se na različite tehnologije koje koriste 3D tisak kao osnovnu metodu za izradu zgrada ili građevinskih komponenata. Također se koriste alternativni izrazi, kao što su aditivna konstrukcija, autonomni robotizirani građevinski sustav (ARCS), proizvodnja aditiva velikih razmjera (LSAM) ili konstrukcija slobodnog oblika (FC), također koji se odnose na podskupine, poput „3D betona", koristi se za pozivanje na tehnologije ekstrudiranja betona. Postoje razne metode 3D tiska koje se koriste u građevinskim razmjerima, a glavne su ekstruzija, vezivanje prahom i aditivno zavarivanje. 3D tisak u građevinskim razmjerima imat će širok spektar primjena u privatnom, komercijalnom, industrijskom i javnom sektoru. Potencijalne prednosti ovih tehnologija uključuju bržu izgradnju, niže troškove rada, povećanu složenost i / ili točnost, veću integraciju funkcija i manje proizvedenog otpada. | |
3D ispis: 3D tisak ili proizvodnja aditiva je izrada trodimenzionalnog objekta iz CAD modela ili digitalnog 3D modela. Pojam "3D tisak" može se odnositi na različite procese u kojima se materijal taloži, spaja ili učvršćuje pod računalnim nadzorom kako bi se stvorio trodimenzionalni objekt, s materijalom koji se zbraja, obično sloj po sloj. | ![]() |
3D ispis: 3D tisak ili proizvodnja aditiva je izrada trodimenzionalnog objekta iz CAD modela ili digitalnog 3D modela. Pojam "3D tisak" može se odnositi na različite procese u kojima se materijal taloži, spaja ili učvršćuje pod računalnim nadzorom kako bi se stvorio trodimenzionalni objekt, s materijalom koji se zbraja, obično sloj po sloj. | ![]() |
3D ispis: 3D tisak ili proizvodnja aditiva je izrada trodimenzionalnog objekta iz CAD modela ili digitalnog 3D modela. Pojam "3D tisak" može se odnositi na različite procese u kojima se materijal taloži, spaja ili učvršćuje pod računalnim nadzorom kako bi se stvorio trodimenzionalni objekt, s materijalom koji se zbraja, obično sloj po sloj. | ![]() |
3D projekcija: 3D projekcija je tehnika dizajna koja se koristi za prikaz trodimenzionalnog (3D) objekta na dvodimenzionalnoj (2D) površini. Te se projekcije oslanjaju na vizualnu perspektivu i analizu aspekata za projektiranje složenog objekta za mogućnost gledanja na jednostavnijoj ravni. Ovim konceptom proširenja 2D geometrije na 3D svladao je Heron Aleksandrijski u prvom stoljeću. Heron bi se mogao nazvati ocem 3D-a. 3D projekcija osnova je koncepta za računalnu grafiku koji simulira protoke fluida kako bi imitirao realne efekte. Grupa ILM Lucas Films zaslužna je za uvođenje koncepta. Godine 1982. prva digitalna računalno generirana sekvenca za filmsku datoteku bila je u: Zvjezdane staze II: Kanov gnjev. Patent iz 1984. godine koji se odnosi na ovaj koncept napisao je William E Masters, "Računalno automatizirani proizvodni postupak i sustav" US4665492A koristeći masne čestice za izradu čaše. Proces taloženja čestica jedna je od tehnologija 3D ispisa. | ![]() |
3D carstva: 3D Realms Entertainment ApS izdavač je video igara sa sjedištem u Aalborgu u Danskoj. Scott Miller osnovao je tvrtku u roditeljskom domu u Garlandu u Teksasu u Sjedinjenim Državama 1987. godine kao Apogee Software Productions kako bi objavio svoju igru Kingdom of Kroz . Osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća tvrtka je popularizirala shareware model distribucije video igara i stvorila uspješne franšize igara, poput Duke Nukem . Apogee je trgovačko ime 3D Realms usvojio 1996 .; ime i logotip "Apogee Software" prodani su Terryju Nagyu 2008. godine, pomoću čega je osnovao Apogee Software, LLC. | ![]() |
3D prikaz: 3D prikaz je postupak 3D računalne grafike pretvaranja 3D modela u 2D slike na računalu. 3D prikazi mogu uključivati fotorealistične efekte ili ne-fotorealističke stilove. | |
3D skeniranje: 3D skeniranje postupak je analize predmeta ili okoliša iz stvarnog svijeta radi prikupljanja podataka o njegovom obliku i eventualno njegovom izgledu. Prikupljeni podaci tada se mogu koristiti za izradu digitalnih 3D modela. | |
3D skeniranje: 3D skeniranje postupak je analize predmeta ili okoliša iz stvarnog svijeta radi prikupljanja podataka o njegovom obliku i eventualno njegovom izgledu. Prikupljeni podaci tada se mogu koristiti za izradu digitalnih 3D modela. | |
Čuvar zaslona: Čuvar zaslona je računalni program koji zaslon slijepi ili ga ispunjava pokretnim slikama ili uzorcima kada računalo već duže vrijeme ne radi. Izvorna svrha čuvara zaslona bila je spriječiti izgaranje fosfora na CRT i plazma računalnim monitorima. Iako moderni monitori nisu osjetljivi na ovaj problem, čuvari zaslona i dalje se koriste u druge svrhe. Čuvari zaslona često se postavljaju tako da nude osnovni nivo sigurnosti, zahtijevajući lozinku za ponovni pristup uređaju. Neki čuvari zaslona koriste inače neiskorištene računalne resurse za obavljanje korisnih poslova, poput obrade za distribuirane računalne projekte. | ![]() |
Čuvar zaslona: Čuvar zaslona je računalni program koji zaslon slijepi ili ga ispunjava pokretnim slikama ili uzorcima kada računalo već duže vrijeme ne radi. Izvorna svrha čuvara zaslona bila je spriječiti izgaranje fosfora na CRT i plazma računalnim monitorima. Iako moderni monitori nisu osjetljivi na ovaj problem, čuvari zaslona i dalje se koriste u druge svrhe. Čuvari zaslona često se postavljaju tako da nude osnovni nivo sigurnosti, zahtijevajući lozinku za ponovni pristup uređaju. Neki čuvari zaslona koriste inače neiskorištene računalne resurse za obavljanje korisnih poslova, poput obrade za distribuirane računalne projekte. | ![]() |
3. signalna brigada (Sjedinjene Države): 3. signalna brigada američke vojske bila je element III korpusa. Sjedište je imalo u Fort Hoodu u Teksasu, ali je deaktivirano 15. travnja 2008. u sklopu transformacije američke vojske u modularnu strukturu snaga. Treća signalna brigada ima povijest inaktivacija i reaktivacija još od formiranja jedinice 1946. godine. | ![]() |
3. signalna brigada (Sjedinjene Države): 3. signalna brigada američke vojske bila je element III korpusa. Sjedište je imalo u Fort Hoodu u Teksasu, ali je deaktivirano 15. travnja 2008. u sklopu transformacije američke vojske u modularnu strukturu snaga. Treća signalna brigada ima povijest inaktivacija i reaktivacija još od formiranja jedinice 1946. godine. | ![]() |
Virtualna stvarnost: Virtualna stvarnost ( VR ) simulirano je iskustvo koje može biti slično ili potpuno različito od stvarnog svijeta. Primjene virtualne stvarnosti uključuju zabavu i obrazovanje. Druge različite vrste tehnologija u VR-stilu uključuju proširenu stvarnost i miješanu stvarnost, koje se ponekad nazivaju proširena stvarnost ili XR. | ![]() |
Lokalizacija 3D zvuka: Lokalizacija 3D zvuka odnosi se na akustičnu tehnologiju koja se koristi za lociranje izvora zvuka u trodimenzionalnom prostoru. Mjesto izvora obično se određuje prema smjeru dolaznih zvučnih valova i udaljenosti između izvora i senzora. Uključuje dizajn strukture senzora i tehnike obrade signala. | |
3D rekonstrukcija zvuka: 3D rekonstrukcija zvuka je primjena tehnika rekonstrukcije na tehnologiju 3D lokalizacije zvuka. Ove metode rekonstrukcije trodimenzionalnog zvuka koriste se za ponovno stvaranje zvukova koji odgovaraju prirodnom okruženju i pružanje prostornih znakova izvora zvuka. Također vide primjene u stvaranju 3D vizualizacija na zvučnom polju koje uključuju fizičke aspekte zvučnih valova, uključujući smjer, pritisak i intenzitet. Ova se tehnologija koristi u zabavi za reprodukciju izvedbe uživo putem računalnih zvučnika. Ta se tehnologija također koristi u vojnim aplikacijama za određivanje mjesta izvora zvuka. Rekonstrukcija zvučnih polja također je primjenjiva na medicinsko snimanje za mjerenje točaka na ultrazvuku. | |
Stereoskopija: Stereoskopija je tehnika za stvaranje ili pojačavanje iluzije dubine na slici pomoću stereopsije za binokularni vid. Riječ stereoskopija potječe od grčkog στερεός (stereo uređaji) "čvrst, čvrst" i σκοπέω (skopeō) 'gledati, vidjeti'. Bilo koja stereoskopska slika naziva se stereogramom . Izvorno, stereogram se odnosio na par stereo slika koje su se mogle gledati pomoću stereoskopa. | ![]() |
3d studio: 3d studio može se odnositi na:
| |
3d studio: 3d studio može se odnositi na:
| |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Majica: Majica ili majica je stil košulje od tkanine nazvan po T obliku tijela i rukava. Tradicionalno ima kratke rukave i okrugli izrez, poznat kao vrat posade , kojem nedostaje ovratnik. Majice su uglavnom izrađene od rastezljive, lagane i jeftine tkanine i lako se čiste. | |
Utah čajnik: Čajnik Utah ili čajnik Newell 3D je testni model koji je postao standardni referentni objekt i šala u zajednici računalne grafike. Riječ je o matematičkom modelu običnog čajnika marke Melitta koji se čini čvrstim, cilindričnim i djelomično konveksnim. Korištenje modela čajnika smatra se 3D ekvivalentom "Zdravo, svijet!" program, način za stvaranje jednostavne 3D scene s pomalo složenim modelom koji djeluje kao osnovna geometrija za scenu s postavkama svjetla. Neke programske knjižnice, kao što je OpenGL Utility Toolkit, čak imaju i funkcije posvećene crtanju čajnika. | ![]() |
3D film: 3D filmovi su filmovi snimljeni kako bi se stvorila iluzija trodimenzionalne čvrstoće, obično uz pomoć posebnih uređaja za gledanje. Postoje u nekom obliku od 1915. godine, ali su uglavnom bili spušteni u nišu u filmskoj industriji zbog skupog hardvera i procesa potrebnih za izradu i prikaz 3D filma i nedostatka standardiziranog formata za sve segmente filma. zabavna industrija. Unatoč tome, 3D filmovi bili su istaknuti u 1950-ima u američkoj kinematografiji, a kasnije su doživjeli svjetski ponovni uspon 1980-ih i 1990-ih, vođeni IMAX-ovim vrhunskim kazalištima i prostorima s temom Disneya. 3D filmovi postajali su sve uspješniji tijekom 2000-ih, dosežući vrhunac s uspjehom 3D prezentacija Avatara u prosincu 2009. godine, nakon čega su 3D filmovi opet opali. Određeni redatelji također su zauzeli više eksperimentalnih pristupa stvaranju 3D filmova, među kojima je najpoznatiji autori Jean-Luc Godard u svom filmu Zbogom jeziku . | |
3D krpelj-tac: 3D tic-tac-toe , poznat i pod trgovačkim nazivom Qubic , apstraktna je strateška igra na ploči, uglavnom za dva igrača. Konceptom je sličan tradicionalnom krpeljom, ali igra se u kubičnom nizu stanica, obično 4x4x4. Igrači naizmjence stavljaju svoje markere u prazne ćelije niza. Pobjeđuje prvi igrač koji je zaredom postigao četiri vlastita biljega. Dobitni red može biti vodoravan, okomit ili dijagonalan na jednoj ploči kao u pravilnom tik-taku, ili okomito u stupcu ili dijagonalna linija kroz četiri ploče. | ![]() |
3D televizija: 3D televizija ( 3DTV ) je televizija koja gledatelju prenosi percepciju dubine koristeći tehnike kao što su stereoskopski prikaz, prikaz u više prikaza, dubina 2D plus ili bilo koji drugi oblik 3D prikaza. Većina modernih 3D televizora koristi 3D sustav s aktivnim zatvaračem ili polarizirani 3D sustav, a neki su autostereoskopski bez potrebe za naočalama. Od 2019. godine većina 3D televizora i usluga više nije dostupna. | ![]() |
Euklidski vektor: U matematici, fizici i inženjerstvu, euklidski vektor ili jednostavno vektor je geometrijski objekt koji ima veličinu i smjer. Vektori se mogu dodati ostalim vektorima prema vektorskoj algebri. Euklidov vektor često je prikazan zrakom ili grafički kao strelica koja povezuje početnu točku A s završnom točkom B i označena sa . | ![]() |
Stereoskopsko kodiranje video zapisa: 3D kodiranje video zapisa jedna je od faza obrade koja je potrebna za manifestiranje stereoskopskog sadržaja u kući. Tri su tehnike koje se koriste za postizanje stereoskopskog video zapisa:
| |
Upravitelj prozora za komponiranje: Upravitelj prozora za sastavljanje ili kompozitor je upravitelj prozora koji aplikacijama pruža međuspremnik izvan zaslona za svaki prozor. Upravitelj prozora sastavlja međuspremnike prozora u sliku koja predstavlja zaslon i zapisuje rezultat u memoriju zaslona. | |
Pojmovnik računalne grafike: Ovo je rječnik pojmova koji se odnose na računalnu grafiku. | |
Trodimenzionalne bitke WorldRunnera: Trodimenzionalne bitke WorldRunnera , izvorno objavljene u Japanu pod nazivom Tobidase Daisakusen , videoigra je na trećem licu iz 1987. godine koja je razvila i objavila Square za sustav obiteljskih računalskih diskova. Kasnije je prebačen u format patrone i objavljen od strane Acclaim za Nintendo Entertainment System. | ![]() |
Trodimenzionalne bitke WorldRunnera: Trodimenzionalne bitke WorldRunnera , izvorno objavljene u Japanu pod nazivom Tobidase Daisakusen , videoigra je na trećem licu iz 1987. godine koja je razvila i objavila Square za sustav obiteljskih računalskih diskova. Kasnije je prebačen u format patrone i objavljen od strane Acclaim za Nintendo Entertainment System. | ![]() |
3D XPoint: 3D XPoint je tehnologija hlapljive memorije (NVM) koju su zajednički razvili Intel i Micron Technology. Najavljen je u srpnju 2015. godine, a dostupan je na otvorenom tržištu pod robnom markom Optane (Intel) od travnja 2017. Pohrana bitova temelji se na promjeni skupnog otpora, zajedno sa složenim nizom pristupa podacima s više mreža. Početne cijene manje su od dinamičke memorije s slučajnim pristupom (DRAM), ali više od flash memorije. | ![]() |
Arhitektonski prikaz: Arhitektonski prikaz , arhitektonska ilustracija ili arhitektonska vizualizacija umjetnost je stvaranja trodimenzionalnih slika ili animacija koje prikazuju atribute predloženog arhitektonskog dizajna. | ![]() |
3dcart (softver): 3dcart je privatna tehnološka tvrtka koja razvija softver za e-trgovinu za tvrtke. Tvrtka je osnovana 1997. godine sa sjedištem u Tamarcu, FL. 3dcart razvija aplikaciju za elektroničku trgovinu za internetske trgovine i sustave maloprodajnih mjesta. | |
3Deep: 3Deep su bili soul-pop glazbeni dječački sastav sastavljen od američkih glumaca Eddieja Cibriana i Joshua Morrowa te kanadskog pjevača CJ Huyera. | |
Kriomikroskopija prijenosne elektrone: Prijenosna elektronska kriomikroskopija ( CryoTEM ), obično poznata kao krio-EM , oblik je kriogene elektronske mikroskopije, točnije vrsta prijenosne elektronske mikroskopije (TEM) gdje se uzorak proučava na kriogenim temperaturama. Cryo-EM stječe popularnost u strukturnoj biologiji. | ![]() |
Trostruki DES: U kriptografiji je Triple DES , službeno algoritam trostrukog šifriranja podataka , blok šifra simetričnog ključa, koji primjenjuje algoritam DES šifre tri puta na svaki blok podataka. 56-bitni ključ Standarda za šifriranje podataka (DES) više se ne smatra primjerenim suvremenim kriptoanalitičkim tehnikama i superračunarskoj snazi. Međutim, prilagođena verzija DES-a, Triple DES (3DES), koristi isti algoritam za stvaranje sigurnije enkripcije. | |
3dfx interaktivni: 3dfx Interactive bila je tvrtka sa sjedištem u San Joseu u Kaliforniji, osnovana 1994. godine, koja se specijalizirala za proizvodnju jedinica za obradu 3D grafike, a kasnije i grafičkih kartica. Bio je pionir na tom polju od kasnih 1990-ih do 2000. | ![]() |
Klizanje (API): Glide je API za 3D grafiku koji je razvio 3dfx Interactive za svoje kartice akceleratora Voodoo Graphics 3D. Iako je izvorno započeo kao vlastiti API, kasnije ga je otvorio 3dfx. Bilo je posvećeno prikazivanju performansi, podržavajući prvenstveno mapiranje geometrije i teksture, u formatima podataka identičnim onima koji se interno koriste na njihovim karticama. Široko usvajanje 3Dfxa dovelo je do toga da se Glide intenzivno koristi krajem 1990-ih, ali daljnje usavršavanje Microsoftova Direct3D i pojava punih implementacija OpenGL-a od drugih dobavljača grafičkih kartica, uz sve veću raznolikost u 3D hardveru, na kraju su doveli do toga da je postao suvišan. | |
3dfx interaktivni: 3dfx Interactive bila je tvrtka sa sjedištem u San Joseu u Kaliforniji, osnovana 1994. godine, koja se specijalizirala za proizvodnju jedinica za obradu 3D grafike, a kasnije i grafičkih kartica. Bio je pionir na tom polju od kasnih 1990-ih do 2000. | ![]() |
Vudu 5: Voodoo 5 je posljednja i najsnažnija linija grafičkih kartica koju je 3dfx Interactive objavio. Svi su se članovi obitelji temeljili na grafičkom procesoru VSA-100. Na tržište su izašli samo jednočipni Voodoo 4 4500 i dvočipov Voodoo 5 5500. | ![]() |
3dfx interaktivni: 3dfx Interactive bila je tvrtka sa sjedištem u San Joseu u Kaliforniji, osnovana 1994. godine, koja se specijalizirala za proizvodnju jedinica za obradu 3D grafike, a kasnije i grafičkih kartica. Bio je pionir na tom polju od kasnih 1990-ih do 2000. | ![]() |
3dfx interaktivni: 3dfx Interactive bila je tvrtka sa sjedištem u San Joseu u Kaliforniji, osnovana 1994. godine, koja se specijalizirala za proizvodnju jedinica za obradu 3D grafike, a kasnije i grafičkih kartica. Bio je pionir na tom polju od kasnih 1990-ih do 2000. | ![]() |
3dfx interaktivni: 3dfx Interactive bila je tvrtka sa sjedištem u San Joseu u Kaliforniji, osnovana 1994. godine, koja se specijalizirala za proizvodnju jedinica za obradu 3D grafike, a kasnije i grafičkih kartica. Bio je pionir na tom polju od kasnih 1990-ih do 2000. | ![]() |
Klizanje (API): Glide je API za 3D grafiku koji je razvio 3dfx Interactive za svoje kartice akceleratora Voodoo Graphics 3D. Iako je izvorno započeo kao vlastiti API, kasnije ga je otvorio 3dfx. Bilo je posvećeno prikazivanju performansi, podržavajući prvenstveno mapiranje geometrije i teksture, u formatima podataka identičnim onima koji se interno koriste na njihovim karticama. Široko usvajanje 3Dfxa dovelo je do toga da se Glide intenzivno koristi krajem 1990-ih, ali daljnje usavršavanje Microsoftova Direct3D i pojava punih implementacija OpenGL-a od drugih dobavljača grafičkih kartica, uz sve veću raznolikost u 3D hardveru, na kraju su doveli do toga da je postao suvišan. | |
3dfx interaktivni: 3dfx Interactive bila je tvrtka sa sjedištem u San Joseu u Kaliforniji, osnovana 1994. godine, koja se specijalizirala za proizvodnju jedinica za obradu 3D grafike, a kasnije i grafičkih kartica. Bio je pionir na tom polju od kasnih 1990-ih do 2000. | ![]() |
Trodnevna milost: Three Days Grace kanadski je rock sastav osnovan u Norwoodu, Ontario 1997. godine. Sa sjedištem u Torontu, originalnu postavu benda činili su gitarist i glavni vokal Adam Gontier, bubnjar i prateći vokal Neil Sanderson te basist Brad Walst. 2003. godine Barry Stock regrutiran je za glavnog gitaristu benda, što ih čini četveročlanim bendom. 2013. Gontier je napustio bend, a zamijenio ga je vokal My Darkest Days Matt Walst, koji je ujedno i mlađi brat Brada Walsta. | |
Gamestudio: 3D GameStudio ili 3DGS je sustav za razvoj 3D računalnih igara koji korisnicima omogućuje stvaranje 3D igara i drugih aplikacija za virtualnu stvarnost i njihovo objavljivanje bez naknade. Uključuje uređivač modela / terena, uređivač nivoa, uređivač skripti / program za pronalaženje pogrešaka i dolazi s velikom kolekcijom tekstura, modela i umjetničkih djela, kao i sustav predložaka igre koji omogućuje stvaranje osnovnih pucačkih igara ili RPG-ova bez programiranja. Za složene igre ili druge aplikacije može se koristiti integrirani programski jezik Lite-C ili vanjski razvojni jezik kao što je Visual C ++ ili Borland Delphi. | ![]() |
Popis pomoćnih međudržavnih autocesta: Pomoćne međudržavne autoceste dodatni su podskup autocesta u sustavu međudržavnih autocesta Sjedinjenih Država. Pomoćne rute obično se klasificiraju kao usputne rute, koje se na jednom kraju povezuju s matičnom rutom, obilaznicama, koje se na oba kraja povezuju s roditeljskom rutom, ili obilaznicama, koje čine cjeloviti krug koji presijeca roditeljsku rutu na dva mjesta. U Sjedinjenim Državama postoje 323 pomoćne međudržave. Postoje neke rute koje se na jednom kraju povezuju s roditeljskom rutom, ali se na drugom kraju povezuju s drugom rutom; neke ih države tretiraju kao ostruge, dok ih druge tretiraju kao zaobilaznice. Slično glavnim međudržavnim autocestama, ove autoceste također udovoljavaju svim standardima međudržavnih autocesta i primaju isti postotak saveznih sredstava (90%). | ![]() |
3did: Baza podataka trodimenzionalnih interakcijskih domena ( 3did ) biološka je baza podataka koja sadrži katalog interakcija proteina i proteina za koju je poznata 3D struktura visoke rezolucije. 3did prikuplja i klasificira sve strukturne modele interakcija domena-domena u Proteinskoj banci podataka, pružajući molekularne detalje za takve interakcije. 3did koristi bazu podataka Pfam da definira položaj proteinskih domena u protein strukturi. 3did je prvi put objavljen 2005. Trenutna verzija također uključuje cjevovod za otkrivanje i bilježenje novih interakcija domena-motiv. Za svaku interakciju 3did identificira i grupira različite načine vezivanja grupiranjem sličnih sučelja u „topologije interakcije". Održavanjem neprestano ažurirane zbirke predložaka strukturnih interakcija temeljenih na domeni, 3did je referentni izvor informacija za strukturnu karakterizaciju mreža interakcija proteina. 3did se ažurira svakih šest mjeseci i dostupan je za skupno preuzimanje i pregledavanje na http://3did.irbbarcelona.org . | |
3Dlabs: 3DLABS je bila poluprovodnička tvrtka bez mogućnosti koja je izvorno razvila vrhunsku tehnologiju grafičkih čipova GLINT i PERMEDIA koja se koristila na mnogim vodećim svjetskim računalnim grafičkim karticama na CAD i DCC tržištima, uključujući vlastite Wildcat i Oxygen kartice. | ![]() |
XML: Proširivi jezik za označavanje ( XML ) jezik je za označavanje koji definira skup pravila za kodiranje dokumenata u formatu koji je čitljiv i strojno čitljiv. XML 1.0 specifikacija konzorcija za World Wide Web iz 1998. godine i nekoliko drugih srodnih specifikacija - svi oni besplatni otvoreni standardi - definiraju XML. | |
3DMark: 3DMark je računalni referentni alat koji je stvorio i razvio UL ,, za određivanje performansi računalnog 3D grafičkog prikazivanja i mogućnosti obrade CPU radnog opterećenja. Pokretanje 3DMarka daje rezultat 3DMark, s većim brojevima koji ukazuju na bolje performanse. Mjerna jedinica 3DMark namijenjena je davanju normaliziranih vrijednosti za usporedbu različitih hardverskih konfiguracija računala, što zagovornici kao što su igrači i ljubitelji overclockinga tvrde da ukazuje na mogućnosti izvedbe krajnjeg korisnika. | |
3DMark: 3DMark je računalni referentni alat koji je stvorio i razvio UL ,, za određivanje performansi računalnog 3D grafičkog prikazivanja i mogućnosti obrade CPU radnog opterećenja. Pokretanje 3DMarka daje rezultat 3DMark, s većim brojevima koji ukazuju na bolje performanse. Mjerna jedinica 3DMark namijenjena je davanju normaliziranih vrijednosti za usporedbu različitih hardverskih konfiguracija računala, što zagovornici kao što su igrači i ljubitelji overclockinga tvrde da ukazuje na mogućnosti izvedbe krajnjeg korisnika. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
3dmiX: 3dmiX je računalni program za BeOS koji prikazuje svaki zapis audio zapisa kao objekt na virtualnoj 3D zvučnoj pozornici i omogućava korisnicima da modificiraju njegovo pomicanje i glasnoću povlačenjem predmeta oko sebe. Program je prethodno nazvan 3dsound, a ujedno i Benoit's Mix po njegovom tvorcu, Benoitu Schillingsu, sada suradniku u Yahoo-u. Program se često navodi kao primjer cool aplikacije za BeOS. | |
3DML: 3DML je bio format za stvaranje trodimenzionalnih web stranica kombiniranjem građevinskih blokova slične veličine. Izumio ga je 1997. Michael Powers, koji ga je surađivao s Philipom Stephensom i razvijao dalje tijekom sljedeće četiri godine. 3DML datoteke napisane su u XML-u i mogu se isporučiti sa standardnih web poslužitelja i prikazati u pregledniku putem dodatka ili u neovisnom 3DML pregledniku pod nazivom Flatland Rover. Novo ažuriranje objavljeno je 2017. godine s ažuriranim kodom i binarnim datotekama za Windows 10. 3DML nije imao avatar ili podršku za više korisnika, za razliku od ostalih platformi tog vremena poput Active Worlds, i stoga nikada nije privukao veliku sljedbu. Bilo je dodataka za Internet Explorer, Netscape Navigator i AOL, ali ne i za Mozilla Firefox. Najnovija verzija je samostalna aplikacija za Windows. | |
3DMLW: 3DMLW je ukinut projekt otvorenog koda i označni jezik zasnovan na XML-u za predstavljanje interaktivnog 3D i 2D sadržaja na World Wide Webu. | |
3D Movie Maker: 3D Movie Maker dječji je računalni program koji je razvila podružnica tvrtke Microsoft Kids za Microsoft Kids 1995. godine. Korištenjem programa korisnici mogu snimati filmove postavljanjem 3D likova i rekvizita u unaprijed prikazana okruženja, kao i dodavanjem radnji, zvučnih efekata, glazbe, teksta , govor i specijalni efekti. Filmovi se zatim spremaju u format datoteke .3 mm. | ![]() |
3DNow !: 3DSada! je proširenje skupa uputa x86 koji je razvio Advanced Micro Devices (AMD). Dodaje upute za više podataka s jednom naredbom (SIMD) osnovnom skupu x86 naredbi, omogućujući mu izvođenje vektorske obrade, što poboljšava performanse mnogih grafički intenzivnih aplikacija. Prvi mikroprocesor koji je implementirao 3DNow bio je AMD K6-2, koji je predstavljen 1998. Kada je aplikacija bila prikladna, to je povećalo brzinu za oko 2–4 puta. | |
3DNow !: 3DSada! je proširenje skupa uputa x86 koji je razvio Advanced Micro Devices (AMD). Dodaje upute za više podataka s jednom naredbom (SIMD) osnovnom skupu x86 naredbi, omogućujući mu izvođenje vektorske obrade, što poboljšava performanse mnogih grafički intenzivnih aplikacija. Prvi mikroprocesor koji je implementirao 3DNow bio je AMD K6-2, koji je predstavljen 1998. Kada je aplikacija bila prikladna, to je povećalo brzinu za oko 2–4 puta. | |
3DO: 3DO se može odnositi na:
| |
3DO Blaster: 3DO Blaster dodatak je koji je proizveo Creative Labs i dizajniran je da kompatibilnim računalima sa sustavom Windows omogući igranje igara za 3DO Interaktivni više igrača. To je ISA kompatibilna kartica u punoj veličini i za razliku od ostalih takvih dodataka, ne oponaša 3DO sustav, već je uključena cijela logička ploča cijelog sustava, a ulaz (kontroleri) i izlaz preusmjereni su na računalo. | |
3dr modeli: 3dr Models je najveća svjetska tvrtka za izradu modela, koju je 1989. godine osnovao libanski državljanin Dani Antoun Bterrani. Tvrtka pod različitim krovom od 18.000 četvornih metara gradi različite vrste maketa, arhitektonskih, industrijskih brodskih i mehaničkih. radionica. | |
3D carstva: 3D Realms Entertainment ApS izdavač je video igara sa sjedištem u Aalborgu u Danskoj. Scott Miller osnovao je tvrtku u roditeljskom domu u Garlandu u Teksasu u Sjedinjenim Državama 1987. godine kao Apogee Software Productions kako bi objavio svoju igru Kingdom of Kroz . Osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća tvrtka je popularizirala shareware model distribucije video igara i stvorila uspješne franšize igara, poput Duke Nukem . Apogee je trgovačko ime 3D Realms usvojio 1996 .; ime i logotip "Apogee Software" prodani su Terryju Nagyu 2008. godine, pomoću čega je osnovao Apogee Software, LLC. | ![]() |
Nintendo 3DS: Nintendo 3DS ručna je igraća konzola koju je proizveo Nintendo. Sustav je najavljen u ožujku 2010. godine, a službeno je predstavljen na E3 2010 kao nasljednik Nintendo DS-a. Sustav ima povratnu kompatibilnost sa starijim Nintendo DS video igrama. Kao konzola osme generacije, glavni joj je konkurent bio Sonyjev PlayStation Vita. | ![]() |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
3ds (višeznačna odrednica): 3DS se odnosi na:
| |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Softver sustava Nintendo 3DS: Softver sustava Nintendo 3DS bio je skup ažuriranih verzija firmvera i softverskog sučelja na Nintendo 3DS obitelji konzola za video igre. Ažuriranja koja se preuzimaju putem internetske veze sustava, omogućuju Nintendu dodavanje i uklanjanje značajki i softvera. Sva ažuriranja uključuju i sve promjene u odnosu na prethodna ažuriranja. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Popis igara virtualne konzole za Nintendo 3DS (Sjeverna Amerika): Ovo je popis igara Virtual Console koje su dostupne na Nintendo 3DS u Sjevernoj Americi. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , nekada 3D Studio i 3D Studio Max , profesionalni je program 3D računalne grafike za izradu 3D animacija, modela, igara i slika. Razvili su ga i proizveli Autodesk Media and Entertainment. Ima mogućnosti modeliranja i fleksibilnu arhitekturu dodataka i mora se koristiti na platformi Microsoft Windows. Često ga koriste programeri video igara, mnogi TV komercijalni studiji i arhitektonski studiji za vizualizaciju. Također se koristi za filmske efekte i pre-vizualizaciju filma. Za svoje alate za modeliranje i animaciju, najnovija verzija 3ds Max također sadrži sjenčiće, dinamičku simulaciju, sustave čestica, radiozitet, normalno stvaranje i prikazivanje karata, globalno osvjetljenje, prilagodljivo korisničko sučelje, nove ikone i vlastiti skriptni jezik. | |
3dvia: 3DVIA je marka Dassault Systèmes koja je usmjerena na razvoj 3D alata za autorizaciju, objavljivanje i hosting za profesionalna i potrošačka tržišta. Proizvodi tvrtke usmjereni su na profesionalce u proizvodnji, dizajnu i marketingu. | |
3dvia: 3DVIA je marka Dassault Systèmes koja je usmjerena na razvoj 3D alata za autorizaciju, objavljivanje i hosting za profesionalna i potrošačka tržišta. Proizvodi tvrtke usmjereni su na profesionalce u proizvodnji, dizajnu i marketingu. | |
Trodimenzionalni virtualni turizam: 3DVT je realistična 3D geovizualizacija virtualnih okruženja koja korisniku omogućuje istraživanje fizičkih mjesta bez fizičkog putovanja. 3DVT obično kreira virtualnu turneju koja koristi 3D modele i 2D panoramske slike, slijed hiperpovezanih mirnih ili video slika i modele iz stvarnog svijeta temeljene na slikama, s dodatnim elementima poput zvučnih efekata, glazbe, pripovijedanja i teksta. Za razliku od stvarnog turizma, 3DVT-u se pristupa putem pametnog telefona ili računala. Cilj mu je dočarati iskustvo kretanja stvarnim mjestom bez stvarnog putovanja. | |
3DX: 3DX , poznat i kao Auxetik , bio je prva metalna metalna kočnica s otiskom u 3D i prva metalna komponenta s otiskom u 3D za vatreno oružje. Namijenjena je visoko prilagodljivoj puški AR-15. Dizajn je objavljen oko srpnja 2013. Pisač koji se koristi za njegovo ispisivanje nepoznat je, ali kočnica je stvorena metodom Direct metal sintering (DMLS) tvrtke Sintercore. Dizajniran je da ukroti odskok i pušku AR-15 pištolja komornih za NATO kalibre kalibra .223 (5,56 × 45 mm). Auxetik je Sintercore preimenovao u 3DX. | |
3D XPoint: 3D XPoint je tehnologija hlapljive memorije (NVM) koju su zajednički razvili Intel i Micron Technology. Najavljen je u srpnju 2015. godine, a dostupan je na otvorenom tržištu pod robnom markom Optane (Intel) od travnja 2017. Pohrana bitova temelji se na promjeni skupnog otpora, zajedno sa složenim nizom pristupa podacima s više mreža. Početne cijene manje su od dinamičke memorije s slučajnim pristupom (DRAM), ali više od flash memorije. | ![]() |
Virgin Media Two: Virgin Media Two , također nazvan Virgin Two , irski je besplatni televizijski kanal kojim upravlja Virgin Media Television. | |
Virgin Media Two: Virgin Media Two , također nazvan Virgin Two , irski je besplatni televizijski kanal kojim upravlja Virgin Media Television. | |
3e Escadre de Chasse: 3 e Escadre de Chasse 3 e EC ili 3. lovačko krilo borbena je formacija Lovačke brigade francuskih zračnih i svemirskih snaga. | ![]() |
Friday, January 29, 2021
Lenticular printing, 3D Life, Fat removal procedures
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A Girl from the Reeperbahn, A Girl in Australia, Poveri ma belli
Djevojka s ulice Reeperbahn: Djevojka s ulice Reeperbahn je češko-njemački glazbeni film iz 1930. godine u režiji Karla Antona, a u gl...

-
Popis manjih planeta: 4001–5000: Popis manjih planeta: 42001–43000: 42355 Tifon: 42355 Typhon je raspršeni objekt diska koji je 5. vel...
-
Popis manjih planeta: 4001–5000: Rezolucija 8K: Rezolucija 8K odnosi se na sliku ili razlučivost zaslona širine približno 8 000 piksel...
-
Kategorija: Akademsko i znanstveno objavljivanje akademskih časopisa: Američki prirodoslovac: American Naturalist je mjesečni recenzir...
No comments:
Post a Comment