Thursday, May 27, 2021

Animation Runner Kuromi, Animation Runner Kuromi, Animation Runner Kuromi

Trkač animacije Kuromi:

Trkač animacije Kuromi je OVA anime film u produkciji tvrtke Yumeta; 1. dio 2001. i 2. 2. 2004. To je parodija na sam posao proizvodnje animea. Na DVD-u u Sjevernoj Americi objavio ga je Central Park Media.

Trkač animacije Kuromi:

Trkač animacije Kuromi je OVA anime film u produkciji tvrtke Yumeta; 1. dio 2001. i 2. 2. 2004. To je parodija na sam posao proizvodnje animea. Na DVD-u u Sjevernoj Americi objavio ga je Central Park Media.

Trkač animacije Kuromi:

Trkač animacije Kuromi je OVA anime film u produkciji tvrtke Yumeta; 1. dio 2001. i 2. 2. 2004. To je parodija na sam posao proizvodnje animea. Na DVD-u u Sjevernoj Americi objavio ga je Central Park Media.

DreamWorks animacija:

DreamWorks Animation LLC američki je studio za animaciju i podružnica tvrtke Universal Pictures, koja je podružnica Comcast-ovog NBCUniversal. Sjedište ima u Glendaleu u Kaliforniji, a proizvodi animirane igrane filmove, televizijske programe i internetske virtualne igre. Studio je objavio 39 igranih filmova, počevši od Antza (1998); najnoviji je film bio The Croods: A New Age (2020). Njihova nadolazeća lista projekata uključuje Spirit Untamed 4. lipnja 2021., The Boss Baby: Family Business 2. srpnja 2021., The Bad Guys 15. travnja 2022. i Puss in Boots: The Last Wish 23. rujna 2022. godine.

Spasenje animacije:

Spasenje animacije bio je australski televizijski nedjeljni noćni animacijski blok emitiran na Fox8 u nedjelju od 19:30 do 22:30 od 7. ožujka 2010.

Animacijski show:

Animation Show turneja je festival animiranih kratkih filmova koji je prvi put održan u jesen 2003. Stvorili su ga nagrađivani animatori Mike Judge i Don Hertzfeldt.

Animacijska emisija emisija:

Animation Show of Shows putujući je izbor najboljih animiranih kratkih filmova ove godine. Kustos je i predstavio je osnivač Acme Filmworks Ron Diamond. Emisija je započela 1998. godine s ciljem prikazivanja najoriginalnijih, najsmješnijih i najinteligentnijih kratkih animiranih filmova iz cijelog svijeta predstavljajući ih glavnim animiranim studijima, u nadi da će nadahnuti njihove utjecajne animatore i redatelje. Od 2007. godine brojni su filmovi objavljeni u obliku DVD-a.

Animacijska stanica:

Animacijska postaja kanala Sci-Fi bila je blok animacija ili televizijskih emisija vezanih uz lutkarstvo na kanalu Sci Fi. Neke od prikazanih emisija bile su Ronin Warriors , Star Wars: Droids , Star Wars: Ewoks , Transformers , Bionic Six i The New Adventures of Gigantor .

Društvo za studije animacije:

Društvo za studije animacije ( SAS ) međunarodno je učeno društvo posvećeno proučavanju povijesti i teorije animacije. Osnovao ga je Harvey Deneroff 1987. Od 2008. godine predsjednica mu je Maureen Furniss.

Artland (tvrtka):

Tvrtka Artland Inc. je japanski studio za animaciju. Izradio je brojne zapažene anime serije, uključujući nagrađivane Mushishi i epsku Legendu o galaktičkim herojima . Također je dobro poznat po produkciji anime adaptacije Katekyō Hitman Reborn! .

Popis epizoda Beavisa i Butt-Heada:

Slijedi popis epizoda za animiranu televizijsku seriju MTV Beavis i Butt-Head . Serija vuče korijene 1992. godine kada je Mike Judge stvorio dvije animirane kratke filmove, Frog Baseball i Peace, Love and Understanding , koje su se emitirale na Liquid Television .

Bacanje animacije: Potraga za kartama:

Animation Throwdown: The Quest For Cards , koje se nazivaju i jednostavno Animation Throwdown , besplatna je internetska kolekcionarska kartaška igra koja kombinira sadržaj i likove iz američkih animiranih televizijskih emisija Family Guy , Futurama , American Dad! , Bob's Burgers i King of the Hill . Igra je dostupna za Android, iOS, Steam, Kartridge i na webu putem Kongregatea; sve platforme dijele istu instancu i igrači mogu koristiti više od jedne platforme za igranje istog računa.

Produkcije Odiseje:

Odyssey Productions nekadašnje je ime tvrtke za fotografiju i trodimenzionalnu računalnu animaciju sa sjedištem u Kaliforniji koju je 1983. godine osnovao Steven Churchill u partnerstvu s Adrianom Turcotteom. Bila je to prva tvrtka u San Diegu koja je proizvela trodimenzionalnu računalnu animaciju, a njezini su klijenti Coca-Cola, General Dynamics, Union Oil, Southwestern Cable, Metrocast, Honda i brojne TV stanice širom zemlje.

Svjetska mreža animacije:

Animation World Network mrežna je izdavačka grupa koja se specijalizirala za resurse za animatore, s opsežnom web stranicom koja nudi vijesti, članke i poveznice za profesionalne animatore i ljubitelje animacije. Konkretno, AWN pokriva profile animatora, neovisnu distribuciju filmova, glavne aktivnosti animacijskog studija, licenciranje, CGI i druge animacijske tehnologije, kao i trenutne događaje u svim poljima animacije.

Svjetska mreža animacije:

Animation World Network mrežna je izdavačka grupa koja se specijalizirala za resurse za animatore, s opsežnom web stranicom koja nudi vijesti, članke i poveznice za profesionalne animatore i ljubitelje animacije. Konkretno, AWN pokriva profile animatora, neovisnu distribuciju filmova, glavne aktivnosti animacijskog studija, licenciranje, CGI i druge animacijske tehnologije, kao i trenutne događaje u svim poljima animacije.

Zabava bloka animacije:

Animation Block Party godišnji je festival animiranog filma u New Yorku, koji se obično održava tijekom tri dana krajem srpnja.

Animacijska kamera:

Animacijska kamera , vrsta govorničke kamere, je filmska kamera posebno prilagođena za snimanje animacija od kadra do kadra. Sastoji se od tijela fotoaparata s časopisima za leće i filmove, a najčešće se postavlja na postolje koje omogućuje podizanje i spuštanje fotoaparata iznad stola koji često ima gornju i donju rasvjetu. Umjetničko djelo koje se fotografira postavljeno je na ovaj stol.

Cel:

Cel , kratica od celuloid, prozirni je list na kojem se crtaju ili slikaju predmeti za tradicionalnu, ručno nacrtanu animaciju. Stvarni celuloid koristio se tijekom prve polovice 20. stoljeća, ali budući da je bio zapaljiv i dimenzijski nestabilan, uglavnom je zamijenjen celuloznim acetatom. Pojavom računalno potpomognute produkcije animacije, uporaba celova gotovo je napuštena u glavnim produkcijama. Disneyjevi su studiji prestali koristiti celove 1990. godine kada je Sustav za proizvodnju računalne animacije (CAPS) zamijenio ovaj element u njihovom animacijskom procesu, a u sljedećih desetljeća i pol i ostali su veći animirani studiji postupno ukinuli celove.

Cel:

Cel , kratica od celuloid, prozirni je list na kojem se crtaju ili slikaju predmeti za tradicionalnu, ručno nacrtanu animaciju. Stvarni celuloid koristio se tijekom prve polovice 20. stoljeća, ali budući da je bio zapaljiv i dimenzijski nestabilan, uglavnom je zamijenjen celuloznim acetatom. Pojavom računalno potpomognute produkcije animacije, uporaba celova gotovo je napuštena u glavnim produkcijama. Disneyjevi su studiji prestali koristiti celove 1990. godine kada je Sustav za proizvodnju računalne animacije (CAPS) zamijenio ovaj element u njihovom animacijskom procesu, a u sljedećih desetljeća i pol i ostali su veći animirani studiji postupno ukinuli celove.

QuickTime animacija:

QuickTime Animation format format je video kompresije i kodek koji je kreirao Apple Computer kako bi omogućio reprodukciju RGB video zapisa u stvarnom vremenu bez skupog hardvera. Općenito se nalazi u QuickTime spremniku s FourCC 'rle'. Može izvoditi kompresiju bez gubitaka ili gubitka i jedan je od rijetkih video kodeka koji podržava alfa kanal. Podržane dubine boja su 1-bitni (jednobojni), 15-bitni RGB, 24-bitni RGB, 32-bitni ARGB, kao i paletizirani RGB. Kao rezultat obrnutog inženjerstva formata, dekoder je implementiran u XAnim, kao i enkoder i dekoder u libavcodec.

Popis animacijskih studija:

Sljedeći popisi animacijskih studija predstavljaju sadašnje i bivše organizacije slične studijima umjetnika, ali uglavnom posvećene produkciji i distribuciji animiranih filmova. Takvi studiji mogu biti stvarni proizvodni pogoni ili pravna lica. Zemlje s najviše navedenih aktivnih studija su Japan, Sjedinjene Države, Kanada, Ujedinjeno Kraljevstvo i Južna Koreja, ali studiji se nalaze na svim kontinentima.

Animacijski studio:

Studio za animaciju tvrtka je koja proizvodi animirane medije. Najšire takve tvrtke osmišljavaju proizvode za proizvodnju, posjeduju fizičku opremu za proizvodnju, zapošljavaju operatere za tu opremu i drže glavni udio u prodaji ili iznajmljivanju proizvedenih medija. Oni također posjeduju prava na trgovinu i kreativna prava za likove koje je stvorila / posjeduje tvrtka, slično kao i autori koji posjeduju autorska prava. U nekim ranim slučajevima imali su i patentna prava na metode animacije korištene u određenim studijima koje su korištene za povećanje produktivnosti. Sve u svemu, to je poslovna briga i kao takvi mogu funkcionirati u pravnom smislu.

Baza podataka o animaciji:

Baza podataka o animaciji je baza podataka koja pohranjuje fragmente animacija ili ljudskih pokreta i kojoj se može pristupiti, analizirati i postaviti joj upit za razvoj i sastavljanje novih animacija. S obzirom na to da ručno generiranje velike količine animacije može biti dugotrajno i skupo, baza podataka o animaciji može pomoći korisnicima u izradi animacija korištenjem postojećih komponenata i dijeljenjem fragmenata animacije.

Odjel za animaciju:

Odjeli za animaciju timovi su u filmskom studiju koji rade na različitim aspektima animacije, poput storyboardinga ili 3D modeliranja. Može se odnositi na jedan odjel koji obrađuje animaciju u cjelini ili na više odjela koji obrađuju određene zadatke. Može se odnositi i na fakultetski odjel.

Redatelj animacije:

Direktor animacije je redatelj koji je zadužen za sve aspekte animacijskog procesa tijekom produkcije animiranog filma ili televizije i animiranog segmenta za akcijski film uživo ili televizijsku emisiju.

Redatelj animacije:

Direktor animacije je redatelj koji je zadužen za sve aspekte animacijskog procesa tijekom produkcije animiranog filma ili televizije i animiranog segmenta za akcijski film uživo ili televizijsku emisiju.

Redatelj animacije:

Direktor animacije je redatelj koji je zadužen za sve aspekte animacijskog procesa tijekom produkcije animiranog filma ili televizije i animiranog segmenta za akcijski film uživo ili televizijsku emisiju.

Animirani dokumentarni film:

Animirani dokumentarac žanr je filma koji kombinira animaciju i dokumentarnost. Ovaj se žanr ne smije miješati s dokumentarcima o povijesti filmova i TV animacija koji sadrže odlomke.

Dominacija animacije:

Dominacija animacije blok je animiranog programa koji se emitirao u dvije iteracije na emitiranoj mreži Fox, a sadrži sastav sastavljen isključivo od animacije u udarnom terminu i animacije za odrasle koji se nose kao većina ili u cjelini programa nedjeljnih večernjih sati. Izvorno je trajao od 1. svibnja 2005. do 21. rujna 2014., da bi se vratio 29. rujna 2019.

Filmski festival:

Filmski festival je organizirana, proširena prezentacija filmova u jednom ili više kina ili na mjestima prikazivanja, obično u jednom gradu ili regiji. Filmski festivali sve češće prikazuju neke filmove na otvorenom. Filmovi mogu biti novijeg datuma i, ovisno o fokusu festivala, mogu sadržavati međunarodna i domaća izdanja. Neki se festivali fokusiraju na određenog filmaša, žanr filma ili temu. Nekoliko filmskih festivala fokusirano je isključivo na predstavljanje kratkih filmova definirane maksimalne duljine. Filmski festivali obično su godišnja događanja. Neki filmski povjesničari, uključujući Jerryja Becka, filmske festivale ne smatraju službenim izdanjima filma.

Animacija:

Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se ručno crtaju ili slikaju na prozirnim celuloidnim listovima da bi se fotografirali i izložili na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku ​​zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte kao što su izrezi na papiru, lutke ili glinene figure.

Okvir filma:

U filmskom stvaralaštvu, video produkciji, animaciji i srodnim poljima kadar je jedna od mnogih mirnih slika koje čine cjelovitu pokretnu sliku . Pojam je izveden iz činjenice da su od početka modernog filma do kraja 20. stoljeća, a na mnogim mjestima i do danas, pojedinačne slike zabilježene na traci fotografskog filma koja se brzo povećavala , povijesno; svaka slika na takvoj traci izgleda prilično poput uokvirene slike kada se pojedinačno pregledava.

Ceh animacije, IATSE Local 839:


Ceh animacije, IATSE Local 839 profesionalni je ceh i sindikat umjetnika animacije, pisaca i tehničara. Osnovana je 1952. godine. Organizacija je 2002. godine promijenila ime iz Cartoon Cartoon Screen Cartoonists .

Povijest animacije:

Povijest animacije započela je puno prije razvoja kinematografije. Ljudi su vjerojatno pokušali prikazati kretanje još u doba paleolitika. Mnogo kasnije, igra sjena i čarobni fenjer nudili su popularne emisije s projiciranim slikama na ekranu, koje su se kretale kao rezultat ručne manipulacije i / ili manje mehanike. 1833. godine stroboskopski disk uveo je stroboskopske principe moderne animacije, što će desetljećima kasnije također biti osnova za kinematografiju. Između 1895. i 1920. godine, tijekom uspona kinematografske industrije, razvijeno je nekoliko različitih tehnika animacije, uključujući zaustavljanje pokreta s predmetima, lutkama, glinom ili izrezima, te nacrtanu ili obojenu animaciju. Ručno crtana animacija, uglavnom animacija slikana na celovima, bila je dominantna tehnika tijekom većeg dijela 20. stoljeća i postala je poznata kao tradicionalna animacija.

Povijest animacije:

Povijest animacije započela je puno prije razvoja kinematografije. Ljudi su vjerojatno pokušali prikazati kretanje još u doba paleolitika. Mnogo kasnije, igra sjena i čarobni fenjer nudili su popularne emisije s projiciranim slikama na ekranu, koje su se kretale kao rezultat ručne manipulacije i / ili manje mehanike. 1833. godine stroboskopski disk uveo je stroboskopske principe moderne animacije, što će desetljećima kasnije također biti osnova za kinematografiju. Između 1895. i 1920. godine, tijekom uspona kinematografske industrije, razvijeno je nekoliko različitih tehnika animacije, uključujući zaustavljanje pokreta s predmetima, lutkama, glinom ili izrezima, te nacrtanu ili obojenu animaciju. Ručno crtana animacija, uglavnom animacija slikana na celovima, bila je dominantna tehnika tijekom većeg dijela 20. stoljeća i postala je poznata kao tradicionalna animacija.

Povijest kanadske animacije:

Povijest kanadske animacije uključuje značajan element stvarnosti zemlje koja je susjedna Sjedinjenim Državama, te prekograničnu konkurentnost i suradnju.

Kineska animacija:

Kineska animacija ili Donghua , na engleskom jeziku, odnosi se na animaciju izrađenu u Kini. Iako u Kini i na kineskom, donghua se koristi za opisivanje animacije iz nijedne određene zemlje.

Anime:

Anime je ručno crtana i računalna animacija porijeklom iz Japana. U Japanu i na japanskom anime opisuje sva animirana djela, bez obzira na stil ili porijeklo. Međutim, izvan Japana i na engleskom jeziku, anime je kolokvijalni za japansku animaciju i odnosi se posebno na animaciju proizvedenu u Japanu. Animacija proizvedena izvan Japana sa sličnim stilom kao japanska animacija naziva se animacijom pod utjecajem animea .

Animacija u Južnoj Koreji:

Južnokorejska animacija , ili aeni , postala je industrija koja proizvodi likove za tvrtke drugih zemalja, izvozi svoje kreacije globalno i donosi milijarde dolara dobiti.

Animacija u Sjedinjenim Državama tijekom tihe ere:

Animirani filmovi u Sjedinjenim Državama potječu iz najmanje 1906. godine kada je Vitagraph objavio Šaljive faze smiješnih lica . Iako su rane animacije bile rudimentarne, brzo su postale sofisticiranije s klasicima kao što su Gertie dinosaur 1914. godine, Mačak Felix i Klaun Koko.

Animacija u Sjedinjenim Državama tijekom tihe ere:

Animirani filmovi u Sjedinjenim Državama potječu iz najmanje 1906. godine kada je Vitagraph objavio Šaljive faze smiješnih lica . Iako su rane animacije bile rudimentarne, brzo su postale sofisticiranije s klasicima kao što su Gertie dinosaur 1914. godine, Mačak Felix i Klaun Koko.

Animacija u Sjedinjenim Državama u televizijskoj eri:

Televizijsko doba američke animacije bilo je razdoblje u povijesti američke animacije koje je polako započelo padom kazališnih animiranih kratkih filmova i popularizacijom televizijske animacije tijekom kasnih 1950-ih do 1960-ih, a u punom je zamahu bilo od 1970-ih do 1980-ih.

Animacija u Sjedinjenim Državama tijekom tihe ere:

Animirani filmovi u Sjedinjenim Državama potječu iz najmanje 1906. godine kada je Vitagraph objavio Šaljive faze smiješnih lica . Iako su rane animacije bile rudimentarne, brzo su postale sofisticiranije s klasicima kao što su Gertie dinosaur 1914. godine, Mačak Felix i Klaun Koko.

Animacija u Sjedinjenim Državama u televizijskoj eri:

Televizijsko doba američke animacije bilo je razdoblje u povijesti američke animacije koje je polako započelo padom kazališnih animiranih kratkih filmova i popularizacijom televizijske animacije tijekom kasnih 1950-ih do 1960-ih, a u punom je zamahu bilo od 1970-ih do 1980-ih.

Animacija:

Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se ručno crtaju ili slikaju na prozirnim celuloidnim listovima da bi se fotografirali i izložili na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku ​​zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte kao što su izrezi na papiru, lutke ili glinene figure.

Kineska animacija:

Kineska animacija ili Donghua , na engleskom jeziku, odnosi se na animaciju izrađenu u Kini. Iako u Kini i na kineskom, donghua se koristi za opisivanje animacije iz nijedne određene zemlje.

Anime:

Anime je ručno crtana i računalna animacija porijeklom iz Japana. U Japanu i na japanskom anime opisuje sva animirana djela, bez obzira na stil ili porijeklo. Međutim, izvan Japana i na engleskom jeziku, anime je kolokvijalni za japansku animaciju i odnosi se posebno na animaciju proizvedenu u Japanu. Animacija proizvedena izvan Japana sa sličnim stilom kao japanska animacija naziva se animacijom pod utjecajem animea .

Animacijska industrija u Južnoj Africi:

Industrija animacije u Južnoj Africi obuhvaća tradicionalnu 2D animaciju, 3D animaciju i vizualne efekte za igrane filmove.

Kineska animacija:

Kineska animacija ili Donghua , na engleskom jeziku, odnosi se na animaciju izrađenu u Kini. Iako u Kini i na kineskom, donghua se koristi za opisivanje animacije iz nijedne određene zemlje.

Anime:

Anime je ručno crtana i računalna animacija porijeklom iz Japana. U Japanu i na japanskom anime opisuje sva animirana djela, bez obzira na stil ili porijeklo. Međutim, izvan Japana i na engleskom jeziku, anime je kolokvijalni za japansku animaciju i odnosi se posebno na animaciju proizvedenu u Japanu. Animacija proizvedena izvan Japana sa sličnim stilom kao japanska animacija naziva se animacijom pod utjecajem animea .

Animacija: Master:

Animacija: Master je aplikacija za 3D animaciju likova koju nudi Hash, Inc. koja uključuje alate za modeliranje, namještanje, animiranje, teksturiranje, osvjetljenje i prikazivanje. Iako je Animation: Master razvijen za nezavisne umjetnike i usmjeren je prema neovisnim umjetnicima, a tijek rada optimiziran je kako bi omogućio jednom umjetniku da stvori prikazani animirani komad od početka do kraja, tijek rada također donosi ekonomske prednosti za veće radne grupe.

Animacijska glazba:

Animacijska glazba izvorna je glazba napisana posebno uz animaciju.

Animacija u Sjedinjenim Državama tijekom tihe ere:

Animirani filmovi u Sjedinjenim Državama potječu iz najmanje 1906. godine kada je Vitagraph objavio Šaljive faze smiješnih lica . Iako su rane animacije bile rudimentarne, brzo su postale sofisticiranije s klasicima kao što su Gertie dinosaur 1914. godine, Mačak Felix i Klaun Koko.

Animacija na Foxu:

Američka TV mreža Fox Broadcasting Company emitirala je brojne animirane televizijske serije. Tijekom više od trideset godina postojanja mreže, bilo je mnogo uspješnih animiranih serija u udarnom terminu. Prvi i najpoznatiji od njih, The Simpsons , bila je prva takva serija od kraja filma The Flintstones 1960-ih.

Postupak prijenosa animacijske fotografije:

Postupak prijenosa fotografije animacije sustav je fotografskog prijenosa koji može fotografski prenijeti linije ili pune blokove boja na acetatne listove (celove). Sličan postupak koristi se i pri izradi matrica za sitotisak. Postupak se oslanja na UV-osjetljive tinte koje se stvrdnu kad su izložene svjetlosti i zalijepe se za plastičnu foliju, dok se tinta na neosvijetljenim područjima kemijski uklanja s lista.

Fizika crtića:

Fizika crtića ili fizika animacije pojmovi su za šaljivi sustav zakona fizike koji zamjenjuju normalne zakone, a koji se u animaciji koriste za šaljiv učinak.

Skeletna animacija:

Skeletna animacija ili namještanje tehnika je tehnika u računalnoj animaciji u kojoj je lik predstavljen u dva dijela: površinski prikaz koji se koristi za crtanje lika i hijerarhijski skup međusobno povezanih dijelova, virtualna armatura koja se koristi za animiranje mreže. Iako se ova tehnika često koristi za animiranje ljudi i drugih organskih figura, ona služi samo tome da proces animacije učini intuitivnijim, a ista se tehnika može koristiti za kontrolu deformacija bilo kojeg predmeta - poput vrata, žlice, zgrade ili galaksija. Kada je animirani objekt općenitiji od, na primjer, humanoidnog lika, skup "kostiju" možda neće biti hijerarhijski ili međusobno povezan, već jednostavno predstavlja opis kretanja dijela mreže na koji utječe na višoj razini.

Društvo za studije animacije:

Društvo za studije animacije ( SAS ) međunarodno je učeno društvo posvećeno proučavanju povijesti i teorije animacije. Osnovao ga je Harvey Deneroff 1987. Od 2008. godine predsjednica mu je Maureen Furniss.

Animacija:

Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se ručno crtaju ili slikaju na prozirnim celuloidnim listovima da bi se fotografirali i izložili na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku ​​zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte kao što su izrezi na papiru, lutke ili glinene figure.

Animacijski show:

Animation Show turneja je festival animiranih kratkih filmova koji je prvi put održan u jesen 2003. Stvorili su ga nagrađivani animatori Mike Judge i Don Hertzfeldt.

Animacijska emisija emisija:

Animation Show of Shows putujući je izbor najboljih animiranih kratkih filmova ove godine. Kustos je i predstavio je osnivač Acme Filmworks Ron Diamond. Emisija je započela 1998. godine s ciljem prikazivanja najoriginalnijih, najsmješnijih i najinteligentnijih kratkih animiranih filmova iz cijelog svijeta predstavljajući ih glavnim animiranim studijima, u nadi da će nadahnuti njihove utjecajne animatore i redatelje. Od 2007. godine brojni su filmovi objavljeni u obliku DVD-a.

Računalna animacija:

Računalna animacija postupak je koji se koristi za digitalno generiranje animiranih slika. Općenitiji pojam računalno generiranih slika (CGI) obuhvaća i statične scene i dinamičke slike, dok se računalna animacija odnosi samo na pokretne slike. Suvremena računalna animacija obično koristi 3D računalnu grafiku za generiranje dvodimenzionalne slike, iako se 2D računalna grafika i dalje koristi za stilske, niskopojasne širine i brže prikazivanje u stvarnom vremenu. Ponekad je meta animacije računalo samo, ali ponekad i film.

Stalak za animaciju:

Stalak za animaciju je uređaj sastavljen za snimanje bilo koje vrste animacije koja se nalazi na ravnoj površini, uključujući cel animaciju, grafičku animaciju, animaciju od gline i animaciju siluete.

Društvo za studije animacije:

Društvo za studije animacije ( SAS ) međunarodno je učeno društvo posvećeno proučavanju povijesti i teorije animacije. Osnovao ga je Harvey Deneroff 1987. Od 2008. godine predsjednica mu je Maureen Furniss.

Animacijski studio:

Studio za animaciju tvrtka je koja proizvodi animirane medije. Najšire takve tvrtke osmišljavaju proizvode za proizvodnju, posjeduju fizičku opremu za proizvodnju, zapošljavaju operatere za tu opremu i drže glavni udio u prodaji ili iznajmljivanju proizvedenih medija. Oni također posjeduju prava na trgovinu i kreativna prava za likove koje je stvorila / posjeduje tvrtka, slično kao i autori koji posjeduju autorska prava. U nekim ranim slučajevima imali su i patentna prava na metode animacije korištene u određenim studijima koje su korištene za povećanje produktivnosti. Sve u svemu, to je poslovna briga i kao takvi mogu funkcionirati u pravnom smislu.

Popis animacijskih studija:

Sljedeći popisi animacijskih studija predstavljaju sadašnje i bivše organizacije slične studijima umjetnika, ali uglavnom posvećene produkciji i distribuciji animiranih filmova. Takvi studiji mogu biti stvarni proizvodni pogoni ili pravna lica. Zemlje s najviše navedenih aktivnih studija su Japan, Sjedinjene Države, Kanada, Ujedinjeno Kraljevstvo i Južna Koreja, ali studiji se nalaze na svim kontinentima.

Popis animacijskih studija u vlasništvu tvrtke Walt Disney:

Tvrtka Walt Disney posjedovala je i vodila razne animirane studije od osnivanja tvrtke 16. listopada 1923. godine od strane Walta i Roya O. Disneya kao studija crtanih filmova braće Disney; trenutni Walt Disney Animation Studios iz Burbanka u Kaliforniji vodeći je studio za animaciju tvrtke i polaže pravo na naslijeđe ovog originalnog studija. Rastući tvrtku i njen odjel filmskog studija The Walt Disney Studios, dodalo se još nekoliko animacijskih studija akvizicijama i otvaranjima satelitskih studija izvan Sjedinjenih Država. Oni su proširili tvrtkin animacijski izlaz na televizijska, izravna na video i digitalna izdanja, uz svoja primarna izdanja za animaciju.

Animacija:

Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se ručno crtaju ili slikaju na prozirnim celuloidnim listovima da bi se fotografirali i izložili na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku ​​zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte kao što su izrezi na papiru, lutke ili glinene figure.

Društvo za studije animacije:

Društvo za studije animacije ( SAS ) međunarodno je učeno društvo posvećeno proučavanju povijesti i teorije animacije. Osnovao ga je Harvey Deneroff 1987. Od 2008. godine predsjednica mu je Maureen Furniss.

Ceh animacije, IATSE Local 839:


Ceh animacije, IATSE Local 839 profesionalni je ceh i sindikat umjetnika animacije, pisaca i tehničara. Osnovana je 1952. godine. Organizacija je 2002. godine promijenila ime iz Cartoon Cartoon Screen Cartoonists .

Avar (varijabla animacije):

Varijabla avara ili animacije varijabla je koja kontrolira položaj dijela animiranog objekta, poput znaka. Lik "Woody" u Disneyevom • Pixar-ovom filmu Toy Story (1995) koristi 712 avara. Uzastopni skupovi avara kontroliraju svo kretanje lika od kadra do kadra. U razvoju se koriste za definiranje spojeva modela štapa. Kasnije se ugrađuju u model cjelovitog žičanog okvira ili model izgrađen od poligona. Konačno, dodaju se površine, što zahtijeva dugotrajan postupak prikazivanja da bi se dobila konačna scena.

Crtani film:

Crtana na filmu animacija , također poznata kao izravna animacija ili animacija bez fotoaparata , tehnika je animacije kod koje se snimci stvaraju stvaranjem slika izravno na filmskom fondu, za razliku od bilo kojeg drugog oblika animacije u kojem se slike ili predmeti fotografiraju u okviru po kadru s animacijskom kamerom.

Animacija x Paraolimpija:

Animacija x Paraolimpija: Tko je vaš heroj? serija je animiranih kratkih filmova u produkciji NHK-a za promociju Ljetnih paraolimpijskih igara 2020. u Tokiju. Svaka epizoda sadrži drugačiji paraolimpijski sport i proizvodi se u suradnji s poznatim kreatorima anime i manga ili franšizama.

Animacija x Paraolimpija:

Animacija x Paraolimpija: Tko je vaš heroj? serija je animiranih kratkih filmova u produkciji NHK-a za promociju Ljetnih paraolimpijskih igara 2020. u Tokiju. Svaka epizoda sadrži drugačiji paraolimpijski sport i proizvodi se u suradnji s poznatim kreatorima anime i manga ili franšizama.

Animacija:

Animacija je metoda kojom se figurama manipulira tako da se prikazuje kao pokretna slika. U tradicionalnoj animaciji slike se ručno crtaju ili slikaju na prozirnim celuloidnim listovima da bi se fotografirali i izložili na filmu. Danas se većina animacija izrađuje pomoću računalno generiranih slika (CGI). Računalna animacija može biti vrlo detaljna 3D animacija, dok se 2D računalna animacija može koristiti iz stilskih razloga, male propusnosti ili bržih prikaza u stvarnom vremenu. Druge uobičajene metode animacije primjenjuju tehniku ​​zaustavljanja na dvodimenzionalne i trodimenzionalne objekte kao što su izrezi na papiru, lutke ili glinene figure.

Animatizam:

Animatizam je izraz koji je skovao britanski antropolog Robert Marett u kontekstu njegove teleološke teorije evolucije religije. Odnosi se na "vjerovanje u generaliziranu, neosobnu moć nad kojom ljudi imaju određenu mjeru kontrole". Marett tvrdi da određene kulture vjeruju da su "ljudi, životinje, biljke i neživi predmeti bili obdareni određenim moćima, koje su bile i neosobne i nadnaravne". Mana , navodi Marett, koncentrirani je oblik animatističke sile koji se nalazi unutar bilo kojeg od ovih predmeta koji daje moć, snagu i uspjeh.

Animatizam:

Animatizam je izraz koji je skovao britanski antropolog Robert Marett u kontekstu njegove teleološke teorije evolucije religije. Odnosi se na "vjerovanje u generaliziranu, neosobnu moć nad kojom ljudi imaju određenu mjeru kontrole". Marett tvrdi da određene kulture vjeruju da su "ljudi, životinje, biljke i neživi predmeti bili obdareni određenim moćima, koje su bile i neosobne i nadnaravne". Mana , navodi Marett, koncentrirani je oblik animatističke sile koji se nalazi unutar bilo kojeg od ovih predmeta koji daje moć, snagu i uspjeh.

Animato:

Animato je kompilacija kratkih filmova Mikea Jittlova, koji opsežno koristi zaustavljanje, piksilaciju, kinestasis, animaciju i višestruku ekspoziciju. Sadrže filmove Intervju , Swing Shift , Rocketman , The Leap , Time Tripper i Fashionation .

Animato !:

Animato! je časopis koji je posvećen animaciji, općenito gledano po animacije navijača kao nasljednik Michaela barijeru Pionirska Funnyworld i Davida Mruz je Mindrot / Animania.

Izlazak (album Utada Hikaru):

Exodus je drugi album japanskog kantautora Utada na engleskom jeziku, objavljen 8. rujna 2004. u izdanju Island Recordsa. Nakon što ga je u Sjevernoj Americi otkrio izvršni direktor otoka Lyon Cohen kada je pridonijela zvučnoj podlozi Rush Hour 2 , bio je vrlo zainteresiran za potpisivanje Utade svojoj izdavačkoj kući i na kraju je prihvatila ponudu. Otputovala je u Los Angeles u Kaliforniji kako bi potpisala ugovor i započela snimanje studijskog albuma odmah nakon potpisivanja. Međutim, tijekom vremenskog okvira od 2002. i 2003. godine, Utadi je dijagnosticiran benigni tumor jajnika koji je trebao operaciju i liječenje. Također se udala za svog tadašnjeg supruga Kazuakija Kiriju, koji je privremeno prestao snimati.

Animato (album):

Animato je album jazz gitarista Johna Abercrombieja s klavijaturistom Vinceom Mendozom i bubnjarom Jonom Christensenom koji je snimljen 1989., a ECM objavio 1990.

Animato (višeznačna odrednica):

Animato se može pozivati ​​na:

  • Animato , kompilacija kratkih filmova Mikea Jittlova
  • Animato! , sada već neaktivan časopis posvećen animaciji
  • Animato (album) , album Johna Abercrombieja iz 1990
  • Animato (glazba), glazbeni pojam
Izlazak (album Utada Hikaru):

Exodus je drugi album japanskog kantautora Utada na engleskom jeziku, objavljen 8. rujna 2004. u izdanju Island Recordsa. Nakon što ga je u Sjevernoj Americi otkrio izvršni direktor otoka Lyon Cohen kada je pridonijela zvučnoj podlozi Rush Hour 2 , bio je vrlo zainteresiran za potpisivanje Utade svojoj izdavačkoj kući i na kraju je prihvatila ponudu. Otputovala je u Los Angeles u Kaliforniji kako bi potpisala ugovor i započela snimanje studijskog albuma odmah nakon potpisivanja. Međutim, tijekom vremenskog okvira od 2002. i 2003. godine, Utadi je dijagnosticiran benigni tumor jajnika koji je trebao operaciju i liječenje. Također se udala za svog tadašnjeg supruga Kazuakija Kiriju, koji je privremeno prestao snimati.

Animato !:

Animato! je časopis koji je posvećen animaciji, općenito gledano po animacije navijača kao nasljednik Michaela barijeru Pionirska Funnyworld i Davida Mruz je Mindrot / Animania.

Teatrograf:

RW Paul predstavio je drugi britanski filmski projektor i prvi komercijalno proizvedeni 35-milimetarski projektor, Theatrograph, 20. veljače 1896. Prvi je put demonstriran na Finsbury Technical Collegeu. Korištenje Paul's Theatrograph-a u glazbenim dvoranama gore-dolje u zemlji populariziralo je rano kino u Britaniji. Prvi je put otkriven javnosti u Egipatskoj dvorani u Piccadillyju u Londonu.

Animator:

Animator je umjetnik koji stvara više slika, poznatih kao okviri, koji prikazuju iluziju kretanja zvanu animacija kada se prikazuju u brzom slijedu. Animatori mogu raditi na raznim poljima, uključujući film, televiziju i video igre. Animacija je usko povezana s filmskim stvaralaštvom i slično stvaranju filmova izuzetno je radno zahtjevna, što znači da za najznačajnija djela potrebna je suradnja nekoliko animatora. Metode stvaranja slika ili okvira za animacijski dio ovise o umjetničkim stilovima animatora i njihovom polju.

Animator.ru:

Animator.ru je ruska web stranica koja bilježi filmove, ljude i studije animacijske industrije u Rusiji, bivšem Sovjetskom Savezu i Zajednici neovisnih država (CIS). Također uključuje forum, blok vijesti, fotogaleriju i burzu rada animatora. Baza podataka dostupna je na ruskom i engleskom jeziku, dok su ostali odjeljci samo na ruskom jeziku.

Povucite rep tigra:

Pull Tiger Tail bili su indie rock sastav sa sjedištem u Londonu, porijeklom iz Stratford-upon-Avona i Edinburgha; osnovali su se 2006. godine dok su pohađali Goldsmiths College. Sva su tri člana odrasla zajedno u Stratford-upon-Avonu, gdje su svirali u indie-rock bendu Antihero, objavivši dva singla i osvojivši podršku Johna Peela na Radio 1. Tri prijatelja su zajedno dijelila stan kad su se preselili u London kako bi prisustvovali Zlatari.

Animator (višeznačna odrednica):

Animator je umjetnik koji stvara više slika koje daju iluziju kretanja kada se prikazuju u brzom slijedu.

Animator (festival):

Međunarodni festival animiranog filma ANIMATOR , koji se u Poznanju organizira pod pokroviteljstvom grada Poznań od 2008. godine, najvažniji je međunarodni festival animiranog filma u Poljskoj. Tijekom svakog izdanja ovog događaja predstavlja se više od 500 filmova iz cijelog svijeta, uključujući retrospektive, tematske kritike, premijere i projekcije sa živom glazbom i rijetko prikazana djela pionira animacije.

Povucite rep tigra:

Pull Tiger Tail bili su indie rock sastav sa sjedištem u Londonu, porijeklom iz Stratford-upon-Avona i Edinburgha; osnovali su se 2006. godine dok su pohađali Goldsmiths College. Sva su tri člana odrasla zajedno u Stratford-upon-Avonu, gdje su svirali u indie-rock bendu Antihero, objavivši dva singla i osvojivši podršku Johna Peela na Radio 1. Tri prijatelja su zajedno dijelila stan kad su se preselili u London kako bi prisustvovali Zlatari.

Autodesk Animator:

Autodesk Animator je 2D program za računalnu animaciju i slikanje objavljen 1989. za MS-DOS. Kad je u početku pušten, smatralo se prijelomnim.

Monty Python i Sveti gral:

Monty Python i sveti gral britanski je komični film iz 1975. godine koji odražava arturijansku legendu, a napisao ga je i izveo komični sastav Monty Python, u režiji Gilliama i Jonesa. Zamišljen je tijekom stanke između treće i četvrte serije njihove BBC televizijske serije Monty Python's Flying Circus .

Alan Becker:

Alan Becker američki je mrežni animator, osobnost i umjetnik na YouTubeu, najpoznatiji po stvaranju web serije Animator vs. Animation , kratkim hlačicama i izdvojenim Animation vs. Minecraft , Animation vs. YouTube , Animation vs. League of Legends, Animation protiv Pokémona i Animacije protiv Super Mario Bros-a na Newgroundsu i YouTubeu.

Animator:

Animator je umjetnik koji stvara više slika, poznatih kao okviri, koji prikazuju iluziju kretanja zvanu animacija kada se prikazuju u brzom slijedu. Animatori mogu raditi na raznim poljima, uključujući film, televiziju i video igre. Animacija je usko povezana s filmskim stvaralaštvom i slično stvaranju filmova izuzetno je radno zahtjevna, što znači da za najznačajnija djela potrebna je suradnja nekoliko animatora. Metode stvaranja slika ili okvira za animacijski dio ovise o umjetničkim stilovima animatora i njihovom polju.

Animatricks:

Animatricks je godišnji festival animacije koji se održava u Helsinkiju svakog travnja. Organizacija koja stoji iza festivala osnovana je 1999. godine, a prvi festival Animatricks održao se 2000. godine. Animatricks je jedini filmski festival u Finskoj koji se koncentrira isključivo na animaciju. Program festivala godišnje se sastoji od finskih, kao i međunarodnih kompilacija filmova i projekcija sastavljenih kako bi odgovarali festivalima koji se uvijek mijenjaju u temama. Festival Animatricks uključuje i godišnje natjecanje na kojem se najbolja međunarodna animacija nagrađuje s 3000 eura.

Animatrix:

Animatrix je animirani antologijski film iz 2003. godine u produkciji Wachowskih. Riječ je o kompilaciji devet animiranih kratkometražnih filmova temeljenih na trilogiji The Matrix , koju su napisali i producirali Wachowski. Četiri kratke hlače napisali su i Wachowski. Film detaljno opisuje prošlost serije Matrix , uključujući izvorni rat između čovječanstva i strojeva koji je doveo do stvaranja naslovne Matrice.

Animatrix:

Animatrix je animirani antologijski film iz 2003. godine u produkciji Wachowskih. Riječ je o kompilaciji devet animiranih kratkometražnih filmova temeljenih na trilogiji The Matrix , koju su napisali i producirali Wachowski. Četiri kratke hlače napisali su i Wachowski. Film detaljno opisuje prošlost serije Matrix , uključujući izvorni rat između čovječanstva i strojeva koji je doveo do stvaranja naslovne Matrice.

Animatrix:

Animatrix je animirani antologijski film iz 2003. godine u produkciji Wachowskih. Riječ je o kompilaciji devet animiranih kratkometražnih filmova temeljenih na trilogiji The Matrix , koju su napisali i producirali Wachowski. Četiri kratke hlače napisali su i Wachowski. Film detaljno opisuje prošlost serije Matrix , uključujući izvorni rat između čovječanstva i strojeva koji je doveo do stvaranja naslovne Matrice.

Animatrix:

Animatrix je animirani antologijski film iz 2003. godine u produkciji Wachowskih. Riječ je o kompilaciji devet animiranih kratkometražnih filmova temeljenih na trilogiji The Matrix , koju su napisali i producirali Wachowski. Četiri kratke hlače napisali su i Wachowski. Film detaljno opisuje prošlost serije Matrix , uključujući izvorni rat između čovječanstva i strojeva koji je doveo do stvaranja naslovne Matrice.

Animatronika:

Animatronika se odnosi na mehatroničke lutke. Oni su moderna varijanta automata i često se koriste za prikazivanje likova u filmovima i atrakcijama tematskog parka.

Animatronic (album):

Animatronic je treći studijski album norveškog metal sastava The Kovenant, objavljen 1999. godine u izdanju Nuclear Blast.

Animatronika:

Animatronika se odnosi na mehatroničke lutke. Oni su moderna varijanta automata i često se koriste za prikazivanje likova u filmovima i atrakcijama tematskog parka.

Animatronika (višeznačna odrednica):

Animatronika je upotreba mehatronike za stvaranje strojeva koji simuliraju životni život sa životnim karakteristikama.

Duh-Vincijev kod:

„The Duh-Vincijev kod" je peti epizoda Futurama je šestu sezonu. Izvorno je emitiran u programu Comedy Central u Sjedinjenim Državama 15. srpnja 2010. U epizodi Fry pronalazi crtež izgubljenog izuma Leonarda da Vincija koji vodi njega i profesora Farnswortha do planeta Vinci.

Manga Zabava:

Manga Entertainment je producent, vlasnik licence i distributer animea u Sjedinjenim Državama, a prije u Ujedinjenom Kraljevstvu. Izvorno osnovana u Velikoj Britaniji 1987. godine, britanska podružnica kasnije je postala Funimation UK, dok njena podružnica u SAD-u neovisno upravlja i u vlasništvu je Lionsgatea.

Animaux:

Animaux je francuski televizijski kanal tematiziran o životinjama.

Animawings:

Animawings je rumunjska zrakoplovna tvrtka sa sjedištem u međunarodnoj zračnoj luci Henri Coandă u Bukureštu.

Animax:

Animax Broadcast Japan Inc. , stilizirana pod ANIMAX , japanska je satelitska satelitska televizijska mreža, posvećena emitiranju anime programa. Kanal je također sinkronizirao crtiće na japanskom jeziku. Podružnica Sony Pictures Entertainment Japan i zajedničkog ulaganja tvrtke AK Holdings tvrtke Mitsui & Co., sa sjedištem u Sjevernom tornju New Pier Takeshiba u Minatu, Tokio, Japan, sa suosnivačima i dioničarima, uključujući Sony Pictures Entertainment Japan i istaknutog animacijski studiji Sunrise, Toei Animation, TMS Entertainment i produkcijska tvrtka NAS.

Animax (azijski TV kanal):

Animax je azijski plaćeni televizijski kanal koji emitira anime programe na japanskom jeziku i feedove na engleskom jeziku u jugoistočnoj Aziji, Južnoj Aziji i Istočnoj Aziji.

Animax (azijski TV kanal):

Animax je azijski plaćeni televizijski kanal koji emitira anime programe na japanskom jeziku i feedove na engleskom jeziku u jugoistočnoj Aziji, Južnoj Aziji i Istočnoj Aziji.

AnimaxFYB Studios:

AnimaxFYB Studios je animacijska multimedijska tvrtka koju je osnovao Francis Yushua Brown. Tvrtka priča afričku priču u animacijskom pogledu. Specijalizirali su se za vizualne efekte, kao i za 2D i 3D animaciju. Izradili su nagrađivane animacije.

AnimaxFYB Studios:

AnimaxFYB Studios je animacijska multimedijska tvrtka koju je osnovao Francis Yushua Brown. Tvrtka priča afričku priču u animacijskom pogledu. Specijalizirali su se za vizualne efekte, kao i za 2D i 3D animaciju. Izradili su nagrađivane animacije.

Sony Yay:

Sony Yay! je indijski plaćeni televizijski kanal namijenjen djeci, a upravlja Sony Pictures Networks India. Kanal je zamijenio Animax 2017. godine.

Animax (azijski TV kanal):

Animax je azijski plaćeni televizijski kanal koji emitira anime programe na japanskom jeziku i feedove na engleskom jeziku u jugoistočnoj Aziji, Južnoj Aziji i Istočnoj Aziji.

Animax:

Animax Broadcast Japan Inc. , stilizirana pod ANIMAX , japanska je satelitska satelitska televizijska mreža, posvećena emitiranju anime programa. Kanal je također sinkronizirao crtiće na japanskom jeziku. Podružnica Sony Pictures Entertainment Japan i zajedničkog ulaganja tvrtke AK Holdings tvrtke Mitsui & Co., sa sjedištem u Sjevernom tornju New Pier Takeshiba u Minatu, Tokio, Japan, sa suosnivačima i dioničarima, uključujući Sony Pictures Entertainment Japan i istaknutog animacijski studiji Sunrise, Toei Animation, TMS Entertainment i produkcijska tvrtka NAS.

Animax:

Animax Broadcast Japan Inc. , stilizirana pod ANIMAX , japanska je satelitska satelitska televizijska mreža, posvećena emitiranju anime programa. Kanal je također sinkronizirao crtiće na japanskom jeziku. Podružnica Sony Pictures Entertainment Japan i zajedničkog ulaganja tvrtke AK Holdings tvrtke Mitsui & Co., sa sjedištem u Sjevernom tornju New Pier Takeshiba u Minatu, Tokio, Japan, sa suosnivačima i dioničarima, uključujući Sony Pictures Entertainment Japan i istaknutog animacijski studiji Sunrise, Toei Animation, TMS Entertainment i produkcijska tvrtka NAS.

Animax (istočnoeuropski TV kanal):

Animax je bio tematski televizijski kanal koji je emitirao japanske animirane televizijske serije i filmove u zemlje istočne Europe, uključujući Mađarsku, Rumunjsku, Češku, Slovačku i Poljsku. Zamijenio je mrežu A + Anime u tim zemljama, osim u Poljskoj, 2. srpnja 2007. To je bilo prvo veliko širenje Animaxa u Europu. Kanal je emitirao svoje programe ili sinkronizirane na lokalnom jeziku svake zemlje ili na japanskom zvuku s lokalnim titlovima.

Animax (istočnoeuropski TV kanal):

Animax je bio tematski televizijski kanal koji je emitirao japanske animirane televizijske serije i filmove u zemlje istočne Europe, uključujući Mađarsku, Rumunjsku, Češku, Slovačku i Poljsku. Zamijenio je mrežu A + Anime u tim zemljama, osim u Poljskoj, 2. srpnja 2007. To je bilo prvo veliko širenje Animaxa u Europu. Kanal je emitirao svoje programe ili sinkronizirane na lokalnom jeziku svake zemlje ili na japanskom zvuku s lokalnim titlovima.

Animax Njemačka:

Animax Njemačka je njemačka usluga video na zahtjev i bivši televizijski kanal, lokalna verzija Animaxa. Pokrenut je tijekom ljeta 2007., iste godine kao i njegov istočnoeuropski kolega.

Animax Njemačka:

Animax Njemačka je njemačka usluga video na zahtjev i bivši televizijski kanal, lokalna verzija Animaxa. Pokrenut je tijekom ljeta 2007., iste godine kao i njegov istočnoeuropski kolega.

No comments:

Post a Comment

A Girl from the Reeperbahn, A Girl in Australia, Poveri ma belli

Djevojka s ulice Reeperbahn: Djevojka s ulice Reeperbahn je češko-njemački glazbeni film iz 1930. godine u režiji Karla Antona, a u gl...