Animator: Animator je umjetnik koji stvara više slika, poznatih kao okviri, koji prikazuju iluziju kretanja zvanu animacija kada se prikazuju u brzom slijedu. Animatori mogu raditi na raznim poljima, uključujući film, televiziju i video igre. Animacija je usko povezana s filmskim stvaralaštvom, a slično stvaranju filmova izuzetno je radno zahtjevno, što znači da je za najznačajnija djela potrebna suradnja nekoliko animatora. Metode stvaranja slika ili okvira za animacijski dio ovise o umjetničkim stilovima animatora i njihovom polju. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Popis igranih filmova prema crtićima: Ovo je popis kazališno puštenih igranih filmova koji se temelje na crtićima. | |
GIF: Graphics Interchange Format je bitmap format slike koji je razvio tim kod pružatelja internetskih usluga CompuServe pod vodstvom američkog informatičara Stevea Wilhitea 15. lipnja 1987. Otada je postao široko rasprostranjen na World Wide Webu zbog svoje široke podrške i prenosivost između aplikacija i operativnih sustava. | |
Računalna animacija: Računalna animacija postupak je koji se koristi za digitalno generiranje animiranih slika. Općenitiji pojam računalno generiranih slika (CGI) obuhvaća i statične scene i dinamičke slike, dok se računalna animacija odnosi samo na pokretne slike. Suvremena računalna animacija obično koristi 3D računalnu grafiku za generiranje dvodimenzionalne slike, iako se 2D računalna grafika i dalje koristi za stilsku, nisku širinu pojasa i brže prikazivanje u stvarnom vremenu. Ponekad je meta animacije računalo samo, ali ponekad i film. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Disekcija: Disekcija je raskomadavanje tijela umrle životinje ili biljke radi proučavanja njene anatomske građe. Obdukcija se koristi u patologiji i sudskoj medicini kako bi se utvrdio uzrok smrti kod ljudi. Manje seciranje biljaka i manjih životinja konzerviranih u otopini formaldehida obično se izvodi ili pokazuje na satovima biologije i prirodnih znanosti u srednjoj školi i srednjoj školi, dok opsežne disekcije trupova odraslih i djece, kako svježih, tako i konzerviranih, provodi studenti medicine na medicinskim fakultetima kao dio nastave iz predmeta poput anatomije, patologije i sudske medicine. Slijedom toga, seciranje se obično provodi u mrtvačnici ili u anatomskom laboratoriju. | |
Animirano mapiranje: Animirano mapiranje je primjena animacije, bilo računalne ili video, za dodavanje vremenske komponente na kartu koja prikazuje promjene u nekoj dimenziji. Najčešće se promjena pokazuje s vremenom, općenito u jako promijenjenom mjerilu. Primjer bi mogla biti animacija nastala nakon tsunamija 2004. godine koja pokazuje kako se valovi šire Indijskim oceanom. | |
Animirano mapiranje: Animirano mapiranje je primjena animacije, bilo računalne ili video, za dodavanje vremenske komponente na kartu koja prikazuje promjene u nekoj dimenziji. Najčešće se promjena pokazuje s vremenom, općenito u jako promijenjenom mjerilu. Primjer bi mogla biti animacija nastala nakon tsunamija 2004. godine koja pokazuje kako se valovi šire Indijskim oceanom. | |
Animirano mapiranje: Animirano mapiranje je primjena animacije, bilo računalne ili video, za dodavanje vremenske komponente na kartu koja prikazuje promjene u nekoj dimenziji. Najčešće se promjena pokazuje s vremenom, općenito u jako promijenjenom mjerilu. Primjer bi mogla biti animacija nastala nakon tsunamija 2004. godine koja pokazuje kako se valovi šire Indijskim oceanom. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Animirana narativna vinjeta: Animirana narativna vinjeta (ANV) poučna je tehnologija koja se koristi za motiviranje i olakšavanje igranja uloga, rješavanja problema i rasprave. Učitelji razvijaju ANV-ove kako bi ih prezentirali na nastavi ili na internetskom treningu. Studenti bi ih mogli stvoriti i u vježbama iskustvenog učenja. Oni pružaju računalne animacije prikaze poučljivih situacija koji potiču kritičko razmišljanje, a također mogu pružiti instrument za procjenu stavova i ponašanja. Vinjete su korištene za podučavanje matematike i znanosti, upravljačkih vještina, rješavanja problema i obrazovanja likova. | |
Avena sterilis: Avena sterilis vrsta je korova trave, a sjeme joj je jestivo. | |
Popis čudovišta iz drugog izdanja Naprednih tamnica i zmajeva: Ovo je popis čudovišta 2. izdanja Advanced Dungeons & Dragons , važnog elementa te igre uloga. Ovaj popis uključuje samo čudovišta iz službenih dodataka Advanced Dungeons & Dragons 2nd Edition koje je objavila TSR, Inc. ili Wizards of the Coast, a ne licencirani ili nelicencirani proizvodi trećih strana kao što su video igre ili nelicencirani priručnici Advanced Dungeons & Dragons 2nd Edition. | |
Pedagoški agent: Pedagoški agent koncept je posuđen iz informatike i umjetne inteligencije i primijenjen na obrazovanje, obično kao dio inteligentnog sustava podučavanja (ITS). To je simulirano ljudsko sučelje između učenika i sadržaja u obrazovnom okruženju. Pedagoški agent osmišljen je za modeliranje vrste interakcija između učenika i druge osobe. Mabanza i de Wet definiraju ga kao "lik koji donosi računalo koji komunicira s korisnikom na društveno angažiran način". Pedagoškom agentu mogu se dodijeliti različite uloge u okruženju za učenje, poput mentora ili kolege koji uče, ovisno o željenoj svrsi agenta. "Agent tutor igra ulogu učitelja, dok agent koji podučava ulogu ulogu pratitelja u učenju". | |
Animirani politički crtići: Animirani politički crtići evolucija su uredničkog crtića. Animirani politički crtići obično su napisani u Flash-u. | |
Crtana pornografija: Animirana pornografija predstavlja prikaz ilustriranih ili animiranih izmišljenih crtanih likova u erotskim ili seksualnim situacijama. Animirani crtani pornografija ili erotska animacija podskup je šireg područja animacije za odrasle, a nije sve seksualno eksplicitno. | |
Animirana serija: Animirana serija skup je animiranih djela sa zajedničkim naslovom serije, obično međusobno povezanih. Te bi epizode obično trebale dijeliti iste glavne likove, neke različite sekundarne likove i osnovnu temu. Serije mogu imati konačni broj epizoda poput mini-serije, određeni kraj ili biti otvorene, bez unaprijed određenog broja epizoda. Mogu se emitirati na televiziji, prikazivati u kinima, objavljivati izravno na video ili na internetu. Poput animiranih filmova, animirane serije mogu biti najrazličitijih žanrova i mogu imati različitu demografsku ciljanu publiku, od muškaraca do žena, od djece do odraslih. | |
Animirana serija: Animirana serija skup je animiranih djela sa zajedničkim naslovom serije, obično međusobno povezanih. Te bi epizode obično trebale dijeliti iste glavne likove, neke različite sekundarne likove i osnovnu temu. Serije mogu imati konačni broj epizoda poput mini-serije, određeni kraj ili biti otvorene, bez unaprijed određenog broja epizoda. Mogu se emitirati na televiziji, prikazivati u kinima, objavljivati izravno na video ili na internetu. Poput animiranih filmova, animirane serije mogu biti najrazličitijih žanrova i mogu imati različitu demografsku ciljanu publiku, od muškaraca do žena, od djece do odraslih. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 1990-e: Prikaz LGBTQ likova u animiranim serijama 1990-ih značajno se promijenio u odnosu na prethodna desetljeća. Neke od najistaknutijih serija tijekom ovog desetljeća u kojima su bili LGBTQ likovi bili su Sailor Moon , South Park , King of the Hill , Cardcaptor Sakura i Futurama . Međutim, Revolucionarna djevojka Utena stajala je odvojeno, s istaknutim LGBTQ likovima, koje su neki nazivali jednim od najvažnijih animea devedesetih. To je jako utjecalo na kreatoricu svemira Steven , Rebeccu Sugar, nazvavši seriju koja se "poigrava semiotikom roda" koja je stvarno ostala uz nju. Uz to, tijekom ovog desetljeća premijerno su prikazani Family Guy i SpongeBob SquarePants s protagonistima LGBTQ-a u obje emisije, iako je to implicirano samo u posljednjoj emisiji. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 2000-e: Prikaz LGBTQ likova u animiranim serijama 2000. godine značajno se promijenio u odnosu na prethodno desetljeće. 1999. Simpsons i producent The Critic Mike Reiss koji su se nadali da će učiniti nešto "dobro za homoseksualnu publiku" proizveli su Queer Duck , prvu animiranu TV seriju s homoseksualnošću kao dominantnom temom. Emisija je postala relativno utjecajna nakon što je premijerno prikazana na Internetu na Icebox.com, a zatim je kasnije prikazana na Showtimeu s početkom 2000. godine, a neki su je prihvatili i u LGBTQ zajednici. Dok su se LGBTQ likovi pojavljivali u emisijama poput The Grim Adventures of Billy & Mandy , Red vs. Blue i The Boondocks , američki otac , koji je premijerno prikazan 2005. godine, imao je LGBTQ karakter kao glavni junak Roger. Iako su voditelji homoseksualnih vijesti Greg Corbin i Terry Bates ponavljali likove u emisiji, Roger, svemirski izvanzemaljac koji živi s obitelji Smith, ima dvosmislenu seksualnost. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 2010-e: Prikaz LGBTQ likova u animiranim serijama 2010. godine značajno se promijenio u odnosu na prethodno desetljeće; posebno u zapadnjačkoj animaciji. Jedna od emisija koja se navodi kao najutjecajnija za ovu promjenu u predstavljanju je Steven Universe , koju je kreirala Rebecca Sugar, a emitirala se na Cartoon Network. Kao što je GLAAD rekao u svom izvještaju za 2019.-2020., Emisija nastavlja "ići iznad i dalje što se tiče inkluzivnog pripovijedanja". 2010. su sa sobom donijele i emisije kao što su Adventure Time , The Legend of Korra i She-Ra and Princess of Power , koje su sve imale snažne LGBTQ likove. | |
Popis animiranih serija s LGBT likovima: Ovo je popis animiranih serija s lezbijskim, homoseksualnim, biseksualnim, transrodnim, interseksualnim, aseksualnim, spolno sposobnim i panseksualnim likovima, zajedno s ostalim (LGBTQ) likovima . Ovaj popis uključuje izmišljene likove u animiranim crtićima, animaciji za odrasle i animeu. Ova stranica uključuje neke od onih na popisu likova za presvlačenje u animiranim serijama. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 1990-e: Prikaz LGBTQ likova u animiranim serijama 1990-ih značajno se promijenio u odnosu na prethodna desetljeća. Neke od najistaknutijih serija tijekom ovog desetljeća u kojima su bili LGBTQ likovi bili su Sailor Moon , South Park , King of the Hill , Cardcaptor Sakura i Futurama . Međutim, Revolucionarna djevojka Utena stajala je odvojeno, s istaknutim LGBTQ likovima, koje su neki nazivali jednim od najvažnijih animea devedesetih. To je jako utjecalo na kreatoricu svemira Steven , Rebeccu Sugar, nazvavši seriju koja se "poigrava semiotikom roda" koja je stvarno ostala uz nju. Uz to, tijekom ovog desetljeća premijerno su prikazani Family Guy i SpongeBob SquarePants s protagonistima LGBTQ-a u obje emisije, iako je to implicirano samo u posljednjoj emisiji. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 2000-e: Prikaz LGBTQ likova u animiranim serijama 2000. godine značajno se promijenio u odnosu na prethodno desetljeće. 1999. Simpsons i producent The Critic Mike Reiss koji su se nadali da će učiniti nešto "dobro za homoseksualnu publiku" proizveli su Queer Duck , prvu animiranu TV seriju s homoseksualnošću kao dominantnom temom. Emisija je postala relativno utjecajna nakon što je premijerno prikazana na Internetu na Icebox.com, a zatim je kasnije prikazana na Showtimeu s početkom 2000. godine, a neki su je prihvatili i u LGBTQ zajednici. Dok su se LGBTQ likovi pojavljivali u emisijama poput The Grim Adventures of Billy & Mandy , Red vs. Blue i The Boondocks , američki otac , koji je premijerno prikazan 2005. godine, imao je LGBTQ karakter kao glavni junak Roger. Iako su voditelji homoseksualnih vijesti Greg Corbin i Terry Bates ponavljali likove u emisiji, Roger, svemirski izvanzemaljac koji živi s obitelji Smith, ima dvosmislenu seksualnost. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 2010-e: Prikaz LGBTQ likova u animiranim serijama 2010. godine značajno se promijenio u odnosu na prethodno desetljeće; posebno u zapadnjačkoj animaciji. Jedna od emisija koja se navodi kao najutjecajnija za ovu promjenu u predstavljanju je Steven Universe , koju je kreirala Rebecca Sugar, a emitirala se na Cartoon Network. Kao što je GLAAD rekao u svom izvještaju za 2019.-2020., Emisija nastavlja "ići iznad i dalje što se tiče inkluzivnog pripovijedanja". 2010. su sa sobom donijele i emisije kao što su Adventure Time , The Legend of Korra i She-Ra and Princess of Power , koje su sve imale snažne LGBTQ likove. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 2020-e: Prikaz LGBT likova u animiranim serijama 2020-ih promijenio se u odnosu na 2010-te, ubrzavajući se kao nikad prije, pogotovo kad je zapadna animacija u pitanju. Kuća sova predstavila je neke od prvih LGBTQ protagonista u Disneyevoj emisiji, dok su Kipo i Doba čudesnih zvijeri imali istaknutu homoseksualnu vezu koja ranije nije viđena u animaciji. U animaciji za odrasle Magični djevojački odred i Helluva Boss probili su se, prvi s lezbijskim glavnim junakom, a drugi s dva biseksualna lika i jednim panseksualnim likom. Međutim, 2020. godine She-Ra i princeze moći i Steven Universe Future , obje koje su imale različite LGBTQ likove, završile su. U animeu, LGBTQ likovi pojavljivali su se u raznim produkcijama, kao što su Adachi i Shimamura , Assault Lily Bouquet , Moj sljedeći život kao zloća: Sve rute vode u propast! , Interspecies Reviewers i Seton Academy: Pridružite se paketu! . | |
Animirana serija s LGBT likovima: 1990-e: Prikaz LGBTQ likova u animiranim serijama 1990-ih značajno se promijenio u odnosu na prethodna desetljeća. Neke od najistaknutijih serija tijekom ovog desetljeća u kojima su bili LGBTQ likovi bili su Sailor Moon , South Park , King of the Hill , Cardcaptor Sakura i Futurama . Međutim, Revolucionarna djevojka Utena stajala je odvojeno, s istaknutim LGBTQ likovima, koje su neki nazivali jednim od najvažnijih animea devedesetih. To je jako utjecalo na kreatoricu svemira Steven , Rebeccu Sugar, nazvavši seriju koja se "poigrava semiotikom roda" koja je stvarno ostala uz nju. Uz to, tijekom ovog desetljeća premijerno su prikazani Family Guy i SpongeBob SquarePants s protagonistima LGBTQ-a u obje emisije, iako je to implicirano samo u posljednjoj emisiji. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 2000-e: Prikaz LGBTQ likova u animiranim serijama 2000. godine značajno se promijenio u odnosu na prethodno desetljeće. 1999. Simpsons i producent The Critic Mike Reiss koji su se nadali da će učiniti nešto "dobro za homoseksualnu publiku" proizveli su Queer Duck , prvu animiranu TV seriju s homoseksualnošću kao dominantnom temom. Emisija je postala relativno utjecajna nakon što je premijerno prikazana na Internetu na Icebox.com, a zatim je kasnije prikazana na Showtimeu s početkom 2000. godine, a neki su je prihvatili i u LGBTQ zajednici. Dok su se LGBTQ likovi pojavljivali u emisijama poput The Grim Adventures of Billy & Mandy , Red vs. Blue i The Boondocks , američki otac , koji je premijerno prikazan 2005. godine, imao je LGBTQ karakter kao glavni junak Roger. Iako su voditelji homoseksualnih vijesti Greg Corbin i Terry Bates ponavljali likove u emisiji, Roger, svemirski izvanzemaljac koji živi s obitelji Smith, ima dvosmislenu seksualnost. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 2010-e: Prikaz LGBTQ likova u animiranim serijama 2010. godine značajno se promijenio u odnosu na prethodno desetljeće; posebno u zapadnjačkoj animaciji. Jedna od emisija koja se navodi kao najutjecajnija za ovu promjenu u predstavljanju je Steven Universe , koju je kreirala Rebecca Sugar, a emitirala se na Cartoon Network. Kao što je GLAAD rekao u svom izvještaju za 2019.-2020., Emisija nastavlja "ići iznad i dalje što se tiče inkluzivnog pripovijedanja". 2010. su sa sobom donijele i emisije kao što su Adventure Time , The Legend of Korra i She-Ra and Princess of Power , koje su sve imale snažne LGBTQ likove. | |
Animirana serija s LGBT likovima: 2020-e: Prikaz LGBT likova u animiranim serijama 2020-ih promijenio se u odnosu na 2010-te, ubrzavajući se kao nikad prije, pogotovo kad je zapadna animacija u pitanju. Kuća sova predstavila je neke od prvih LGBTQ protagonista u Disneyevoj emisiji, dok su Kipo i Doba čudesnih zvijeri imali istaknutu homoseksualnu vezu koja ranije nije viđena u animaciji. U animaciji za odrasle Magični djevojački odred i Helluva Boss probili su se, prvi s lezbijskim glavnim junakom, a drugi s dva biseksualna lika i jednim panseksualnim likom. Međutim, 2020. godine She-Ra i princeze moći i Steven Universe Future , obje koje su imale različite LGBTQ likove, završile su. U animeu, LGBTQ likovi pojavljivali su se u raznim produkcijama, kao što su Adachi i Shimamura , Assault Lily Bouquet , Moj sljedeći život kao zloća: Sve rute vode u propast! , Interspecies Reviewers i Seton Academy: Pridružite se paketu! . | |
Shakespeare: Animirane priče: Shakespeare: Animirane priče je serija od dvanaest polusatnih animiranih televizijskih adaptacija predstava Williama Shakespearea, izvorno emitiranih na BBC2 i S4C između 1992. i 1994. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Popis animiranih kratkih filmova: Ovo je popis animiranih kratkih filmova . Popis je organiziran prema desetljećima i godinama, a zatim i abecedno. Popis uključuje kazališne, televizijske i filmove izravnog na video s vremenom trajanja manje od 40 minuta. Za popis filmova s više od 40 minuta izvođenja pogledajte Popis animiranih igranih filmova. | |
Kratki film: Kratki film je bilo koji film koji je dovoljno kratak da se ne može smatrati igranim filmom. Akademija filmskih umjetnosti i znanosti definira kratki film kao "originalni film koji traje 40 minuta ili manje, uključujući sve zasluge". U Sjedinjenim Državama kratki filmovi uglavnom su se nazivali kratkim temama od 1920-ih do 1970-ih kada su ograničeni na dvije kolutove od 35 mm ili manje, i igrani filmovi za film od tri ili četiri koluta. " Kratko " je bila kratica za bilo koji pojam. | |
Animirana serija: Animirana serija skup je animiranih djela sa zajedničkim naslovom serije, obično međusobno povezanih. Te bi epizode obično trebale dijeliti iste glavne likove, neke različite sekundarne likove i osnovnu temu. Serije mogu imati konačni broj epizoda poput mini-serije, određeni kraj ili biti otvorene, bez unaprijed određenog broja epizoda. Mogu se emitirati na televiziji, prikazivati u kinima, objavljivati izravno na video ili na internetu. Poput animiranih filmova, animirane serije mogu biti najrazličitijih žanrova i mogu imati različitu demografsku ciljanu publiku, od muškaraca do žena, od djece do odraslih. | |
Animirani sitcom: Animirani sitcom podžanr je sitcoma koji je animiran umjesto radnje uživo koja je u nekim slučajevima usmjerena na odraslu publiku. South Park i The Simpsons dva su najdugovječnija animirana sitcoma. | |
Animirane priče iz Biblije: Animirane priče iz Biblije američka su animirana video serija u produkciji Nest Family Entertainment i Crest Animation Productions. Seriju je režirao bivši Disneyev redatelj Richard Rich, kao i scenarij serije koji je napisao Orson Scott Card, autor Enderove igre, a glazbu Lex de Azevedo, skladatelj poznat po produkciji glazbe za LDS muzički subotnji ratnik, i Hanho Heung-Up, korejski studio poznat po pružanju animacije. | |
Animirane priče iz Novog zavjeta: Animirane priče iz Novog zavjeta video je serija od 1987. do 2004. u produkciji Nest Family Entertainment i Crest Animation Productions, koja pruža dramatično prepričavanje biblijskih priča. Serija je stvorena da bude nedenominacijski kršćanski obrazovni alat za roditelje, njegovatelje i odgajatelje. | |
Popis animacijskih studija: Sljedeći popisi animacijskih studija predstavljaju sadašnje i bivše organizacije slične studijima umjetnika, ali uglavnom posvećene produkciji i distribuciji animiranih filmova. Takvi studiji mogu biti stvarni proizvodni pogoni ili pravna lica. Zemlje s najviše navedenih aktivnih studija su Japan, Sjedinjene Države, Kanada, Ujedinjeno Kraljevstvo i Južna Koreja, ali studiji se nalaze na svim kontinentima. | |
Animirane priče o svijetu: Animirane priče o svijetu animirana je serija iz 2001. godine koja se emitirala na HBO-u i S4C. Producirali su ga božićni filmovi za S4C i Channel 4. | |
Animirana serija: Animirana serija skup je animiranih djela sa zajedničkim naslovom serije, obično međusobno povezanih. Te bi epizode obično trebale dijeliti iste glavne likove, neke različite sekundarne likove i osnovnu temu. Serije mogu imati konačni broj epizoda poput mini-serije, određeni kraj ili biti otvorene, bez unaprijed određenog broja epizoda. Mogu se emitirati na televiziji, prikazivati u kinima, objavljivati izravno na video ili na internetu. Poput animiranih filmova, animirane serije mogu biti najrazličitijih žanrova i mogu imati različitu demografsku ciljanu publiku, od muškaraca do žena, od djece do odraslih. | |
Animirana serija: Animirana serija skup je animiranih djela sa zajedničkim naslovom serije, obično međusobno povezanih. Te bi epizode obično trebale dijeliti iste glavne likove, neke različite sekundarne likove i osnovnu temu. Serije mogu imati konačni broj epizoda poput mini-serije, određeni kraj ili biti otvorene, bez unaprijed određenog broja epizoda. Mogu se emitirati na televiziji, prikazivati u kinima, objavljivati izravno na video ili na internetu. Poput animiranih filmova, animirane serije mogu biti najrazličitijih žanrova i mogu imati različitu demografsku ciljanu publiku, od muškaraca do žena, od djece do odraslih. | |
Popis animiranih televizijskih serija iz 2015 .: Ovo je popis animiranih televizijskih serija koje su prvi put emitirane 2015. godine . | |
Popis animiranih televizijskih serija 2017. godine: Ovo je popis animiranih televizijskih serija koje su prvi put emitirane 2017. godine . | |
Animirana serija: Animirana serija skup je animiranih djela sa zajedničkim naslovom serije, obično međusobno povezanih. Te bi epizode obično trebale dijeliti iste glavne likove, neke različite sekundarne likove i osnovnu temu. Serije mogu imati konačni broj epizoda poput mini-serije, određeni kraj ili biti otvorene, bez unaprijed određenog broja epizoda. Mogu se emitirati na televiziji, prikazivati u kinima, objavljivati izravno na video ili na internetu. Poput animiranih filmova, animirane serije mogu biti najrazličitijih žanrova i mogu imati različitu demografsku ciljanu publiku, od muškaraca do žena, od djece do odraslih. | |
Animirana serija: Animirana serija skup je animiranih djela sa zajedničkim naslovom serije, obično međusobno povezanih. Te bi epizode obično trebale dijeliti iste glavne likove, neke različite sekundarne likove i osnovnu temu. Serije mogu imati konačni broj epizoda poput mini-serije, određeni kraj ili biti otvorene, bez unaprijed određenog broja epizoda. Mogu se emitirati na televiziji, prikazivati u kinima, objavljivati izravno na video ili na internetu. Poput animiranih filmova, animirane serije mogu biti najrazličitijih žanrova i mogu imati različitu demografsku ciljanu publiku, od muškaraca do žena, od djece do odraslih. | |
Animirana serija: Animirana serija skup je animiranih djela sa zajedničkim naslovom serije, obično međusobno povezanih. Te bi epizode obično trebale dijeliti iste glavne likove, neke različite sekundarne likove i osnovnu temu. Serije mogu imati konačni broj epizoda poput mini-serije, određeni kraj ili biti otvorene, bez unaprijed određenog broja epizoda. Mogu se emitirati na televiziji, prikazivati u kinima, objavljivati izravno na video ili na internetu. Poput animiranih filmova, animirane serije mogu biti najrazličitijih žanrova i mogu imati različitu demografsku ciljanu publiku, od muškaraca do žena, od djece do odraslih. | |
Animateur: Animateur je glazbeni profesionalac čija je uloga angažirati publiku novim ili nepoznatim oblikom glazbe, "oživljavajući" izvan onoga što se moglo očekivati u tradicionalnoj izvedbi. | |
Storyboard: Storyboard je grafički organizator koji se sastoji od ilustracija ili slika prikazanih u nizu u svrhu pre-vizualizacije filma, animacije, grafike ili interaktivnog medijskog slijeda. Postupak snimanja priča, u obliku kakav je danas poznat, razvijen je u Walt Disney Productions tijekom ranih 1930-ih, nakon nekoliko godina sličnih procesa koji su se koristili u Walt Disneyu i drugim animiranim studijima. | |
Storyboard: Storyboard je grafički organizator koji se sastoji od ilustracija ili slika prikazanih u nizu u svrhu pre-vizualizacije filma, animacije, grafike ili interaktivnog medijskog slijeda. Postupak snimanja priča, u obliku kakav je danas poznat, razvijen je u Walt Disney Productions tijekom ranih 1930-ih, nakon nekoliko godina sličnih procesa koji su se koristili u Walt Disneyu i drugim animiranim studijima. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Računalna animacija: Računalna animacija postupak je koji se koristi za digitalno generiranje animiranih slika. Općenitiji pojam računalno generiranih slika (CGI) obuhvaća i statične scene i dinamičke slike, dok se računalna animacija odnosi samo na pokretne slike. Suvremena računalna animacija obično koristi 3D računalnu grafiku za generiranje dvodimenzionalne slike, iako se 2D računalna grafika i dalje koristi za stilsku, nisku širinu pojasa i brže prikazivanje u stvarnom vremenu. Ponekad je meta animacije računalo samo, ali ponekad i film. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Animacija: Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se crtaju ili slikaju rukom na prozirnim celuloidnim pločama koje se fotografiraju i izlažu na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte poput izreza papira, lutaka ili glinenih figura. | |
Animacija-Strip-igra Hong Kong: Animation-Comic-Game Hong Kong je sajam materijalne zabave i sajam knjiga koji se fokusira na animacije, mange i igre sa sjedištem u Hong Kongu. Održava se svake godine u Kongresnom i izložbenom centru Hong Konga, obično oko kolovoza, izlažući i prodajući stripove i proizvode povezane s stripovima / animacijama / igrama. Kategorije proizvoda i usluga u ACGHK kontinuirano su se širile tijekom godina. | |
Animacija: Master: Animacija: Master je aplikacija za 3D animaciju likova koju nudi Hash, Inc. koja uključuje alate za modeliranje, namještanje, animiranje, teksturiranje, osvjetljenje i prikazivanje. Iako je Animation: Master razvijen za nezavisne umjetnike i usmjeren je prema neovisnim umjetnicima, a tijek rada optimiziran je kako bi omogućio jednom umjetniku da stvori prikazani animirani komad od početka do kraja, tijek rada također donosi ekonomske prednosti za veće radne grupe. | |
Animacija: Master: Animacija: Master je aplikacija za 3D animaciju likova koju nudi Hash, Inc. koja uključuje alate za modeliranje, namještanje, animiranje, teksturiranje, osvjetljenje i prikazivanje. Iako je Animation: Master razvijen za nezavisne umjetnike i usmjeren je prema neovisnim umjetnicima, a tijek rada optimiziran je kako bi omogućio jednom umjetniku da stvori prikazani animirani komad od početka do kraja, tijek rada također donosi ekonomske prednosti za veće radne grupe. | |
Animacija (časopis): Animacija je trogodišnji recenzirani akademski časopis koji pokriva područje filmskih i medijskih studija, usredotočujući se na implikacije animacije na druge oblike medija. Glavna urednica je Suzanne Buchan. Osnovana je 2006. godine, a trenutno je objavljuje SAGE Publications. | |
Elektronička umjetnost: Electronic Arts Inc. ( EA ) američka je tvrtka za video igre sa sjedištem u Redwood Cityju u Kaliforniji. Druga je najveća igračka tvrtka u Americi i Europi po prihodu i tržišnoj kapitalizaciji nakon Activision Blizzarda i ispred Take-Two Interactive i Ubisofta od svibnja 2020. | |
Produkcije Odiseje: Odyssey Productions nekadašnje je ime tvrtke za fotografiju i trodimenzionalnu računalnu animaciju sa sjedištem u Kaliforniji koju je 1983. godine osnovao Steven Churchill u partnerstvu s Adrianom Turcotteom. Bila je to prva tvrtka u San Diegu koja je proizvela trodimenzionalnu računalnu animaciju, a njezini su klijenti Coca-Cola, General Dynamics, Union Oil, Southwestern Cable, Metrocast, Honda i brojne TV stanice širom zemlje. | |
Animacija (album Cedar Walton): Animation je album pijanista Cedara Waltona snimljen 1978. godine i objavljen na etiketi Columbia. | |
Animacija (album Jon Anderson): Animation je treći samostalni album Jona Andersona, osnivača i bivšeg pjevača grupe Yes. Objavljen je 1982. godine. | |
Animacija (višeznačna odrednica): Animacija je interpolacija okvira kroz određeno vremensko razdoblje. Kao disciplina, vježba se s namjerom stvaranja iluzije pokreta. | |
Animacija (višeznačna odrednica): Animacija je interpolacija okvira kroz određeno vremensko razdoblje. Kao disciplina, vježba se s namjerom stvaranja iluzije pokreta. | |
Animacija (časopis): Animacija je trogodišnji recenzirani akademski časopis koji pokriva područje filmskih i medijskih studija, usredotočujući se na implikacije animacije na druge oblike medija. Glavna urednica je Suzanne Buchan. Osnovana je 2006. godine, a trenutno je objavljuje SAGE Publications. | |
Časopis za animaciju: Časopis Animation američki je tiskani časopis i web stranica koji pokriva industriju animacije i obrazovanje, kao i vizualne efekte. Časopis za tisak izlazi 10 puta godišnje u Sjedinjenim Državama. | |
Akademija animacije: Akademija animacije atrakcija je Disney California Adventure, Walt Disney Studios Park, Hong Kong Disneylanda, Disneyevog kraljevstva životinja i Epcota. Ista atrakcija ranije je postojala u Disneyjevim hollywoodskim studijima i DisneyQuestu, koji su zatvoreni 2017. godine. | |
Animacija u Sjedinjenim Državama tijekom tihe ere: Animirani filmovi u Sjedinjenim Državama potječu iz najmanje 1906. godine kada je Vitagraph objavio Šaljive faze smiješnih lica . Iako su rane animacije bile rudimentarne, brzo su postale sofisticiranije s klasicima kao što su Gertie dinosaur 1914. godine, Mačak Felix i Klaun Koko. | |
Zabava bloka animacije: Animation Block Party godišnji je festival animiranog filma u New Yorku, koji se obično održava tri dana krajem srpnja. | |
Animacijski kolektiv: Animation Collective bio je američki studio za internetsku i televizijsku animaciju sa sjedištem u New Yorku, najpoznatiji po internetskim i televizijskim serijama koristeći Adobe Flash, Maya i drugi softver. Osnovan i u vlasništvu Larryja Schwarza 2003. godine, Animation Collective producirao je Kappu Mikeyja , Federaciju za hrvanje s palcima , psa vođu , Tortellini Western , Three Delivery i Speed Racer: The Next Generation for Nicktoons Network i Ellen's Acres , HTDT , te princezu Natasha za Cartoon Network . Uz to, Schwarz je bio producent Wulin Warriorsa za Cartoon Network i prve sezone The Incredible Crash Dummies za Fox Box. Animation Collective bio je i vodeći pružatelj sadržaja za djecu i tinejdžere s više platformi na America Online. | |
Haoliners animacijska liga: Haoliners Animation League je kineska tvrtka za animaciju sa sjedištem u Šangaju i osnovana 2013. Njezina podružnica Animation Company Emon djeluje u Japanu i Južnoj Koreji, a Haoliners održava i korejsku granu animacije. | |
Vijeće za animaciju Filipina: Vijeće za animaciju Filipina, Inc ( ACPI ) neprofitna je i neakcijska organizacija na Filipinima koja se specijalizirala za 2D i 3D animaciju. Kao organizacija koju priznaje i podržava Vlada Filipina i kao posao koji se bavi informacijskom i komunikacijskom tehnologijom, cilj ACPI-a je promocija industrije animacije lokalno i globalno. Cilj mu je stvoriti identitet za Filipine u industriji animacije. Namjera nam je učiniti Filipine jednom od preferiranih zemalja koja pruža usluge animacije. Izražava visoko poštovanje za lokalno proizvedenu animaciju s izvornim sadržajem. Cilj mu je izmisliti i predstaviti Filipine kao "centar izvrsnosti za usluge animacije i stvaranja sadržaja", ne samo azijskoj klijenteli već i zemljama poput Sjedinjenih Država, Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske i Japana. | |
Vijeće za animaciju Filipina: Vijeće za animaciju Filipina, Inc ( ACPI ) neprofitna je i neakcijska organizacija na Filipinima koja se specijalizirala za 2D i 3D animaciju. Kao organizacija koju priznaje i podržava Vlada Filipina i kao posao koji se bavi informacijskom i komunikacijskom tehnologijom, cilj ACPI-a je promocija industrije animacije lokalno i globalno. Cilj mu je stvoriti identitet za Filipine u industriji animacije. Namjera nam je učiniti Filipine jednom od preferiranih zemalja koja pruža usluge animacije. Izražava visoko poštovanje za lokalno proizvedenu animaciju s izvornim sadržajem. Cilj mu je izmisliti i predstaviti Filipine kao "centar izvrsnosti za usluge animacije i stvaranja sadržaja", ne samo azijskoj klijenteli već i zemljama poput Sjedinjenih Država, Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske i Japana. | |
Toon Studio: Toon Studio je zemljište u parku Walt Disney Studios u pariškom Disneylandu, Francuska. | |
Odjel za animaciju: Odjeli za animaciju timovi su u filmskom studiju koji rade na različitim aspektima animacije, poput storyboardinga ili 3D modeliranja. Može se odnositi na jedan odjel koji obrađuje animaciju u cjelini ili na više odjela koji obrađuju određene zadatke. Može se odnositi i na fakultetski odjel. | |
Redatelj animacije: Direktor animacije je redatelj koji je zadužen za sve aspekte animacijskog procesa tijekom produkcije animiranog filma ili televizije i animiranog segmenta za akcijski film uživo ili televizijsku emisiju. | |
Dominacija animacije: Dominacija animacije blok je animiranog programa koji se emitirao u dvije iteracije na emitiranoj mreži Fox, a sadrži sastav sastavljen isključivo od animacije u udarnom terminu i animacije za odrasle koji se nose kao većina ili u cjelini programa nedjeljnih večernjih sati. Izvorno je trajao od 1. svibnja 2005. do 21. rujna 2014., da bi se vratio 29. rujna 2019. | |
Fox8: Fox8 je australski plaćeni televizijski kanal dostupan na Foxtelu i pretplatničkim platformama Optus Television-a. To je najgledaniji pretplatnički televizijski kanal u Australiji i emitira najvišu ocjenu nesportskog programa ili događaja na pretplatničkoj televiziji u Australiji, australskom Next Top Modelu 2009. godine. Verzija kanala visoke rezolucije, Fox8HD, pokrenuta je na Foxtelu i platforme Austar 15. studenog 2009. | |
Dominacija animacije: Dominacija animacije blok je animiranog programa koji se emitirao u dvije iteracije na emitiranoj mreži Fox, a sadrži sastav sastavljen isključivo od animacije u udarnom terminu i animacije za odrasle koji se nose kao većina ili u cjelini programa nedjeljnih večernjih sati. Izvorno je trajao od 1. svibnja 2005. do 21. rujna 2014., da bi se vratio 29. rujna 2019. | |
Dominacija animacije visoke razlučivosti: Animation Domination High-Def bio je kasni programski blok koji je emitirao Fox. Izvorno premijerno prikazan 21. srpnja 2013. godine, kao izdvajanje Dominacije animacije , blok se izvorno fokusirao na novu, originalnu seriju animacija za odrasle - slično stilu kao i za odrasle plivanje. Devedesetominutni blok i njegov sadržaj prvenstveno su proizveli Friends Night, studio na čelu s bivšim bivšim plivačima Nickom Weidenfeldom, Hendom Bagdadijem i kreativnim direktorom Benom Jonesom, uključujući njegove programe, zajedno s intersticijama i ostalim sadržajima koji su se prikazivali tijekom programa. | |
Dominacija animacije visoke razlučivosti: Animation Domination High-Def bio je kasni programski blok koji je emitirao Fox. Izvorno premijerno prikazan 21. srpnja 2013. godine, kao izdvajanje Dominacije animacije , blok se izvorno fokusirao na novu, originalnu seriju animacija za odrasle - slično stilu kao i za odrasle plivanje. Devedesetominutni blok i njegov sadržaj prvenstveno su proizveli Friends Night, studio na čelu s bivšim bivšim plivačima Nickom Weidenfeldom, Hendom Bagdadijem i kreativnim direktorom Benom Jonesom, uključujući njegove programe, zajedno s intersticijama i ostalim sadržajima koji su se prikazivali tijekom programa. | |
Dominacija animacije: Dominacija animacije blok je animiranog programa koji se emitirao u dvije iteracije na emitiranoj mreži Fox, a sadrži sastav sastavljen isključivo od animacije u udarnom terminu i animacije za odrasle koji se nose kao većina ili u cjelini programa nedjeljnih večernjih sati. Izvorno je trajao od 1. svibnja 2005. do 21. rujna 2014., da bi se vratio 29. rujna 2019. | |
Dominacija animacije: Dominacija animacije blok je animiranog programa koji se emitirao u dvije iteracije na emitiranoj mreži Fox, a sadrži sastav sastavljen isključivo od animacije u udarnom terminu i animacije za odrasle koji se nose kao većina ili u cjelini programa nedjeljnih večernjih sati. Izvorno je trajao od 1. svibnja 2005. do 21. rujna 2014., da bi se vratio 29. rujna 2019. | |
Dominacija animacije: Dominacija animacije blok je animiranog programa koji se emitirao u dvije iteracije na emitiranoj mreži Fox, a sadrži sastav sastavljen isključivo od animacije u udarnom terminu i animacije za odrasle koji se nose kao većina ili u cjelini programa nedjeljnih večernjih sati. Izvorno je trajao od 1. svibnja 2005. do 21. rujna 2014., da bi se vratio 29. rujna 2019. | |
Nagrada Mainichi za najbolji animirani film: Nagrada za animirani film (ア ニ メ ー シ ョ ン 映 画 賞) nagrada je koja se dodjeljuje najboljem animiranom igranom filmu na dodjeli filmskih nagrada Mainichi. Nagrada je ustanovljena za nagrađivanje kinematografske animacije velikih razmjera, omogućavajući nagradu Ōfuji Noburō da se usredotoči na kraće komade. Ova je nagrada prvi put dodijeljena 1989. godine za Kiki-jevu dostavnu službu napisao Hayao Miyazaki. | |
Povijest kanadske animacije: Povijest kanadske animacije uključuje značajan element stvarnosti zemlje koja je susjedna Sjedinjenim Državama, te prekograničnu konkurentnost i suradnju. | |
Povijest anime: Povijest animea može se pratiti od početka 20. stoljeća, s najranijim provjerljivim filmovima koji datiraju iz 1906. Prije pojave filma Japan je već imao bogatu tradiciju zabave sa šarenim oslikanim figurama koje su se kretale preko projekcijskog platna u utsushiju -e (写 し 絵) , određena japanska vrsta emisije čarobnih lampiona popularna u 19. stoljeću. Moguće nadahnuti europskim priredbama fantazmagorije, showuši utushi-e koristili su mehaničke dijapozitive i razvili lagane drvene projektore (furo) koji su bili ručni tako da je nekoliko izvođača moglo kontrolirati kretanje različitih projiciranih figura. | |
Zlatno doba američke animacije: Zlatno doba američke animacije bilo je razdoblje u povijesti američke animacije koje je započelo popularizacijom zvučnih crtića 1928. godine, a postupno završilo krajem 1960-ih, kada su kazališne animirane kratke filmove počele gubiti popularnost novijem mediju televizijske animacije, produciranom na jeftiniji proračuni i u ograničenom stilu animacije od strane tvrtki kao što su Hanna-Barbera, UPA, Jay Ward Productions i DePatie-Freleng. | |
Zlatno doba američke animacije: Zlatno doba američke animacije bilo je razdoblje u povijesti američke animacije koje je započelo popularizacijom zvučnih crtića 1928. godine, a postupno završilo krajem 1960-ih, kada su kazališne animirane kratke filmove počele gubiti popularnost novijem mediju televizijske animacije, produciranom na jeftiniji proračuni i u ograničenom stilu animacije od strane tvrtki kao što su Hanna-Barbera, UPA, Jay Ward Productions i DePatie-Freleng. | |
Animacija u Sjedinjenim Državama u televizijskoj eri: Televizijsko doba američke animacije bilo je razdoblje u povijesti američke animacije koje je polako započelo padom kazališnih animiranih kratkih filmova i popularizacijom televizijske animacije tijekom kasnih 1950-ih do 1960-ih, a u punom je zamahu bilo od 1970-ih do 1980-ih. | |
Moderna animacija u Sjedinjenim Državama: Moderna animacija Sjedinjenih Država od kasnih 1980-ih do kasnih 1990-ih naziva se "renesansnim dobom američke animacije". U tom su razdoblju mnoge velike američke zabavne tvrtke reformirale i oživjele svoje animacijske odjele nakon općeg pada tijekom 1960-ih do 1980-ih. Sjedinjene Države imale su snažan učinak na animaciju širom svijeta. Od 2000-ih tradicionalna animacija izgubila bi interes protiv digitalne i Flash animacije, nazivajući ovo sadašnje razdoblje "milenijskim dobom američke animacije". | |
Animacija u Sjedinjenim Državama u televizijskoj eri: Televizijsko doba američke animacije bilo je razdoblje u povijesti američke animacije koje je polako započelo padom kazališnih animiranih kratkih filmova i popularizacijom televizijske animacije tijekom kasnih 1950-ih do 1960-ih, a u punom je zamahu bilo od 1970-ih do 1980-ih. | |
Moderna animacija u Sjedinjenim Državama: Moderna animacija Sjedinjenih Država od kasnih 1980-ih do kasnih 1990-ih naziva se "renesansnim dobom američke animacije". U tom su razdoblju mnoge velike američke zabavne tvrtke reformirale i oživjele svoje animacijske odjele nakon općeg pada tijekom 1960-ih do 1980-ih. Sjedinjene Države imale su snažan učinak na animaciju širom svijeta. Od 2000-ih tradicionalna animacija izgubila bi interes protiv digitalne i Flash animacije, nazivajući ovo sadašnje razdoblje "milenijskim dobom američke animacije". | |
Mike Milo: Mike Milo američki je animator, redatelj, umjetnik scenarija, pisac i producent u televizijskoj industriji nagrađivan Emmyem. Trenutno režira novu seriju Scooby-Doo i Guess Who? u Warner Bros. Animation. Bio je direktor animacije ujaka Djeda, kao i Craig of the Creek , oboje za Cartoon Network. Također je bio umjetnik priča u Curious Georgeu za Universal. 2012. radio je kao umjetnik scenarija za The Fairly OddParents i razvio pilot s Butchom Hartmanom. Prije toga, režirao je animiranu seriju Randy Cunningham: Ninja 9. razreda u tvrtki Titmouse, Inc. za Disney XD. Također je poznato da je dizajnirao likove za seriju Brickleberry iz Comedy Central, iako je bez kredita . Prije toga bio je umjetnik priče u emisiji Phineas i Ferb za Disney Channel te je zajedno napisao devet epizoda za tu seriju. Odrastajući u Old Tappanu u New Jerseyu, započeo je animacijsku karijeru 1990. godine animirajući reklame za Broadcast Arts u New Yorku. Poslije je radio za Sierra On-Line i Warner Bros., opet kao animator koji je radio na Tiny Toon Adventures , Animaniacs , Tazmania , Pinky and the Brain i Histeria! . Također je radio za Disney Television Animation, Frederator Studios, Film Roman, Hanna-Barbera, Universal Animation Studios, Nickelodeon, Cartoon Network Studios, DIC Entertainment, Saban, Mike Young Productions i druge manje studije. | |
Animation International: Animation International Ltd. tvrtka je sa sjedištem u Hong Kongu. Tvrtka je osnovana 1979. godine i fokusira se na distribuciju, izdavanje i licenciranje filmova. Izvoze i licenciraju animacije u Kinu, Hong Kong, Bliski Istok, Jugoistočnu Aziju, Tajvan i Japan. Godine 1996. osnovali su Animation International (Thailand) Co., Ltd. kao zajedničko ulaganje s JSL Co., Ltd. Tvrtka je najavila planove za uspostavljanje mjesta za proizvode povezane s Doraemon franšizom u trgovinama elektronike i u nekim Laox trgovinama, kao i namjenska trgovina koja bi se trebala otvoriti 2013. godine. | |
Animation International: Animation International Ltd. tvrtka je sa sjedištem u Hong Kongu. Tvrtka je osnovana 1979. godine i fokusira se na distribuciju, izdavanje i licenciranje filmova. Izvoze i licenciraju animacije u Kinu, Hong Kong, Bliski Istok, Jugoistočnu Aziju, Tajvan i Japan. Godine 1996. osnovali su Animation International (Thailand) Co., Ltd. kao zajedničko ulaganje s JSL Co., Ltd. Tvrtka je najavila planove za uspostavljanje mjesta za proizvode povezane s Doraemon franšizom u trgovinama elektronike i u nekim Laox trgovinama, kao i namjenska trgovina koja bi se trebala otvoriti 2013. godine. | |
Animation International: Animation International Ltd. tvrtka je sa sjedištem u Hong Kongu. Tvrtka je osnovana 1979. godine i fokusira se na distribuciju, izdavanje i licenciranje filmova. Izvoze i licenciraju animacije u Kinu, Hong Kong, Bliski Istok, Jugoistočnu Aziju, Tajvan i Japan. Godine 1996. osnovali su Animation International (Thailand) Co., Ltd. kao zajedničko ulaganje s JSL Co., Ltd. Tvrtka je najavila planove za uspostavljanje mjesta za proizvode povezane s Doraemon franšizom u trgovinama elektronike i u nekim Laox trgovinama, kao i namjenska trgovina koja bi se trebala otvoriti 2013. godine. | |
Animacija Irska: Animation Ireland je trgovačko udruženje za irsku industriju animacije. Izvorno sponzorirana od strane Enterprise Ireland, Animation Ireland krovni je brend pod kojim se irske animacijske tvrtke organiziraju i surađuju u međunarodnom promicanju svojih kolektivnih interesa. Cilj Irske koji je postavljen je "uspostaviti Irsku kao kreativni centar za sadržaj i tehnologiju usredotočujući se rast, razvoj inovacijske kulture i stvaranje konkurentske prednosti za članove. " Od 2020. godine Animation Ireland ima preko 30 članova, u odnosu na 25 u 2018. i 14 u 2015. Dvogodišnje nagrade Irish Animation Awards domaćin je Animation Ireland od 2015., u čast irske industrije animacije, igara i VFX. | |
Animacija Kobe: Animacija Kobe bio je događaj koji je 1996. uspostavio Kobe za promociju animea i drugih vizualnih medija. Nagrade Animation Kobe (ア ニ メ ー シ ョ ン 神 戸 賞) do 2015. godine Kobe i Organizacijski odbor dodjeljivali su autorima i kreacijama. | |
Animacija Kobe: Animacija Kobe bio je događaj koji je 1996. uspostavio Kobe za promociju animea i drugih vizualnih medija. Nagrade Animation Kobe (ア ニ メ ー シ ョ ン 神 戸 賞) do 2015. godine Kobe i Organizacijski odbor dodjeljivali su autorima i kreacijama. | |
Laboratorij za animaciju: Animation Lab je animacijski studio sa sjedištem u Jeruzalemu i Los Angelesu, SAD. | |
Časopis za animaciju: Časopis Animation američki je tiskani časopis i web stranica koji pokriva industriju animacije i obrazovanje, kao i vizualne efekte. Časopis za tisak izlazi 10 puta godišnje u Sjedinjenim Državama. | |
Animacijska magija: Animation Magic bio je rusko-američki studio za animaciju stvoren u Gaithersburgu u saveznoj državi Maryland, s uredima u Cambridgeu u Massachusettsu i podružnicom u stopostotnom vlasništvu smještenom u Sankt Peterburgu u Rusiji. Razvio je animacije za softver zasnovan na CD-u. Godine 1994. imalo je 90 zaposlenika, uključujući 12 softverskih inženjera i približno 60 animatora, računalne grafike, umjetnike pozadine i spritea. Njegovi proizvodi uključuju Link: The Faces of Evil , Zelda: The Wand of Gamelon , Mutant Rampage: Bodyslam , IM Meen , Chill Manor, Hotel Mario, King's Quest VII: The Princeless Bride i otkazane Warcraft Adventures: Lord of the Clans . | |
Animacija: Master: Animacija: Master je aplikacija za 3D animaciju likova koju nudi Hash, Inc. koja uključuje alate za modeliranje, namještanje, animiranje, teksturiranje, osvjetljenje i prikazivanje. Iako je Animation: Master razvijen za nezavisne umjetnike i usmjeren je prema neovisnim umjetnicima, a tijek rada optimiziran je kako bi omogućio jednom umjetniku da stvori prikazani animirani komad od početka do kraja, tijek rada također donosi ekonomske prednosti za veće radne grupe. | |
Animacija: Master: Animacija: Master je aplikacija za 3D animaciju likova koju nudi Hash, Inc. koja uključuje alate za modeliranje, namještanje, animiranje, teksturiranje, osvjetljenje i prikazivanje. Iako je Animation: Master razvijen za nezavisne umjetnike i usmjeren je prema neovisnim umjetnicima, a tijek rada optimiziran je kako bi omogućio jednom umjetniku da stvori prikazani animirani komad od početka do kraja, tijek rada također donosi ekonomske prednosti za veće radne grupe. | |
Summit majstora animacije: Animation Masters Summit (AMS) konferencija je industrije animacije koju svake godine organizira Toonz Animation u Indiji. Događaj okuplja stručnjake za animaciju iz cijelog svijeta kako bi razgovarali o trendovima u industriji animacije. Mjesto događanja je u Trivandrumu, glavnom gradu Kerale u Indiji. Govornici, poznati kao "majstori" događaja, dijele svoju stručnost i iskustva sa profesionalcima animacije i mladim talentima. Događaj se događa tijekom travnja / svibnja svake godine, od 1999. Događaj je presjek majstorstva u animaciji, vizualnim efektima i medijskoj industriji. | |
Voditelj animacije: Animation Mentor internetska je škola animacije koja učenike uči vještinama animacije likova. Sa sjedištem u Emeryvilleu u Kaliforniji, škola nudi 6 osnovnih tečajeva animacije uz radionice o stvorenjima i Mayi, gdje učenike podučavaju „mentori", iskusni animatori koji su profesionalci koji rade u industriji animacije. Animation Mentor škola je učenja na daljinu u kojoj profesionalci animacije podučavaju animaciju likova studentima u preko 105 zemalja. | |
Crno lišće: Animacija Glazba Svezak prvi: Black Foliage: Animation Music Volume One drugi je studijski album američkog indie rock sastava The Olivia Tremor Control, objavljen 1999. godine u izdanju Flydaddy Recordsa. Ponovno je objavljen na vinilu u studenom 2011. putem Chunkleta. | |
Crno lišće: Animacija Glazba Svezak prvi: Black Foliage: Animation Music Volume One drugi je studijski album američkog indie rock sastava The Olivia Tremor Control, objavljen 1999. godine u izdanju Flydaddy Recordsa. Ponovno je objavljen na vinilu u studenom 2011. putem Chunkleta. | |
Nacija animacije: Animation Nation bio je godišnji filmski festival u Singapuru koji je prikazivao igrane animirane filmove, kratke filmove, seminare i radionice. Festival je stvorilo Singapursko filmsko društvo 2004. godine i održavao se svake godine do 2011. Posljednji događaj održan je 2016. godine. | |
Prikazana animacija: Izložena animacija bila je konvencija animacije u Santa Clari u Kaliforniji u Kongresnom centru Santa Clara koja je sadržavala animacijske projekcije, cosplay, panoe, goste, dobavljače, fandom, stripove, glazbu i još mnogo toga u vezi s istočnoazijskom i američkom kulturom. | |
Ian Taylor (novozelandski poduzetnik): Sir Ian Lemuel Taylor novozelandski je poduzetnik i bivši televizijski voditelj sa sjedištem u Dunedinu. | |
Sveučilište Washington: Sveučilište Washington javno je istraživačko sveučilište u Seattlu u državi Washington. Osnovan 1861. godine, Washington je jedno od najstarijih sveučilišta na zapadnoj obali; osnovana je u Seattlu otprilike desetljeće nakon osnivanja grada kako bi pomogla njegovu gospodarskom razvoju. Danas se sveučilišni glavni kampus u Seattlu površine 703 hektara nalazi u sveučilišnom okrugu, regiji Puget Sound na pacifičkom sjeverozapadu. Sveučilišni sustav ima i druge kampuse u Tacomi i Bothellu. Sveukupno UW obuhvaća preko 500 zgrada i preko 20 milijuna bruto kvadratnih metara prostora, uključujući jedan od najvećih knjižničnih sustava na svijetu s više od 26 sveučilišnih knjižnica, kao i UW Tower, predavaonice, umjetničke centre, muzeje, laboratorije , stadioni i konferencijski centri. Sveučilište nudi diplome kroz 140 odjela na raznim fakultetima i školama i funkcionira na četvrtinskom sustavu. | |
Dominacija animacije: Dominacija animacije blok je animiranog programa koji se emitirao u dvije iteracije na emitiranoj mreži Fox, a sadrži sastav sastavljen isključivo od animacije u udarnom terminu i animacije za odrasle koji se nose kao većina ili u cjelini programa nedjeljnih večernjih sati. Izvorno je trajao od 1. svibnja 2005. do 21. rujna 2014., da bi se vratio 29. rujna 2019. | |
Dominacija animacije: Dominacija animacije blok je animiranog programa koji se emitirao u dvije iteracije na emitiranoj mreži Fox, a sadrži sastav sastavljen isključivo od animacije u udarnom terminu i animacije za odrasle koji se nose kao većina ili u cjelini programa nedjeljnih večernjih sati. Izvorno je trajao od 1. svibnja 2005. do 21. rujna 2014., da bi se vratio 29. rujna 2019. |
Thursday, May 27, 2021
Animator, Animation, List of feature films based on cartoons
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
A Girl from the Reeperbahn, A Girl in Australia, Poveri ma belli
Djevojka s ulice Reeperbahn: Djevojka s ulice Reeperbahn je češko-njemački glazbeni film iz 1930. godine u režiji Karla Antona, a u gl...
-
ORAO (program): EAGLE je aplikacija za automatizaciju elektroničkog dizajna (EDA) sa shematskim hvatanjem, rasporedom tiskanih pločica...
-
André Rossignol: André Rossignol bio je francuski trkački vozač koji je postao prvi vozač koji je dva puta osvojio 24 sata Le Mana, po...
-
Amir al-Mu'minin: Amir al-Mu'minin je arapski naslov koji se obično prevodi " Zapovjednik vjernika " ili " Vođ...
No comments:
Post a Comment